timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.01.04. 17:13:44 (359
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: ave (358)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:43:32 (354
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nekem 2 éve benne van, és nincs vele semmi bajom...lehet, hogy csak szerencsém volt????  Szemforgató
amúgy ugyan így néz ki...csak én lecseréltem az óráját glicerinesre.. 
Re: Robi-ka (350)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 13:38:36 (345
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát a lényege az egésznek, hogy ha több levegőt kap egy moci akkor ahoz kell a több benzin is...
Önmagában nincs értelme tekergetni a benzinyomáson...
Viszont ha valahogy meg tudod oldani, hogy több levegőt is kapjon, akkor már igen...
Nekem volt hengerenkénti pillangóm is (Dbilas) és ahhoz is kellett... 
Re: hori (344)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 12:59:04 (343
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jó...hát majdnem ugyan azt sikerült leírnunk... Széles vigyor  Cartman  
Re: Atommanó (342)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 12:58:20 (342
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen van ilyen...de ehhez nagyon nyitott kipuffrendszre kell...ilyenkor visszaöblít...a kipuffba jutott benya begyullad, és a robbanás hatására keresi a nyomás a kiutat...ezzel csak az a baj, hogy a szelepek nem nagyon komálják a feelinget... Hö?  Cartman  
Re: ave (341)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 12:39:06 (340
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen a visszafolyó ágba kell bekötni... nekem 2.5 barról kellett emelni 3.8-4 barra...
Az van ráírva, hogy 10 barig jó, de hát nem tudom...azt már szerintema csövek nem fogják bírni, úgyhogy elötte nézd át a csöveket illesztéseket...mert aztán lesz nagy durr... Cartman  
Re: hori (339)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 11:54:54 (337
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nekem van...
vehetsz nagyjából bármilyet...Cs-on is szoktak árulni! pl egy "laller" nevű srác...
Csak az órát utána érdemes kicserélni glicerinesre, mert a sima elég hamar megmakkan... Kacsint  
Re: Atommanó (335)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:26:12 (335
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem ez két tök független dolog volt...

A durrogás az Ac miatt volt...nem kapott elég naftát nagy fordulaton a verda...ekkor olvadt el a gyertya...
Aztán a veztengelytörés meg azért volt, mert nem jó tengelyt raktak bele a gépműhelyben, nem is jól...ezért megszorult durrant és eltört... Szemforgató  
Re: Baltus E-28 (334)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 20:32:18 (333
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Anno nekem is csinált ilyet a masina...de akkor egy gertyának már hiányzott a fele...majd szépen megállt a veztengely, félbetört, és vitte az egész hengerfejet...viszont tök jó nagyot durrant utoljára... Széles vigyor  
Re: Baltus E-28 (331)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:23:35 (315
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen a befecsi is lehet koszos és kevés benyát kap vagy nem jó ütemben...
De lehet fordítva is, hogy az az egy henger több benzint kap, és ezért elöbb gyulad be, mint a többi...húúú van itt elég sok verzió ám...de én még mindig a gyújtás körül turkálnék inkább...az az egyszerübb...kábeleket is ki lehet mérni...gyertyát pikk-pakk tudsz cserélni...ha még mindig marad a durrogás, akkor próbáld meg megcserélni két henger közt a befecsit, ha nincs tarcsi...ha a msik produkálja akkor megvan...vagy csere...vagy ultrahangos tisztítás...(ami szerintem nem tul jó...)
szal hajrá! mindjárt itt a tavasz... Kacsint
 
Re: ave (313)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 17:58:38 (307
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szia Demó!

Na szép lassan azért csak idetalál mindenki... Kacsint  Széles vigyor  
Re: Demó (306)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 17:49:19 (305
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Mert lehet, hogy valahol megtörik, szakad, sérül a gumiszigetelés és áthúz, vagy veszít a szikra erejéből...ezért nem lesz tökéletes a gyújtás... 
Re: Robi-ka (304)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 17:18:43 (302
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Gyertya???? vagy gyertyakábel? Szerintem a gyújtás körül lesz a bibi... Szemforgató  
Re: Robi-ka (301)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 13:48:33 (298
Felhasználói profil
13.16 @ 168
akkor nincs más hátra:
www.ezttoldslehanemmegyazoldalmegnyitasesnincsisilyenlink.hu

Nyelvet ölt  Széles vigyor  Cartman
Na nem offolok tovább mert s.ggbe leszek rúgva... Hö?  
Re: hori (297)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 13:40:27 (296
Felhasználói profil
13.16 @ 168
bróbáld mégegyszer... Kacsint  
Re: hori (295)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 13:22:04 (293
Felhasználói profil
13.16 @ 168
www.felniszelesito.hu
 
