Igen, de az egy szívó motor, aminél azért picivel több munka kell az eredményhez, mint egy dieselnél, vagy egy turbo benzinnél.... szóval sztem a példa nem jó ..... Neked amikor gyári volt az auto mentél egy x időt, csippel meg több mint egy sec-el jobbat de szolj ha nem jó a gondolatmenetem Igazából Pelyvi tudna mesélni mennyi melo van egy szivó vassal, hogy eredmény legyen
Azt irtam addig nem irok mig ujra nem a dragrol fog szolni.... Ha idézel akkor teljes idézetet... Bocs ha megbántottalak, téged nem állt szándékomban Igazábol a mondandom lényege az lett volna, hogy a dragrol beszéljünk, csak nyersen fogalmaztam meg! Mindegy..... Na de akkor is grat... Elég kevés füstöd volt
Persze... csak Orgyi ne szidjon egy egész nemzetet ( labancok idézem) egy ember miatt, aki lehet nem direkt követte el a dolgokat... mondjuk ebbe is érdemes belegondolni nem?
Voltam már kint.. és ez nem igaz... üzleti kapcsolatban is vagyok osztrákokkal, szal cáfolom...dolgoztunk Bécsben (osztrák meghívásra a központban)...utánna pedig Pottensdorfban és teljesen korrekt normális emberek voltak
Amíg nem voltál külföldi versenyen (osztrák), addig ne tegyél olyan megjegyzést, hogy ők is elvárják....honnan tudod, hogy hogyan álltak volna a kérdéshez ők???
október 2.... Tán oda el tudok menni... de a nyitón mindenképpen ott leszek, mert a Kohári Zolival megbeszéltük, hogy viszem a 22 méteres hánytatót Tényleg jószándékból írom Neked Árpi, mert én a barátomnak tekintelek, hogy próbáljátok azért meghúzni a vonalat egy versenyautó és egy street autó között, mert nem tudom mi éri meg jobban, ha mész egy gecikomoly időt és mondjuk bánja egy kva jó motor, vagy mész mondjuk egy picivel kevesebbet és a technika üzemel frankón...
És tévedésbe ne essél, mert én Rád nem haragsz ( hogy is tudnék), a Ricsire se haragudtam, de most belemászott a bögyömbe nagyon.. ezt vagy megérted, vagy nem, ha nem akkor elsiklunk egymás mellett, ha megérted, akkor örülök és ugyanugy tartjuk a kapcsolatot...
Én leîrtam a véleményemet ugy gondolom nem sértő módon... Ezt én ugy gondolom, ahogy ott leírtam, de egy ilyen hozzászolást nem tűrök el és a cigányozást személyes sértésnek veszem màr ne is haragudj..... De nem gáz, lerendezem én ezt azzal a puhos kis fasszal, mert élőben nem hiszem, hogy ilyet be merne mondani. És itt befelyeztem.
No sztem én most befejeztem a timeslippet, mert tényleg már csak a dieseltuningról, K. Ricsiről és Árpi padkázásáról, meg ilyenekról szól a "hazai gyorsulás" ami már off topic 2-nek is nevezhető....
Ezt most nem bántásnak írom, de el kéne gondolkodni, hogy vajon miért nem írnak a többiek....., sztem ezért, mert senki nem kiváncsi erre.....
ezt most nem bántás senki felől, de köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehettem, de amíg ujra nem a dragról fog szolni ez a topic, hanem a punciujjazásról, a sárga angyalról, meg a Pd Gabi szidalmazásáról, meg sorolhatnám, addig nem írok ide többet
Te hülye pöcs... váltomrol én olyat nem mondtam hogy azért nem be az idő alá!! Szikront kellett cserélni, mert beragadt az 1 es!! Hengerfejem a gyári szar volt, de utszélén még nem maradtam vele most is a porlaszto behalt, de 3 hengerrel el tudtam menni Pusztaszabolcsra Viszint mocit olvasztanom nem sikerált még No mindegy, holnap már ugyis kész van a boschra alakítás öröm é bodoccá
Nem tudom mi a tökömről beszélsz.... Sztem keversz valakivel.... Nekem az életbe nem recsegett a válto, meg még a motorommal sem volt nagyon bajom..., egyszer kellett szinkront cserélnem, de az 1-2-őt..... De olvasok a sorok között nyugi, te kostolgatsz én Árpinak írtam egy poént... Nem basztattam az autojával, csak odaszurtam. Ha már itt tartunk hányadik mocid ez??