timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.09.10. 22:45:04 (11611
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A másik dolog,tud valaki Castrol SFR fékolajat jó áron? A múlkori Euroringezésnél felforrt az olaj és ha lecserélem,akkor már olyat rakjak bele,ami nem ogja ugyan ezt elkövetni,ha kimegyek az autóval pályázni egy kicsit. 1L kellene 
válasz erre előzmények 2008.09.10. 22:26:28 (11610
Felhasználói profil
14.25 @ 173
de nekem montad..és azt montad hogy szélesebbek..a felnim7,5 x17 
Re: carlosracing (11609)
válasz erre 2008.09.10. 21:51:23 (11608
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tényleg,nincs valakinek eladó Toyo R888 17˝-es méretben? Mondjuk 225/45 R17? Érdekelene,ha még tud futni pár kört a ringen..Vagy ha tud jó áron újat szerezni! 
válasz erre előzmények 2008.09.09. 20:07:56 (11583
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nagyxű! Köszi! 
Re: szabyk RST (11582)
válasz erre 2008.09.09. 19:57:10 (11580
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia Szabyk!

Élnék a lehetőséggel amiről múltkor beszéltünk a kuplunggal kapcsolatban! Szóval kellene nekem egy szinteres tárcsa,csak az a baj hogy a SACHS-nál nem találtam ilyet és korábban ők sem említették,hogy lehetne az én autómhoz kapni.
Azért elmondanám az autóm adatait,hátha Te tudsz mégis valamit..Szóval:Saab 9-3 (2002) 185LE (volt gyárilag Mosolyog és 228mm a tárcsa benne. remélem nem túl nagy gond,de ha igen,akkor szóljál lécci.
Előre is köszi!

Üdv 
válasz erre előzmények 2008.08.19. 09:46:23 (11441
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az elsö mérésnél 4.ben elforgott a kerék és a computer leállitotta a mérést.
Aztán megpróbálta 5.ben,de ott meg valamiért nem sikerült és ismét 4ben csinálta,aminke ez lett a végeredménye és azt mondta,hogy most nem csúszott meg, 
Re: Zolti (11440)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 23:16:32 (11435
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A nyomatékgörba az ilyen,lórúgásszerűen jön meg,úgy ahogy a diagramon is látszik. 
Re: ave (11429)
válasz erre 2008.08.18. 23:08:41 (11433
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja és közben bepillantottam a turbónyomásmérömre és azzal nem volt gond 1,7bart mutatott folyamatosan és nem engedte el. 
válasz erre előzmények 2008.08.18. 23:07:05 (11432
Felhasználói profil
14.25 @ 173
a mérés 4. sebességi fokazatban történt,mert 5.ben valamiért nem tudta megmérni. Itt meg csak másodikra sikerült,mert elsöre elpörgött a kerék és a komputer leállitotta a mérést!
Kb  30-40mp lehetett. 
Re: ave (11429)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 23:00:06 (11428
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Itt is meg az ATC-nél is olyan 65-70 lóerö veszteséget mértek nekem is.. 
Re: Spoon (11424)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:45:28 (11426
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Okés.átment. 
Re: ave (11420)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:38:59 (11422
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Visszalöki a cimról az emailt.. Szomorú  
Re: ave (11419)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:37:50 (11421
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,tölem semmit nem kérdezett az ürge! Sem áttétel,sem súly,de lehet hogy kiolvasta a forgalmiból Mosolyog  
Re: voszi (11415)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:30:00 (11417
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jó ez a cim?? 
Re: ave (11408)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:20:21 (11413
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Milyen hardverrel fut az autó és milyen motor van benne? Egyébként köszi! 
Re: Jugo (11409)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 21:49:23 (11401
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem láttam belöle semmit,de meg tudom kérdezni Mosolyog  
Re: bajzathg (11398)
válasz erre 2008.08.18. 20:56:45 (11397
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mondjuk az a furcsa,hogy 1-2hónappal ezelőtt az AVE 290-300lovat mért keréken. Szóval az kb kijönne 360ló körül a veszteséggel. Azóta nem történt változás az autón.
Szóval nem értem,hogy mi folyik itt... 
válasz erre előzmények 2008.08.18. 20:53:33 (11396
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Rá kellene,de itthon ehez nem lesz szoftver szerintem. A svédeknek minden adatot elküldtem,amiket írtál és már több száz ilyen autót programoztak,mint az enyém,
mégsem tudják hol a hiba..!? Dühös

