Akkor elviekben a gyári subaruk, evok, Opelek 2.0-val AWD-vel mennének az ASF2-ben, az S2 Audik meg az ASF3-ba? jól értelmeztem? Mert akkor biztos ott is nagyobb lenne a kedv...
Ezt így rögtön meg is cáfolom... anno még 5 évvel ezelőtt mentem én is GSI-vel...szívóval, dbilas 4 pillangó, tengelyek, progi...stb... mérve sosem volt... tegyük hozzá, hogy ez a projekt közel ugyan annyiba kerül mint egy turbósítás...és hát a különbség azért ismert...nem is feszegetném...
A visszatérő ágon speed limit van... nem lehet csak úgy száguldozni...
Utolsó versenyen volt, hogy előbb kerültem sorra a sima sorból, mint a befizetett soronkívüliséges sorból...
Ugyan ezt vetettem fel a dragracingen... sok felesleges bye futamot ki lehetne kerülni, nem lenne olyan uncsi a döntőzés mint néha előfordul a lukas kategóriákban... de Zoli mondta, hogy ez márpedig így marad, ez így nemzetközi....
Viszont én szavaznék a legalább két mért időre a döntőbe jutáshoz dologra...
Én is ráfaragtam erre... de majd legközelebb jobban figyelek...de nekem személy szerint még Laroval is beszéltem év elején telefonon, így sem sikerült fognom az adást ezek szerint... Jövőre majd jobban figyelünk...
Na én részemről megértettem!
Ellenben lehet, hogy akkor a napi licencet nem így kéne hívni, mint ahogy...megtévesztő lehet...
Én meggyőztem magam...a táblázatba mindig bekerültek a pontjaim, a licencet mindig kiváltottam, gondoltam rendben, és hát egészséges is vagyok, minek rohangáltam volna a dokihoz...
Na ezt kerestem... köszi, hogy beraktad...
Ez így okés, de igazából akkor minek kerültek be a ponttáblázatba a pontok???? Én egész évben úgy voltam vele, hogy minden a legnagyobb rendben...ha nem látom ott a pontjaim biztos rákérdezek, hogy wtf...
A hivatalos versenykiírásban ez viszont nem szerepel amit most ide becopyztál...
Hopp...erről én is lecsúsztam infó terén...
Kicsit bosszant, mert izgi volt az OB vége, és reakcióidővel lett meg a 3. hely...vagyis így nem lett meg...
Beszéltünk arról, hogy lefedni valamivel a kábeleket, hogy ne legyenek ilyen sérülékenyek...ha ez nem is megy, akkor is pár rajzszög a kábelek mellé, és mindenki meggondolja majd, hogy lehúzódik e a pályáról idő előtt... (ugyan 1000X el lett mondva minden versenyen, hasztalan, és bosszantó órákat várni ilyenkor valaki butasága miatt... )
Jövőre viszont légyszi találjatok már ki valamit, hogy ne kelljen a kibaszott vízen átmenni...
Legjobb...pfff... max a legkitartóbban próbálkozó...
13.1 és 13.4 között voltak a futamok, de amik röviden egymás után jöttek azok valóban mind neccre hasonlók voltak...
Az a 9.9 az nem lehet frankó idő... 10.9-ről elég durva javulás lett volna egy futam, alatt...
Ha jól tom el is lett véve tőle...de max respect a srácnak...
Én is mindig rutinozok, habár épp, hogy oda lehet fordulni egyből, de azt nem annyira komálom, hogy két kerék a ragacson, 2 meg az aszfalton... ez a figura Pistinek jól megy, nem szeretném letaszítani a szlalombajnok trónról...
Én úgy tudom, hogy az M7-en csak tervben volt, de nem lett, mert közben kitalálták az átlagsebesség mérős rendszert már, amihez a rendszámfelismerő rendszer már adott a matricák miatt...Egyedül az M1/M7 közös szakaszán van fix trafi, azt is változtatják, hogy melyik irányban fotózzon..
A dragra építettek közül 500-600 LE-vel hozzák a 10 közepe időket, kasztnitól függetlenül...
A GT erre egyértelműen jobb alap, már csak a súlya miatt is...de én alapvetően azt mondom, hogy ezek az autók nem erre vannak kitalálva...
Stroker ha le van papírozva, akkor azt még nem tudom azzal mi a szitu...