Nincs.
Amúgy messze nem voltam olyan stersszes mint Zoli a Viper kölcsönadásánál, és nem is zavartam a vezetésbe senkit, sőt magától fékezett a cél előtt kb 50 méterrel a Kinga.
A következő a 13 éves fiam lesz, azt bekamerázzuk. Már most bolond volt, hogy Ő miért nem mehetett most.
Holnap, 13.-án, vasárnap gyorsulási verseny a fertőszentmiklósi Meidl reptéren.
A rajtnál, mint mindig komoly és erős gépek.
Újdonság!!! Unaloműző, adrenalinpótló szlalomverseny! Nevezés 99.-Ft, fődij Ed Hardy ruházat.
Nálunk mindig szép idő van, sokan vannak, színes a mezőny, minden kategóriában kemény döntők, és nemutolsósorban jó hangulat vár!
Olcsó és finom büfé, étterem, sétarepülés Giroval stb.
Belépő 1500.-Ft
Nevezés: 1000.-Ft
MNASZ regisztrált gyorsulási verseny.
Másik, korántse biztos, hogy a Nova lesz ott a leggyorsabb, ezt a cedrag-on is elkiabálták már.
Lesz kék audi, V8 biturbo audi.
Lesz Peti barátom a Caprice-el, ami most remélem nem makacsolja meg magát.
Aztán jön Viper, új sofőr, új csapat, új nitrogomb.
Ha az időjárás kegyes lesz, tuti lesznek szép eredmények!
Zöldkártya még necces, de reggelre beérik az is, meg a felelősségbiztosítás is csak kamu, a gumikba most sütjük bele a DOT-ot, ablaktörlő, duda rendben, műszakit és rendszámot reggel veszek rá a kínain.
Most komolyan hülyének nézel? Ki a francnak hiányzik, hogy kifizetem a nevezést, aztán meg kióvnak. A NOVA nem steet legál.
Ettől még kimegyünk, nevezünk P8-ba, örülünk a jó, vagy nem jó időnek, és hazajövünk.
Ez az evolúció megcsúfolása. Bazz, hogy valaki visszamászik a fára.
Mégmielőtt kérdeznéd, az evo-nak nincs köze az evolúcióhoz...az csak egy túlélő kamikáze szülemény.
Valóban, az 1,4-es 60 láb és az 1/8-ad a futóműnek tudható be elsősorban, télen levágtam az egész elejét a tűzfaltól, és építettem egy új futóművet, gólyalábasat. Ez a súlyátbillenést jól megoldotta, valamint kezelhetőbb az autó, és sikerült kivenni jópár kilót az elejéből.
A motor a tavalyi konfig, csak fel lett újítva, de nem történt fejlesztés, ezt is elég volt kinyögnöm, és azóta is jött elő probléma, aminek nagyon nem szabadott volna.
Soha nem fog 300-at menni a nova, és 7-et se, én a földön élek, tisztába vagyok a lehetőségeimmel, stabil legyen végre, ez az egyetlen cél lebeg előttem.
Nem tudjuk hány ló az a ló, engem nem is izgat. Ami komolyabb fejlesztést igényel az a 7000 feleti tartomány, nagyon lehal már ott, sőt leforog a cél előtt.
Tudunk még találni időt a rajtba és az első 200-on, a rajtban bennem is van hiba még, de a célvonali nem fog emelkedni az idén.
Súlyról, 1323 kg a Nova, üres tankkal, palack nélkül, én 80 vagyok.
Az idén két komolyabb szponzornál buktam be elsőre, mert az autó harcképtelen volt, hiába minden erőlködésem, a komolyabb fejlesztések elmaradnak.
A jó időnek nagyon örülök, remélem hamarosan leszünk többen is 9 közepénél, és jókat meccselhetünk.
Nagyra becsülök mindenkit a gyengébb nemből, nem bántó szándékkal volt, csak kellemetlen szitu.
