Nekem 2 éve benne van, és nincs vele semmi bajom...lehet, hogy csak szerencsém volt????
amúgy ugyan így néz ki...csak én lecseréltem az óráját glicerinesre..
Hát a lényege az egésznek, hogy ha több levegőt kap egy moci akkor ahoz kell a több benzin is...
Önmagában nincs értelme tekergetni a benzinyomáson...
Viszont ha valahogy meg tudod oldani, hogy több levegőt is kapjon, akkor már igen...
Nekem volt hengerenkénti pillangóm is (Dbilas) és ahhoz is kellett...
Igen van ilyen...de ehhez nagyon nyitott kipuffrendszre kell...ilyenkor visszaöblít...a kipuffba jutott benya begyullad, és a robbanás hatására keresi a nyomás a kiutat...ezzel csak az a baj, hogy a szelepek nem nagyon komálják a feelinget...
Igen a visszafolyó ágba kell bekötni... nekem 2.5 barról kellett emelni 3.8-4 barra...
Az van ráírva, hogy 10 barig jó, de hát nem tudom...azt már szerintema csövek nem fogják bírni, úgyhogy elötte nézd át a csöveket illesztéseket...mert aztán lesz nagy durr...
Nekem van...
vehetsz nagyjából bármilyet...Cs-on is szoktak árulni! pl egy "laller" nevű srác...
Csak az órát utána érdemes kicserélni glicerinesre, mert a sima elég hamar megmakkan...
A durrogás az Ac miatt volt...nem kapott elég naftát nagy fordulaton a verda...ekkor olvadt el a gyertya...
Aztán a veztengelytörés meg azért volt, mert nem jó tengelyt raktak bele a gépműhelyben, nem is jól...ezért megszorult durrant és eltört...
Anno nekem is csinált ilyet a masina...de akkor egy gertyának már hiányzott a fele...majd szépen megállt a veztengely, félbetört, és vitte az egész hengerfejet...viszont tök jó nagyot durrant utoljára...
Igen a befecsi is lehet koszos és kevés benyát kap vagy nem jó ütemben...
De lehet fordítva is, hogy az az egy henger több benzint kap, és ezért elöbb gyulad be, mint a többi...húúú van itt elég sok verzió ám...de én még mindig a gyújtás körül turkálnék inkább...az az egyszerübb...kábeleket is ki lehet mérni...gyertyát pikk-pakk tudsz cserélni...ha még mindig marad a durrogás, akkor próbáld meg megcserélni két henger közt a befecsit, ha nincs tarcsi...ha a msik produkálja akkor megvan...vagy csere...vagy ultrahangos tisztítás...(ami szerintem nem tul jó...)
szal hajrá! mindjárt itt a tavasz...
Hát gyakorlati tapasztalatom még nekem sincs evvel kapcsolatosan, viszont ahogy utánaolvastam, még nekem is elég a 205 ös, nagyon jó slick? Ebből gondoltam, hogy elég lehet neked a 190-es, nehogy többet rontson mint amennyit javítania kéne...
Igazából nincs értelme emelt alapjáratról indulnom, így kb 1500-as fordulat és fokozatos padlógáz és kuplung át...ez műxik a legjobban, de így is az egyes nem sokkal több mint 1 mp...és már tilt is...mert elpörög a kerék...kettőben ez kicsit tovább tart, de ugyanúgy nyomatékból eltekeri a gumikat...3-ban már kezd tapadni...lehet, hogyez így nem érthető...akkor megprószálom majd újra leírni...
Maga a blokk az a szívójé, de ez csak egy furatban különbözik a calibra/vectra turbós mocijától...az meg pótolva lett...A hajtókar, főtengely ugyan az...a dugók gyári új turbósra lettek cserélve, hengerfej dettó...fémtömítéssel lett öszerakva, z20let befecskendezőkkel, 4 bar-os benzinnyomással, 1.2es nyomás, 1.5-ös overboost, (A mért időket még 0.8-cal mentem) cooler HKS lefújó...stb...
EDS phase 3.5 szerint lett összerakva, a szerint 330-350 LE-re írja 1.2-es nyomással...
Mi 0.8-as nyomással pontosan beállított adatokkal Voszi, Mr dyno kütyüjével 285 LE-t mértünk...
