timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 2371 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:29:20 (1866
A mondatban elrejtettünk egy hibát:

"EuroRing 2009.06.27 Fastcar megprödülése"

A helyes megfejtő gyümölcsízű fruttiját átveheti a jegypénztárnál Széles vigyor  
Re: Ivóke (1860)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:25:01 (1865
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Igen ott voltam a cori ts-sel.Tudtam vinni Kiss Norbit a géppel,nagyon örültem neki és jókat mondott arról amit mentünk,de mondott pár dolgot hogy mit lehetne javítani... 
Re: GMalma (1846)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:23:12 (1864
Na végre!!! Azt hittem már te is a komolytalankodó vevő státuszba esel át Széles vigyor  
Re: carlosracing (1862)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:22:44 (1863
akkor dobj egy mailcímet, meg egy nicket ide plíz. 
Re: Ivóke (1860)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:21:30 (1862
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ma dumáltam gummás emberrel, majd jövő héten többet is megtudhatok a dologról, hogy milyen DOT, meg mikorra van meg!
Köszi amúgy! Kacsint  
Re: Charlie (1859)
válasz erre 2009.06.28. 22:20:38 (1861
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Gratula mindenkinek, meg részvét a problémákért! Kacsint

Fájó szívvel távol maradtam, de ahoz még nagyon kevés a gépem, hogy egy ilyen rendezvényen részt vegyen! Szomorú
Kb. nulla fék elöl, hátul is már minimum, szar gummák, gyenge kanyarstabi.
Ezeket még meg kell oldanom, aztán szerintem jövőre már betámadok én is! Kacsint
Már gyűjtöm a tarcsi karosszériaelemeket, bár remélem nem lesz rá szükség! Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:17:56 (1860
Persze, hadd szóljon. Közérdek Széles vigyor  
Re: Charlie (1859)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:15:19 (1859
megengeded, hogy összegyűjve kidobjam a weboldalamra az ott készült fotók mellé? természetesen a készítő nevével, mailcímével. 
Re: Ivóke (1858)
válasz erre 2009.06.28. 22:11:44 (1858
Végül felkerült az én bénázásom is:

 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 21:15:45 (1857
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Mondjuk annyi eszem nekem sem volt ,hogy köszönjek Cartman  
Re: Ivóke (1847)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 20:02:40 (1856
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Inkább kurvanagy turbólyuk...

Igen,nemigazán volt a tegnapi napig fogalmam arról hogy milyen is az a "pályaversenyzés".Sejtettem hogy a Vérfarkas nem a legideálisabb oda,sajna a másik hobbi gépünk nem készült el időre (mégszarabb futómű de legalább kisebb turbó és versenyülések),a BMW amivel indultunk először difit tört aztán váltót fogazott.Hazarohanás Pestre és autócsere.Összességében örülök hogy egyáltalán végigbírta,bár a 2Xi megpörgésem rendesen leirta a gumikat... 
Re: Ivóke (1855)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 19:57:05 (1855
Nincs mit szívesen.
PS: Meg is jegyezték mellettem: Ebben az audiba k**va jó és erős motor van, de futóműve az nincs Mosolyog  
Re: pnanassy (1854)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 19:53:42 (1854
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Köszi,nagyon jó lett!

Nagyjából utolsók lettünk, de nagyon élveztük,fasza volt minden,egyedül a hármas szinkron maradt az célegyenes előtti kanyarban,mindegy mert úgyis szar volt már Széles vigyor

Attila,köszi a szervezést!

Péter 
Re: Ivóke (1849)
válasz erre 2009.06.28. 19:48:56 (1853
 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 19:48:31 (1852
Szia !
Menyibe kerul a turbositás?
És hány LE turbosan? 
Re: zoza32 (1842)
válasz erre 2009.06.28. 19:33:54 (1851
Felhasználói profil
9.67 @ 241
grat mindenkinek,racevét a perecesnek Szomorú

mi megint gecijol jártunk,egy mért körünk se lett.
bosszuból lemenek a héten és kitolom a szemit.
 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 19:09:27 (1850
Felhasználói profil
16.10 @ 139
A racereportok alapján nagyon jó móka lehetett, sajnálom hogy nem jutottam ki, majd talán next time. Akik kinn voltak gratula az időkhöz, a sérült és műszaki hibás autókhoz pedig racevét, különösen nektek zoza és fastcar!

