A másik dolog,tud valaki Castrol SFR fékolajat jó áron? A múlkori Euroringezésnél felforrt az olaj és ha lecserélem,akkor már olyat rakjak bele,ami nem ogja ugyan ezt elkövetni,ha kimegyek az autóval pályázni egy kicsit. 1L kellene
Tényleg,nincs valakinek eladó Toyo R888 17˝-es méretben? Mondjuk 225/45 R17? Érdekelene,ha még tud futni pár kört a ringen..Vagy ha tud jó áron újat szerezni!
Élnék a lehetőséggel amiről múltkor beszéltünk a kuplunggal kapcsolatban! Szóval kellene nekem egy szinteres tárcsa,csak az a baj hogy a SACHS-nál nem találtam ilyet és korábban ők sem említették,hogy lehetne az én autómhoz kapni.
Azért elmondanám az autóm adatait,hátha Te tudsz mégis valamit..Szóval:Saab 9-3 (2002) 185LE (volt gyárilag és 228mm a tárcsa benne. remélem nem túl nagy gond,de ha igen,akkor szóljál lécci.
Előre is köszi!
Az elsö mérésnél 4.ben elforgott a kerék és a computer leállitotta a mérést.
Aztán megpróbálta 5.ben,de ott meg valamiért nem sikerült és ismét 4ben csinálta,aminke ez lett a végeredménye és azt mondta,hogy most nem csúszott meg,
a mérés 4. sebességi fokazatban történt,mert 5.ben valamiért nem tudta megmérni. Itt meg csak másodikra sikerült,mert elsöre elpörgött a kerék és a komputer leállitotta a mérést!
Kb 30-40mp lehetett.
Mondjuk az a furcsa,hogy 1-2hónappal ezelőtt az AVE 290-300lovat mért keréken. Szóval az kb kijönne 360ló körül a veszteséggel. Azóta nem történt változás az autón.
Szóval nem értem,hogy mi folyik itt...
Rá kellene,de itthon ehez nem lesz szoftver szerintem. A svédeknek minden adatot elküldtem,amiket írtál és már több száz ilyen autót programoztak,mint az enyém,
mégsem tudják hol a hiba..!?
Na de épp ez a gond,hogy itt meg csak 233lóerőt mértek keréken és átszámolva jött ki 307 lóerő főtengelyen!
Ez meg a másik fele. Rohadt kevésnek tűnik! Azért írtam,hogy a 360-380lovat kellene tudnia simán..
Itt a fórumon nem sok látszik a diagramból Hogy lehetne jobb minőségben feltölteni? Mert nagyon leveszi a méretét..
Közkívántra elmentem végre én is Budakalászra és megmérettem az autót Istvankónál!
Az eredmény nem igazán tetszik,de tény,hogy ez a görba sokkal közelebb áll az autóhoz,mint amit az ATC-nél mértek. Sajna
Nemtom hol lehet a gond,mert egy-két dolog kivételével sokminden nem változott és azért azt a 360-380lóerőt tudnia kellene.
Visszaraktam a gyári szívócsövét,meg most egy SRE upgradetelt kuplung szerkezet van benne organikus tányérral és könyített lendkerékkel. Ennyi az össz eltérés az előző méréshez képest.
Előtte szinter volt viszont gyári Viggen szerkezettel,Nemtom hogy lehet ez nagy különbség?!
Nyilván az ATC mérésnél az 400-420lóerő túlzás volt,de ez meg nagyon kevés..Szóval kezdődik a hibakeresés megint.. Valami ötelet az adatok alapján?
Ja és nekem csak organikus bevonattal van,nem is szinterrel! Azzal még többet tudna.
Ez elött SPEC2 szinter volt benne és az keményebb,meg rámenösebb is volt,de hamar elkopott!
Kb-12-15ezret birt..
A Sachs mindig alábecsüli saját kuplingjai képességet,de senki nem érti hogy miért,talán ovatosságból..
Nekem is SRE kuplungszett van most bent és az Ö számitásaik szerint nem tudná az én nyomatékomat átvinni,de mégis müxik gond nélkül.
Ráadásul a pedálérzet olyan,mint a gyárié volt!
Állitólag ha jól be van sikolva,akkor nem éghet szét! ha pedig nem,természetesen akkor valahol ereszt és a kipufgáz hamar szétmarja. Nekem a PROXnél csinálták,ugy hogy vittem a tömitést és azt mondták,hogy ennél jobbat ök sem tudnak csinálni. Az amit az AVE belinkelt.
Nekem is ilyen volt/van bent a GT28 RS-ben és az elsönek semmi baja nem volt,aztán le kellett venni a turbót a következö kb 1hónapig huzta,de március óta a harmadikkal semmi gondom nincs egyenlöre.
Közben minden alkalommal besikolták a leömlö talpát. Azt mondták a ´˝nagyokosok´˝,hogy kb a harmadik sikolás után lesz tökéletes..Egyébként én a Felcsiki turbónál vettem.