 
Re: Laci_GTR (11394)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 20:16:28 (11393
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na de épp ez a gond,hogy itt meg csak 233lóerőt mértek keréken és átszámolva jött ki 307 lóerő főtengelyen!
Ez meg a másik fele. Rohadt kevésnek tűnik! Azért írtam,hogy a 360-380lovat kellene tudnia simán..
Itt a fórumon nem sok látszik a diagramból Szomorú Hogy lehetne jobb minőségben feltölteni? Mert nagyon leveszi a méretét.. 
Re: Laci_GTR (11392)
válasz erre 2008.08.18. 19:39:49 (11391
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Közkívántra elmentem végre én is Budakalászra és megmérettem az autót Istvankónál!
Az eredmény nem igazán tetszik,de tény,hogy ez a görba sokkal közelebb áll az autóhoz,mint amit az ATC-nél mértek. Sajna Szomorú
Nemtom hol lehet a gond,mert egy-két dolog kivételével sokminden nem változott és azért azt a 360-380lóerőt tudnia kellene.
Visszaraktam a gyári szívócsövét,meg most egy SRE upgradetelt kuplung szerkezet van benne organikus tányérral és könyített lendkerékkel. Ennyi az össz eltérés az előző méréshez képest.
Előtte szinter volt viszont gyári Viggen szerkezettel,Nemtom hogy lehet ez nagy különbség?!
Nyilván az ATC mérésnél az 400-420lóerő túlzás volt,de ez meg nagyon kevés..Szóval kezdődik a hibakeresés megint.. Szomorú Valami ötelet az adatok alapján? 
válasz erre előzmények 2008.08.12. 21:57:18 (11369
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez jól hangzik,elöre is köszi! Majd kereslek ezzel kapcsoltaban. 
Re: szabyk RST (11368)
válasz erre előzmények 2008.08.12. 21:51:36 (11367
Felhasználói profil
14.25 @ 173
AP-Sachs, tök mind1. Csak mert korábban én is felvettem a kapcsolatot a Sachssal és irtak valami magyar forgalmazót,de már nem találom az emailt .. Szomorú  
Re: szabyk RST (11366)
válasz erre előzmények 2008.08.12. 21:40:51 (11365
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az a baj,hogy itthon semmit nem lehet kapni vagy ha igen,akkor marha drága..
Esetleg tudsz valami hazai céget? Vagy marad a rendelés külföldröl?!   
Re: szabyk RST (11364)
válasz erre előzmények 2008.08.12. 21:35:46 (11363
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Te most mit használsz vagy szakmai titok? (gondolom szinter) A Sachsot itthon vagy külfödröl szerezted? 
Re: szabyk RST (11359)
válasz erre 2008.08.12. 21:27:31 (11358
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja és nekem csak organikus bevonattal van,nem is szinterrel! Azzal még többet tudna.
Ez elött SPEC2 szinter volt benne és az keményebb,meg rámenösebb is volt,de hamar elkopott!
Kb-12-15ezret birt..  
válasz erre előzmények 2008.08.12. 21:24:23 (11357
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A Sachs mindig alábecsüli saját kuplingjai képességet,de senki nem érti hogy miért,talán ovatosságból..
Nekem is SRE kuplungszett van most bent és az Ö számitásaik szerint nem tudná az én nyomatékomat átvinni,de mégis müxik gond nélkül.
Ráadásul a pedálérzet olyan,mint a gyárié volt! 
Re: voszi (11355)
válasz erre előzmények 2008.07.28. 14:45:16 (11285
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Menj el a Proexhez,de tényleg! Jól dolgoznak és nem is drágák! Mondd meg nekik,hogy én küldtelek.. Mosolyog  
Re: voszi (11275)
válasz erre 2008.07.27. 22:30:05 (11274
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jó minöségü 3 utas szolenoid(BPV,APC) szelepet hol lehetne kapni? 
válasz erre 2008.07.27. 16:28:26 (11268
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Állitólag ha jól be van sikolva,akkor nem éghet szét! ha pedig nem,természetesen akkor valahol ereszt és a kipufgáz hamar szétmarja. Nekem a PROXnél csinálták,ugy hogy vittem a tömitést és azt mondták,hogy ennél jobbat ök sem tudnak csinálni. Az amit az AVE belinkelt.