Ugyanez előfordult már multimilliomos nagyfiúval is, nemkicsit bénázott a szomszéd pályán, utána mondta, hogy inkább többet nem próbálkozik, mert nagyon izgul.
Elfogyóban volt a benzinem, lehet, hogy kitartott volna, lehet nem, akkor pedig eldurranik a nitrotól a motorom. Szivacs van a tankomba alul, nem látom pontosan Többen ajánlottak benzint, a helikopter leszívása is szóba került, de ezzel a fajtával csak én járok.
Tudom, hogy őfelsége Csaba felesége, amit leítam, azt gondolom nem vonod kétségbe, 1, Hölgy, 2, bénázott. Ennyi. Talán megengeded, hogy megjegyezzek valamit, senki nem záratta le a repteret miattam,de majd kérdezd meg a Csabától ,milyen jó a váltónak, ha több percig állsz vele stageben váltófékkel, mert gondolom neked fogalmad sincs róla mi az.
Részben igazat tudok neked adni motorosokkal és kamionnal kapcsolatban.
Viszont a profik soronkívüliségéén kicsit el kellene gondolkoznod, egyrészről 25000.-Ft-ért vettek licenszet, másrészről pl nekem a 2 perc alapjáraton járatás is káros a motornak, nincs kenése a veztengelynek, és kb 70 fok van az autóban tűzálló ruhába, sisakba, kesztyűbe.
A 2-3 perces burnout és beállásról meg csak annyit, Te mennyire lennél boldog, ha a célgéped mellé rendszeresen egy hölgyet tennének be, aki miután beálltál, még 2 percig bénázik.
Szóval mindannyian nyelünk egyet, és jövünk legközelebb is, hidd el, dolgoznak az illetékesek a hibák kijavításán!
Eső elment keletre, itt már 6 körül sütött a nap, a fű is felszáradt.
Holnap, ha megtudod mik jönnek, lehidalsz, és nem csak usa autók.
Nem akarok elkiabálni semmit, de lesz ámulnivaló még nekem is.
Ne aggódj, 4-5 fájdalomcsillapítóval bírom én is csak, de most nincs idő kidőlni.
Itt az ideje, hogy kiköltözzünk a pályára.
Az időjárás úgytűnik kegyes lesz hozzánk,esőt továbbra sem mond ide, 21-23 fok 4-5km/ó széllel. Kánikula nem lesz, tapadás kicsit gyengébb, de legalább jó a motornak a hűvös levegő.
Szombaton déltől már többen jelezték, hogy jönnek, az a kérés, hogy 2-ig a kifutó közelébe ne menjenek, akkor zárják le a repteret.
Megközelítés mégegyszer:
M1, Győr utolsó kijárat 85-ös főút Sopron felé, Csorna, Kapuvár, Fertőszentmiklós, falu vége után benzinkút, majd 500m-re balra tábla jelzi a repteret.
Mindenkinek jó utat.
Szia. Fertőszentmiklósi diesel katok:
AUTÓ DIESEL - Azok a járművek, amelynek hengerűrtartalma 1400 ccm és 1900 ccm között van, és motorja szívó üzemű, vagy feltöltő berendezéssel van ellátva. Az öszkerekes autókat egy kategóriával feljebb soroljuk.
Üzemanyaguk Diesel.
JELÖLÉS - A8
AUTÓ DIESEL SPECIAL - Azok a járművek, amelynek hengerűrtartalma 1900 ccm fölött van, és motorja szívó üzemű, vagy turbós.
Üzemanyaguk Diesel.
JELÖLÉS - A9
Ha közbe beújítanál egy usa dieselt. annak is van külön kat.
Amúgy messze nem voltam olyan stersszes mint Zoli a Viper kölcsönadásánál, és nem is zavartam a vezetésbe senkit, sőt magától fékezett a cél előtt kb 50 méterrel a Kinga.
A következő a 13 éves fiam lesz, azt bekamerázzuk. Már most bolond volt, hogy Ő miért nem mehetett most.