Nekem már 1 hete itt állnak a garázsban az új 225/45 R17 F1 asymmetric gumik,már csak az új felnikre várok,amit a spagettizabálók,már múlthét csütörtök elküldtek,de ma még mindig csak Bécsből indult el,pedig a hét közepére ígérték..
Nem tudom mi a faszt csinálnak ennyi ideig. Jellemző az olaszokra!
Én is emiatt cserélem most le,mert ráz a gumi és már mindent okoltam érte,de a végén kiderült,hogy mégis csak a P_zero Nero volt a bűnös! Egyébként nem volt vele gond.
Neketek mennyi idő után jelentkezett ez? Mert az enyémek kb 1évesek és ha lehetne szívesen visszacserélném én is. Simán ment a garis csere?
P Zero Nero! Nekem ez volt most fent és nagyon meg voltam vele elégedve. Vizesen,szárazon kiválóan teljesít..Csak ajánlani tudom. Biztos van nála jobb gumi is
Voltam a Noniuszba,de ez is levizsgázott előttem! Nem volt ott sem 7es csuklós T-kulcs,meg a bilincsek is elég silánynak tűnnek,ahhoz képest amik az autón vannak,fele olyan vastagok csak!
Szóval ez sem lett a szívem csücske,viszont közben már szereztem jobb kulcsot,mint ez a csuklós-T és marha könnyű vele dolgozni..
A fszom már ki van a Saab mérnökökkel! Egy kibaszott turbócsövet akartam nemrég kicserélni és úgy beszoptam vele,hogy a fél órás melóbl 3lett,mert a cső alsó részén leévő bilincshez nem tudtam hozzáfétni és meghúzni rendesen!
Szóval hol lehet kapni profi szerszámokat szereléshez? Gondolok itt csuklós T-kulcsra,bilincsekre meg ilyesmire..Tudtok ilyen helyet? Mert a szervízbe se fogok rohangálni több ezerért,mert a buzi Saab mérnökök nem hagytak helyet sehol!!
Mondjuk múlthéten voltam lent a Balcsin klímáztam és nem volt tojás a gázpedálom alatt 1.05perc alatt leértem Lellére és volt hogy 210el mentem vele és elég keményket nyomtam neki pályán,semmi hajlama nem volt a melegedésre! Szerencsére
Nem tudom,hogy mi volt az oka,de valószínű a túlmelegedés.Mondjuk szerintem ha majd még1x megpróbálom a ringet,simán el fogom érni vele az 1000fokot az tuti..
Majd meglátjuk..Közben volt egy-két csőcsere meg raktam be egy sokkal nagyobb teljesítményű hűtőventillátort,gondolom padlógáznál nem sokat jelent,de városban jó szolgálatot tesz.
Jó reggelt! Itt van a svéd tuner válasza,gondolom mindenki le tudja fordítnai
:
Hi!
Differnt cars has different specification, and what temperatures it can handle.
Ii is always matter of how high the EGT is, EGT should never go over 990 degrees.
Then you have a problem. Just look at your EGT that is the thiong which tells you if it is dangerous or not.
On E85 cars, when we use higher ignition timing, we use lambda 1.0 at full power up to 4000 rpm.
All seems very good on your car.
I am happy that you have checked this and have control over your engine.
Hát mert eljutottam erre az oldalra és úgy gondoltam,hogy kapok majd itten hasznos tanácsokat..
Mivel én nem nagyon értek a technikai részéhez a dolgoknak,ezért próbálok tájékozódni olyanoktól,akik már benne vannak a dologban.
Értem,köszi! Már csak egy kérdés És így nem nő meg nagyon a fogyasztás?gondolom Te leszarod.. És ezek az értékek utcai autóban is megfelelnek? mert az enyém oda készült..
Én már ráköltöttem egy pár millát a vasra és többet már nem nagyon akarok! Ha valami gáz van-lesz,akkor inkább kiugrok a svédekhez,mint hogy kezdjem előlről az egészet..
Szerinted mi lenne a jó? Meg tudom őkt kérni,hogy írjanak egy computert,ráadásul ingyen van,mert korábban megígérte,csak mondjátok meg lécci,hogy mire programozzák! Köszi
Mire gondolsz? Azért tegyük hozzá,hogy ők nem ma kezdték ezt csinálni és csak Saabokkal foglakoznak..Tény,hogy elég szar lehet úgy progarmozni,hogy nem látják az autót.
Akkor ez most mennyire rossz részterhelésen? Csak mert abban a linkben,ahol a Szabyk hozzászólásai vannak a témával kapcsolatban, Ő szerinte az 1.0-es lambda 0,5 báron nagyon szar..
Már írtam a svéd tunernek is,kíváncsian várom a válaszát,bár valamikor év elején küldtem neki rengeteg adatot és abban volt A/F ratio is,amire azt mondta hogy rendben van..