Re: hori (291)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 13:21:36 (292
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát gyakorlati tapasztalatom még nekem sincs evvel kapcsolatosan, viszont ahogy utánaolvastam, még nekem is elég a 205 ös, nagyon jó slick? Ebből gondoltam, hogy elég lehet neked a 190-es, nehogy többet rontson mint amennyit javítania kéne... 
Re: hori (290)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 12:40:43 (288
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem sok rá a 215?  Összezavarodott
Miért nem valami 190-es jobb slick? Vagy ez van és ehhez kell valamit keresni? 
Re: hori (287)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 12:16:22 (285
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igazából nincs értelme emelt alapjáratról indulnom, így kb 1500-as fordulat és fokozatos padlógáz és kuplung át...ez műxik a legjobban, de így is az egyes nem sokkal több mint 1 mp...és már tilt is...mert elpörög a kerék...kettőben ez kicsit tovább tart, de ugyanúgy nyomatékból eltekeri a gumikat...3-ban már kezd tapadni...lehet, hogyez így nem érthető...akkor megprószálom majd újra leírni... Szemforgató   
Re: hori (284)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:57:42 (280
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát nem hiszem...próbáld meg Héliummal felfújni, az könnyebb mint a levegő... Széles vigyor  Nyelvet ölt  
Re: voszi (279)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:50:35 (278
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Maga a blokk az a szívójé, de ez csak egy furatban különbözik a calibra/vectra turbós mocijától...az meg pótolva lett...A hajtókar, főtengely ugyan az...a dugók gyári új turbósra lettek cserélve, hengerfej dettó...fémtömítéssel lett öszerakva, z20let befecskendezőkkel, 4 bar-os benzinnyomással, 1.2es nyomás, 1.5-ös overboost, (A mért időket még 0.8-cal mentem) cooler HKS lefújó...stb...
EDS phase 3.5 szerint lett összerakva, a szerint 330-350 LE-re írja 1.2-es nyomással...
Mi 0.8-as nyomással pontosan beállított adatokkal Voszi, Mr dyno kütyüjével 285 LE-t mértünk...
Könnyítés azért nehéz dolog mert utcán is evvel járok, tehát azért ez, az nem eshet ki belőle...
Amin még javítani tudok, hogy nem a bazi nehéz 17-es kerekekkel megyek gyorsulni, és még mondjuk 10 kg-ot kipakolok belőle...és gyorsabban váltok...(Ezzel csak az a bajom, hogy vagy a kuplungom nem bírja, vagy a váltóm...) Most Kevlároztatunk egy új kuplungot megnézzük az hogy bírja, de a 180 NM-re tervezett váltóm nem komálja a 400 körüli nyomatékot...szóval ez sem lejátszott dolog még... 
Re: hori (276)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:33:59 (275
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na igen az a majdnem 200 kg is rettenet sokat számít...
Ez számomra akkor lett nagyon egyértelmű, amikor az egyik haverommal mentem Kisqn1/2_1házán...ő egy C20xe mocis A corsaval volt, ami kb 150 pacis...1/8-on tudott jobb időt menni mint én, viszont 1/4-en már az én időm volt jobb mindig...mondjuk ő slick-kel ment...de akkor is... 
Re: hori (274)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:30:13 (273
Felhasználói profil
13.16 @ 168
De most nézem, hogy 1/8-on meg már nagyon sokat számít...igazából a pálya talán utolsó harmadán hozok valamit a lemaradásomból...Ave-val szemben... Cartman  
Re: Atommanó (272)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:27:21 (272
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na igen, pont ezért akarok jövőre normális gumikat mert ez az idő így elég silány...egyértelműen kijön a különbség már 60 lábon is... Hö?  
Re: Falco (264)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 11:25:34 (271
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szia Voszi4
Na végre, hogy idetláltál... Nyelvet ölt  
Re: voszi (269)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 21:25:03 (254
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én tom tekergetni a sárga konijaimat...
De utcán rugózás nélkül használom...akkor most pont pályán tekerjem le puhára?  Szemforgató  legalább is versenyre a hátulját?
Ha belegondolok akkor az az ésszerűbb, hogy fix a hátulja, mert nem tud "hátrabukni" a súly, hanem a hejtott keréken marad...de cáfoljatok meg... 
Re: ave (253)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 19:35:36 (244
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Akkor azzal várok én is...végül is januárban amúgy sem használnám rongyosra... Szemforgató  
Re: ave (242)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 19:18:03 (241
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nekem is kb 1 mm van...ha a 15-ös lemez van fennt, akkor a 288-as tárcsák melett kb ennyi hely marad... Cartman  
Re: oioio-1 (240)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 18:11:25 (233
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Cseréld el egy használtra... Nyelvet ölt  Széles vigyor  
Re: ave (232)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 13:09:19 (223
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nálam azt, hogyleválik róla a futófelület... Szemforgató  
De ezekszerint nem ez történt... Széles vigyor  
Re: ave (222)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 11:27:32 (221
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Mit tettél vele? Szétmelegítetted?
köszi, én is valahol 0,5 - 0,8 másodperc között gondoltam... 
Re: ave (220)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 09:57:39 (216
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi!

