Az építés nagyon igényes, látszik a sok munkaóra is benne, ezt szerintem senki nem vitatja.
De vazze, ez így nagyon időzített bomba. Miért kell megvárni még baj lesz????
Oké lehet nemjól figyeltem a fokozatokat tekintve, de akkor egy kiforgatott fokozatba nem rámolom vissza, hogy üvegen menjek vagy 200-300métert, nem?
Teljesen igazad van.
A régi dízel pók kőrökkel jobb volt minden szempontból. Bekéne látni, hogy alkalmatlan a karosszéria a magasabb sebességre is. 200-on látványos és poén, de 400 szerintem sok....
Ez állat lett. Valami ilyesmit kéne komentárral a médiának prezentálnia...
A kispókos sofőr nemnormális, elkapja a gépszíj és eszetlen marha lesz, mitgondolt 2-ben végigtolja a 300m-t üvegen, nemáááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez is egy érdekes dolog. Sajnos, ameddig a sponzorok nem tolnak lét a dragba, addig a tv-ben sem erőltetik a műsort sajnos. Aztán ott van a retekklub agyoniskolázott műsorvezetői lásd: Gyulai, éppen tudja, hogy hol kell nyomni a pedált aztán beszart a halott. Namost az ilyen szép adást vezényelne le......bezzeg a foci tele van szakértőkkel
Ez is érdekes. Nem egyeztetnek a szervezőkkel, hanem majd valamit összevágnak aztán hello?
Talán a sport1-en lehet valami értelmes műsor belőle
A viván kizárt
Értem. Akkor ez inkább őket minősíti, hogy marhára nem tájékozódnak mielőtt anyagot csinálnak. Sajnos ez az érdeklődő, ámde laikus nézőnek nemsok tartalommal bír. Egyszer megérjük, hogy a média is egy komolyabb, velősebb reklámot csinál majd a riportjaikkal.....
Komolyan nemértem ezt. Az oké, hogy a Keletinek foggalma sincsen, hogy mi a brét kéne ott kint csinálni, de nincs, aki rávezesse???
Zoli!
Ilyenkor nem mondod neki, hogy mikre, illetve kikre kéne hangsúlyt tenni???
A kispók jó volt: plusz 100lóerő, de nincs rá szükség.
De ha használná 85%-ban legyőzne mindenkit.
(De nem használja, mert nemakar mindenkit legyőzni )
A kolléga szokott más futamokat is megtekinteni, vagy csak magával törődik?
Az a baj tudod, hogy ahány ember annyiféle látásmód. Egy kicsit ide bele, egy kicsit oda bele.
Ez a tipikus "ebből a szarból már nem dumálod ki magad" dolog. Oké nekemáltatok egy páran, elismerem, mert visszaolvastam, kétértelműen fogalmazok. Azóta próbálok pontosítani.
Ha nem írja le mi a gondja, akkor nemtudom hogy egyáltalán tudok-e...
Pont mint a népmesék...
NEm kárörvendek ismét említem és senkit nem lúzereztem le. Említettem, hogy nem hiszem hogy kigurul Lacházára mert megtört az autó, aztán kérdésre volt a válasz, hogy mi történt: tömören, amit Boozilla leírt máshol,.... leírtam.
Mivel nemtudtam pontosan hogy időre autókázott, avagy mókázni ment írtam amit írtam.
" Schumi, Keichi lét "
Egy szóval sem fikáztam, az nálam máshogy néz ki. Amúgy gondoltam, hogy te is előkerülsz.
De szerintem Boozilla egyedül is eltudja mondani ha bántja valami, nem kell neki segéd, de te megint bizonyítod a funkciód.
Na idefigyelj, rendben beszélgessünk személyesen, de mivel tök ellentétes véleményen vagyunk szerintem teljesen felesleges.
Az oltást te kezdted el, nem én. Az hogy életed autója gratulálok hozzá, keveseknek adatik meg az ilyen.
Érdekes amíg integrád volt nem láttunk sehol, miért van az, hogy vettél autót és jött hozzá az arc is..........
Akkor olvasd el mégegyszer, amit írtam. Amit olvastam carstylingon, ahol ment a csámcsogás azt írtam le NISSAN-nak. Emlékszel, amikor ment a saccolgatás az adatok után....
Azt mondtam kb annyit tud a konfig nem pedig, hogy annyi lóerős LOL....
A 2.2 baros nyomásról való mérést megintcsak nem én említettem LOL....
Az enyém mennyit megy, talán hasonló kategóriát kóstolgass, mondjuk RT audija elég is lesz neked LOL.....
Na tegyük tisztába.
GTR R32 1430kg gyárilag, neki karbon a kocsi pár eleme.
Gyári 280LE az pontosan kettő darab GT2554R turbóval, ami darabonként 250LE a max teljesítménye. Namost ha a gyári konfigból kiveszed a szűkítőket(katalizátor, levegőszűrő és csövei) és 1-1.2 baron mennek a gyári csigák ez 400LE körüli teljesítményt jelent.
A gyári mocibelső 600LE körüli teljesítményig problémamentesek, mivel erre találták ki az RB26DETT mocit......
Most van neki fönt egy T04R HKS csiga katalógus szerinti 650LE levegő kapacitás.
550-es befecsikkel megy. Meg mindenféle szirszarral. Ezért mondtam, hogy ca. 600LE -re taksált az elérhető motorerő.
0.4-es nyomáson, kb 350LE-re lehetett saccolni. Érdekes, hogy aztmondta, hogy van mérése 2.2baron, ugyanis azt írta pont a carstyling fórumon, hogy egyenlőre nemtudnak felmenni a nyomással mert kell hozzá Power FC. Tehát gyári ecuval ment.
Hálló, én azt mondtam, hogy a teknikát taksálják! Ők, nem én. Ezt mondták.
Aztán 1 baron ment mikor Schumachert játszott, Keichivel keverve
De mikor gyorsult asszem Lacházán akkor kemény 174-es célvonalit ment, ez kb megfelelt 350 lóerőnek. De látom akkor nem csak nekem tűnt fel az arc mérete
Ez így van, még mindíg jobb, hogy így duhajkodott, mint uccán tenné
Bár ahogy hallom ott is megfordul....
A közzétett japó vezette videók tényleg melegek, mennyi csapatós óra lehet a kezükbe, meg a lábukba már
Időre ment kört és tesztelgette az 1 baros konfigot, majd az egyik kanyarban vissza kettő gáz, fara kitör ő meg állt a gázon gondolván úgyis kihúzza az orrát, majd eldob. Az orrát törte meg, nem vészes, csak csúnya.
Nem kell túl drámázni, nincs alapvetően itt egymás anyázása (legalábbis a mi témánkban), csupán eszmecsere más szemszögből. Attól, hogy nincs közös nevező két esetleg több ember között még nem kell szítani itt a tüzet.
Befejeztem, túlléptük már rég az egész lényegét. Bebizonyítottad, hogy élhetetlen vagy és csak azokat tudod elfogadni akik elérték nálad a tiszteletet.