Ivóke: jók a videók, köszi Neketek!!! Mosolyog

((Azért itt fastcar bukásánál a videón nem kicsit ijesztő amit a poszton lévő emberke csinált... )) 
Re: Ivóke (1784)
válasz erre 2009.06.28. 18:56:31 (1849
Felértek a videók:









Lesz még 1-2
 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 18:32:26 (1848
Bazzz öszinte racevétem!
Kerestünk is mielőtt elemntünk, de nem láttunk sehol. Most már tudom miért. Szomorú
Én a köröm végén nekiálltam visszaszerelni a felniket, de ott a boxban nem is hallottuk, hogy  baleset volt...   Szomorú  
Re: zoza32 (1842)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 18:30:10 (1847
Bazz.. ha ezt tudom legalább köszönök.. ehhh Dühös Majd leközelebb! Kacsint  
Re: Ricsimae (1832)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:54:57 (1846
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ilyen nekem is volt! Tavaly amikor Seat rendezvény volt a ringen (végül is ez is 4betű és S-el kezdődik Mosolyog ) az első alkalommal amikor felhajtottam a pályára (életemben először) az első körben már besokaltam fent az S-kanyarnál,de én kieresztetem az autót és átmentem a sóderágyon.
Később én is ugy jártam,mint Te, felforrt a fékolaj,de szerencsére még idejében észrevettem és ki tudtam állni a boxba. Mondjuk elég szar érzés,amikor az ember nyomja, jön a féktáv,elkezdene fékezni és beesik a pedál..
Azt hiszem akkor Te is kint voltál..1,8TS Corolla ugye? 
Re: Szuti (1843)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:21:17 (1845
Felhasználói profil
16.02 @ 137
semmi komoly... 
Re: Szuti (1844)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:07:04 (1844
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Reméltük hogy nem lett bajod... 
Re: zoza32 (1842)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:06:01 (1843
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon későn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar előtt. 
Re: Mulder (1840)
válasz erre 2009.06.28. 17:01:28 (1842
Felhasználói profil
16.02 @ 137
köszönöm a részvétet mindenkitől.
igazából sokat nem tudok hozzáfűzni. első körben az elektronika csúszott , ki középről, rá a gázpedálra, 2 ban a turbószivócsó miatt kellett kiállnom, harmadikban meg akartam egy normális időt menni, és sok lett.
ahogy én látam belülről: A célegyenes utáni balosban megindult a hátulja jobbra, ellenkormányzás, megindult balra, oldalirányban kicsusztam a murvára, már majdnem megállt a gép amikor elfogyott a murva,jott egy földdomb, amin szépen átfordultam, baloldal, tető, jobboldal.
Olyan lassan fordultam, hogy közben ráértem számolni a károkat...

nem volt semmi gond az autóval,szerintem a futómű is jól viselkedett egész nap,egyszerűen én hibáztam , sok volt, ennyi...
 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:33:21 (1841
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Szegény Szomorú ......... 
Re: Mulder (1840)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:31:56 (1840
Felhasználói profil
15.36 @ 144
azt mondta sok volt... Szomorú  
Re: Ricsimae (1839)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:29:39 (1839
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Túlon túl beválalós volt a cimborád, vagy esetleg fékproblémája lehetett! 
Re: Mulder (1838)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:11:38 (1838
Felhasználói profil
15.36 @ 144
azt nem tudtam Szomorú ott akkor már sokat nem lehetett korigálni Szomorú  
Re: Ricsimae (1836)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:09:55 (1837
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Köszi.Egy sbkm-es versenyen mentem,azóta 20pacival erősebb az autó,meg előre felment egy fék és csütörtökön lett valami a váltóval.2éve van nálam a gép most először van vele ilyen gond,pedig reméltem hogy egy 1.26 valamit tudok menni vele. 
Re: Ricsimae (1831)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:09:37 (1836
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Ja csak a cimborád sajnos keresztbe érkezett! 
Re: Mulder (1834)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:08:43 (1835
Felhasználói profil
15.36 @ 144
igen az tényleg elég komoly idő Mosolyog  
Re: Ricsimae (1831)
válasz erre 2009.06.28. 16:08:04 (1834
Felhasználói profil
15.36 @ 144
Mikor mi tavaly mentünk nekünk mondták, ha elsokaljuk a kanyart és érezzük hogy nem megy be akkor eresszük ki a sóderbe mert különben fejreállunk a géppel, hát jah inkább egy első lökös mint egy komplett tető. 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:07:35 (1833
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Tuti TK az autó sajnos........... Komor  
Re: Charlie (1826)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:06:26 (1832
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Én engedtelek el pályabejárásnál! Cartman  
Re: Ivóke (1827)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:05:26 (1831
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Az erős idő! 
Re: Szuti (1830)
válasz erre 2009.06.28. 15:58:42 (1830
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én tavaly még egy versenyen mérten 1.27 elejét mentem,de kompresszor és nagyfék nélkül.Most sajna nem sikerült indulnom.Majd next. 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:53:47 (1829
Felhasználói profil
15.36 @ 144
az komoly... Most beszéltem vele hát eléggé összetört de talán futómű, fékek, váltó, motor rendben van, csak kasznis dolgok törtek. 
Re: Charlie (1826)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:52:51 (1828
Felhasználói profil
15.36 @ 144
1,34et mentem én is az ingis sportommal még tavaly, de majd ha kész lesz a swift sportom akkor kimegyek ezzel is. 
Re: Ivóke (1827)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:44:12 (1827
A legjobbam 1.34 lett, bár a többiektől nagyon messze voltam. Ez egy nagyon jó kis tempós pálya ahol meg kell tanulni, ki kell tapasztalni az ideális íveket, a féktávokat, mert különben nagyon sok időt el lehet dobni. Lásd engem. Mosolyog  
Re: bulijoe (1789)
válasz erre 2009.06.28. 15:36:48 (1826
Itt van két pikcsör a szuziról from evoklub:





Én kevesebbért is láttam már gazdTK-s autót... Komor  
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:34:53 (1825
Felhasználói profil
15.36 @ 144
lábon húzták haza most hallottam, de a moci nem indul sajna Szomorú  
Re: Szuti (1824)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:29:57 (1824
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Törés asszem nem volt,csak egy perdülés Fastcar az Alfával,de azt mondja nem lett komoly gond,meg pár kicsúszás.Csak youtube-on láttam gyorsulást a turbósról.Sztem lábon hazagurult vele,mert visszarakta az utcai gumikat,de nem nézett ki jól... 
Re: Mulder (1823)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:20:45 (1823
Felhasználói profil
15.36 @ 144
uhh akurva életbe, nah majd felhívom de még várok gondolom nincs jókedve. Most lett neki kész a kocsi (turbósítás) egész fasza lett. Hát remélem nem TK-ra törte... Amugy más is törte a kocsit vagy csak neki sikerült? 
Re: Szuti (1822)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:09:49 (1822
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Csúszott a sóderben aztán borult a tetején egy nagyot és az oldalán állt meg.A Cimborám kérdezte mi volt,de nem nyilatkozott. 
Re: Mulder (1821)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:05:58 (1821
Felhasználói profil
15.36 @ 144
fasza akkor az zoza volt... Ezért nem vette fel a telefont tegnap. Nagyon csúnyán összetörte? 
Re: bulijoe (1820)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:01:30 (1820
Felhasználói profil
10.23 @ 240
de 
Re: Mulder (1819)
válasz erre 2009.06.28. 14:59:17 (1819
Felhasználói profil
15.36 @ 144
Csak nem egy kék swift sport volt azt ami elszállt? 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 14:34:14 (1818
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De igen, de elöbb pufferel, ha minden igaz.  Írja a leírása is, hogy nagy vibrációnál alkaline elemek vagy NiMH akksik hibázhatnak, Lithium akksikat javasol.

Ne is mondd, mert én is sokszor jártam már úgy. 
Re: Charlie (1815)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 14:33:16 (1817
Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.


A verseny nem egy körről szól Kacsint
Amellett ha jól olvastam, a leggyorsabb köre amolyan mindentbele kör lett Kacsint
Slick, ALS -kuplung Mosolyog , csattogós váltó.
A másik két köre 6 tizedre volt Csabáétól, tehát így is meg lehet közelíteni.

http://evoklub.hu/forum/showpost.php?p=31361&postcount=396

Mindenesetre hatalmasakat ment Ő is, szerintem Csaba is így az időket sasolva, Te meg szimplán tanulsz oioio Zolitól, és minden falatnyi aszfaltdarabon driftelhetnéked támad Széles vigyor

Az időket elnézve egyébként bazinagy az űr kettejük ideje, illetve a többi 5. kategóriás idő között. A 3. kapásból 9 mp körül kapott 3 kör alatt. 
Re: fastcar (1809)

összesen 2371 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!