Olyat mértél, hogy mennyit lehet nyerni egy jó gumival? Mondjuk egy Renault 5 túúúróval?  Széles vigyor  
Re: ave (215)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 08:50:11 (214
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Lehet e valahogy számolni olyat, hogy mi lehet az ideális...
Mert ugye a slick indulásnál jó, minél puhább, de feljebb már fog...na erre tud valaki valamit?  
Re: szabyk RST (212)
válasz erre előzmények 2006.12.28. 02:38:40 (168
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen, ez valószínűleg így van...de fillérekért ott a kövi kétütemű moci... Kacsint
Tehát túl nagy gáz talán nem történhet...ki kell próbálni egy alap mocin amit nem sajnálnak...
De pontosan mi lenne a projekt? Titkos?  Cool  
Re: ave (167)
válasz erre előzmények 2006.12.28. 02:32:27 (166
Felhasználói profil
13.16 @ 168
400 métert biztos kibír...utána meg rax bele újat... Széles vigyor  
Re: CRXPali (165)
válasz erre előzmények 2006.12.26. 20:58:20 (136
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szerintem nem lenne szerencsés a pc szélvédő...mégpedig nem is az anyagvastagság miatt, hanem a rögzítés megoldása... ki és hogy tudná ezt ellenőrizni?

Amúgy is kéne majd valamit kitalálni, hogy kettéválasszák valahogy az ilyen szinten épített, trélerrel hozott, autókat, meg az utcán is használtakat...
De ez már az örök profi amatör kategória kettéválasztása...szal picit off... Hö?
 
Re: Lymphater (133)
válasz erre előzmények 2006.12.24. 12:00:33 (80
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Agyaltam a 4X4 aláhekkelésén is, de ez idén már bizti nem lesz meg...vagyis jövő szezon alatt ha mégis úgy gondolom, hogy kéne, akkor jövő télen megpróbálkozunk vele...
Csak nagyon nem kevés zsetonban lenne...és most eeeefogyott...
A 3-nak a quattro hajtását terveztük alá...de ki tudja még mit hoz majd a jövő...
Addig meg sajnos marad az, hogy ilyen apró dolgokban keresem a másodperceket... Hö?  
Re: ave (78)
válasz erre előzmények 2006.12.24. 11:16:50 (77
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én még nem, de pont azon agyalok, hogy kéne valami okosítás az üzemanyag terén...
Csak olvastam, hogy az már más kategória...de gondolom az adalékolás az más tészta...vagy? 
Re: hori (76)
válasz erre 2006.12.23. 17:39:40 (58
Felhasználói profil
13.16 @ 168
www.uzemoraszamlalo.hu
Kacsint  
válasz erre előzmények 2006.12.23. 16:33:42 (55
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem...nem új volt, de még nagyon jó állapotú...csak nem bírta a sok kanyart... Hö?

225/580 R15 Slick / Rain 48 600 Ft nettó áron találtam...gondolom azért ennél lehet olcsóbban is kapni.. 
Re: ave (54)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 16:03:44 (53
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Click to see full size!
Na ez pl túl puha volt, és Kecskeméten a pályanapon 1 kört bírt...
És ha jól gondolom, az a jó ha nem vágott...mert ugye így nagyobb felült biztosított... Szemforgató
 
Re: ave (52)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 15:34:35 (51
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát nem hiszem, hogy evvel ebayezni fogok...
Mennyire érdekes az, hogy vágott, vagy nem, illetve a legpuhábbat érdemes venni, vagy középkeményet?
bocs hogy ennyit kérdezgetek, csak ezt a részét még nem nagyon vágom a dolognak... Szemforgató  Hö?  
Re: ave (50)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 14:20:11 (49
Felhasználói profil
13.16 @ 168
És hol lehet ilyesmiket kapni?
Két verzión filózok...vagy veszek 15-ös valami nagyon puha drag gumit, vagy marad a csilivili felni, és arra megy fel 18-as vagy 17-es Drag Radial...csak evvel az a baj, hgoy a mostani felnim nagyon nehéz...
Hö?  
Re: ave (47)
válasz erre 2006.12.23. 11:39:00 (46
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Van ötletetek - biztos van Kacsint  - hogy milyen szlikket érdemes venni és hol?
Jövőre nem vághatok neki az évadnak jó gumik nélkül...
Tavaly a mért időket mind szar 17-es utcai gumival mentem, jövőre valahogy le szeretnék menni 13 alá...ez az egyik elengedhetetlen a másik a súly...valahogy kéne még könnyítenem az autón, mert velem együtt 1220 KG 17 lici naftával... Hö?   

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!