Üdv 
válasz erre előzmények 2008.07.27. 16:25:43 (11267
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem is ilyen volt/van bent a GT28 RS-ben és az elsönek semmi baja nem volt,aztán le kellett venni a turbót a következö kb 1hónapig huzta,de március óta a harmadikkal semmi gondom nincs egyenlöre.
Közben minden alkalommal besikolták a leömlö talpát. Azt mondták a ´˝nagyokosok´˝,hogy kb a harmadik sikolás után lesz tökéletes..Egyébként én a Felcsiki turbónál vettem. 
Re: ave (11260)
válasz erre 2008.07.25. 20:57:54 (11245
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem már 1 hete itt állnak a garázsban az új 225/45 R17 F1 asymmetric gumik,már csak az új felnikre várok,amit a spagettizabálók,már múlthét csütörtök elküldtek,de ma még mindig csak Bécsből indult el,pedig a hét közepére ígérték.. Szomorú
Nem tudom mi a faszt csinálnak ennyi ideig. Jellemző az olaszokra! 
válasz erre előzmények 2008.07.25. 16:16:22 (11241
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én is emiatt cserélem most le,mert ráz a gumi és már mindent okoltam érte,de a végén kiderült,hogy mégis csak a P_zero Nero volt a bűnös! Egyébként nem volt vele gond.
Neketek mennyi idő után jelentkezett ez? Mert az enyémek kb 1évesek és ha lehetne szívesen visszacserélném én is. Simán ment a garis csere? 
Re: gt28rs (11240)
válasz erre előzmények 2008.07.24. 19:55:57 (11234
Felhasználói profil
14.25 @ 173
P Zero Nero! Nekem ez volt most fent és nagyon meg voltam vele elégedve. Vizesen,szárazon kiválóan teljesít..Csak ajánlani tudom. Biztos van nála jobb gumi is Mosolyog  
Re: GMalma (11230)
válasz erre előzmények 2008.07.24. 10:33:15 (11230
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Voltam az Unixban és kaptam normális bilincseket Mosolyog lehetne még jobb,de ez már nem rossz!
Köszi a tippet! 
Re: Robi-ka (11214)
válasz erre 2008.07.22. 12:25:35 (11212
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szóval kulcsom most már van,csak jó minőségű bilincsek kellenének. Ilyeneket hol lehet szerezni?? 
válasz erre előzmények 2008.07.22. 12:18:58 (11211
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Voltam a Noniuszba,de ez is levizsgázott előttem! Nem volt ott sem 7es csuklós T-kulcs,meg a bilincsek is elég silánynak tűnnek,ahhoz képest amik az autón vannak,fele olyan vastagok csak!
Szóval ez sem lett a szívem csücske,viszont közben már szereztem jobb kulcsot,mint ez a csuklós-T és marha könnyű vele dolgozni.. Mosolyog  
Re: ave (11205)
válasz erre 2008.07.21. 20:05:21 (11202
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A fszom már ki van a Saab mérnökökkel! Egy kibaszott turbócsövet akartam nemrég kicserélni és úgy beszoptam vele,hogy a fél órás melóbl 3lett,mert a cső alsó részén leévő bilincshez nem tudtam hozzáfétni és meghúzni rendesen!
Szóval hol lehet kapni profi szerszámokat szereléshez? Gondolok itt csuklós T-kulcsra,bilincsekre meg ilyesmire..Tudtok ilyen helyet? Mert a szervízbe se fogok rohangálni több ezerért,mert a buzi Saab mérnökök nem hagytak helyet sehol!! 
válasz erre 2008.07.11. 12:42:42 (11143
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na bakker! Mérges ez meg most jött:

EGT is always measure before turbine.
Those values does not say anything for me.
You must put it just before turbo.