Könnyítés azért nehéz dolog mert utcán is evvel járok, tehát azért ez, az nem eshet ki belőle...
Amin még javítani tudok, hogy nem a bazi nehéz 17-es kerekekkel megyek gyorsulni, és még mondjuk 10 kg-ot kipakolok belőle...és gyorsabban váltok...(Ezzel csak az a bajom, hogy vagy a kuplungom nem bírja, vagy a váltóm...) Most Kevlároztatunk egy új kuplungot megnézzük az hogy bírja, de a 180 NM-re tervezett váltóm nem komálja a 400 körüli nyomatékot...szóval ez sem lejátszott dolog még...
Na igen az a majdnem 200 kg is rettenet sokat számít...
Ez számomra akkor lett nagyon egyértelmű, amikor az egyik haverommal mentem Kisqn1/2_1házán...ő egy C20xe mocis A corsaval volt, ami kb 150 pacis...1/8-on tudott jobb időt menni mint én, viszont 1/4-en már az én időm volt jobb mindig...mondjuk ő slick-kel ment...de akkor is...
Én tom tekergetni a sárga konijaimat...
De utcán rugózás nélkül használom...akkor most pont pályán tekerjem le puhára? legalább is versenyre a hátulját?
Ha belegondolok akkor az az ésszerűbb, hogy fix a hátulja, mert nem tud "hátrabukni" a súly, hanem a hejtott keréken marad...de cáfoljatok meg...
Lehet e valahogy számolni olyat, hogy mi lehet az ideális...
Mert ugye a slick indulásnál jó, minél puhább, de feljebb már fog...na erre tud valaki valamit?
Igen, ez valószínűleg így van...de fillérekért ott a kövi kétütemű moci...
Tehát túl nagy gáz talán nem történhet...ki kell próbálni egy alap mocin amit nem sajnálnak...
De pontosan mi lenne a projekt? Titkos?
Szerintem nem lenne szerencsés a pc szélvédő...mégpedig nem is az anyagvastagság miatt, hanem a rögzítés megoldása... ki és hogy tudná ezt ellenőrizni?
Amúgy is kéne majd valamit kitalálni, hogy kettéválasszák valahogy az ilyen szinten épített, trélerrel hozott, autókat, meg az utcán is használtakat...
De ez már az örök profi amatör kategória kettéválasztása...szal picit off...
Agyaltam a 4X4 aláhekkelésén is, de ez idén már bizti nem lesz meg...vagyis jövő szezon alatt ha mégis úgy gondolom, hogy kéne, akkor jövő télen megpróbálkozunk vele...
Csak nagyon nem kevés zsetonban lenne...és most eeeefogyott...
A 3-nak a quattro hajtását terveztük alá...de ki tudja még mit hoz majd a jövő...
Addig meg sajnos marad az, hogy ilyen apró dolgokban keresem a másodperceket...
Én még nem, de pont azon agyalok, hogy kéne valami okosítás az üzemanyag terén...
Csak olvastam, hogy az már más kategória...de gondolom az adalékolás az más tészta...vagy?
Na ez pl túl puha volt, és Kecskeméten a pályanapon 1 kört bírt...
És ha jól gondolom, az a jó ha nem vágott...mert ugye így nagyobb felült biztosított...
Hát nem hiszem, hogy evvel ebayezni fogok...
Mennyire érdekes az, hogy vágott, vagy nem, illetve a legpuhábbat érdemes venni, vagy középkeményet?
bocs hogy ennyit kérdezgetek, csak ezt a részét még nem nagyon vágom a dolognak...
És hol lehet ilyesmiket kapni?
Két verzión filózok...vagy veszek 15-ös valami nagyon puha drag gumit, vagy marad a csilivili felni, és arra megy fel 18-as vagy 17-es Drag Radial...csak evvel az a baj, hgoy a mostani felnim nagyon nehéz...
Van ötletetek - biztos van - hogy milyen szlikket érdemes venni és hol?
Jövőre nem vághatok neki az évadnak jó gumik nélkül...
Tavaly a mért időket mind szar 17-es utcai gumival mentem, jövőre valahogy le szeretnék menni 13 alá...ez az egyik elengedhetetlen a másik a súly...valahogy kéne még könnyítenem az autón, mert velem együtt 1220 KG 17 lici naftával...