Rakassam át? 
válasz erre 2008.07.11. 12:40:17 (11142
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mondjuk múlthéten voltam lent a Balcsin klímáztam és nem volt tojás a gázpedálom alatt Mosolyog 1.05perc alatt leértem Lellére és volt hogy 210el mentem vele és elég keményket nyomtam neki pályán,semmi hajlama nem volt a melegedésre! Szerencsére 
válasz erre előzmények 2008.07.11. 12:36:05 (11141
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudom,hogy mi volt az oka,de valószínű a túlmelegedés.Mondjuk szerintem ha majd még1x megpróbálom a ringet,simán el fogom érni vele az 1000fokot az tuti..
Majd meglátjuk..Közben volt egy-két csőcsere meg raktam be egy sokkal nagyobb teljesítményű hűtőventillátort,gondolom padlógáznál nem sokat jelent,de városban jó szolgálatot tesz.
 
Re: ESI (11135)
válasz erre 2008.07.11. 09:40:36 (11131
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jó reggelt! Itt van a svéd tuner válasza,gondolom mindenki le tudja fordítnai
:
Hi!

Differnt cars has different specification, and what temperatures it can handle.
Ii is always matter of how high the EGT is, EGT should never go over 990 degrees.
Then you have a problem. Just look at your EGT that is the thiong which tells you if it is dangerous or not.
On E85 cars, when we use higher ignition timing, we use lambda 1.0 at full power up to 4000 rpm.
All seems very good on your car.
I am happy that you have checked this and have control over your engine.

Just hit the pedal   Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2008.07.10. 23:13:47 (11122
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hát mert eljutottam erre az oldalra és úgy gondoltam,hogy kapok majd itten hasznos tanácsokat.. Mosolyog
Mivel én nem nagyon értek a technikai részéhez a dolgoknak,ezért próbálok tájékozódni olyanoktól,akik már benne vannak a dologban. 
Re: pnanassy (11117)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 19:53:59 (11110
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Értem,köszi! Már csak egy kérdés Mosolyog És így nem nő meg nagyon a fogyasztás?gondolom Te leszarod.. És ezek az értékek utcai autóban is megfelelnek? mert az enyém oda készült.. 
Re: szabyk RST (11109)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 18:59:50 (11107
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én már ráköltöttem egy pár millát a vasra és többet már nem nagyon akarok! Ha valami gáz van-lesz,akkor inkább kiugrok a svédekhez,mint hogy kezdjem előlről az egészet..
 
Re: voszi (11103)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 18:57:17 (11106
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én általában 3.dikban 4.dikben mértem. Ez speciál 3.ban volt.3200nál idnul meg és akkor kapja a nyomást és azonnal felszökik 1.2bar-1.3barra.. 
Re: tschokker (11105)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 18:11:56 (11101
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja és az EGT-vel mi van? Az jó vagy sem? 
Re: szabyk RST (11097)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 18:08:40 (11100
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szerinted mi lenne a jó? Meg tudom őkt kérni,hogy írjanak egy computert,ráadásul ingyen van,mert korábban megígérte,csak mondjátok meg lécci,hogy mire programozzák! Köszi 
Re: szabyk RST (11097)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 18:07:40 (11099
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mire gondolsz? Azért tegyük hozzá,hogy ők nem ma kezdték ezt csinálni és csak Saabokkal foglakoznak..Tény,hogy elég szar lehet úgy progarmozni,hogy nem látják az autót. 
Re: pnanassy (11098)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 16:48:51 (11094
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor ez most mennyire rossz részterhelésen? Csak mert abban a linkben,ahol a Szabyk hozzászólásai vannak a témával kapcsolatban, Ő szerinte az 1.0-es lambda 0,5 báron nagyon szar..
Már írtam a svéd tunernek is,kíváncsian várom a válaszát,bár valamikor év elején küldtem neki rengeteg adatot és abban volt A/F ratio is,amire azt mondta hogy rendben van..
 
Re: ave (11093)
válasz erre 2008.07.10. 14:54:03 (11091
Felhasználói profil
14.25 @ 173
na még egy
 

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!