azzal van a gond, de Thomas73 is irta mar multkor, aki versenyez is, ha csak annak a szava lehet mervado itt a sok profi kozott, meg massal is beszeltem kint, ahogy nezegettuk az inditasokat, max o nem irogat be ide, de szinten versenyez, hogy a tisztelt SM ugy indit, hogy 2.-nak beallo auto meg megsem allt valojaban, ahogy felvillan a pre-stage utan stage fehere is mar ranyomja is az inditast, mikozben a 2. auto meg fekezne, hogy megalljon egyatalan a stage-ben, ra sem tud lepni a gazra a fekrol, mar nem hogy sarga, hanem zold van...ez mondjuk a kvalifikacio alatt nem annyira lenyeges, de vki szeret(ne) jol indulni pl 1 ora autotologatas utan akkoris
kb ugy csinal, mintha 100 inditasra lenne leszerzodtetve es sietne vhova qrvara, azert nem tud varni beallasnal 2sec-t, amiga fekbol gaz lesz
a masik meg ez a 3 sarga eccerre es azonnal zold... mert az NHRA-ban is ugy van, meg a pro lampa...uuu, oszt?
NHRA-ban, ha mar annyira kell szopkodni, van ket oldalt betonfal is, hogy az indulaskor oldalra kitoro autokat megfogja vmi, mielott letarolna vmit esetleg
uhm erre kivi lennek, ha nem fix lenne a kesleltetes a zoldre, hanem pl 0.2 es 2.5 kozott valtozna veletlenszeruen, hanyszor tudnanak 10-bol 0.2 alatt rajtolni "a profik"
kunmadarason is volt vki ijen 0.021sec-s reakcoidovel indult
szerintem azt te sem hiszed el, hogy nem a rendszer kiszamithatosagbol fakad
amikor villan a sarga, mar engedheted a kupplungot, mert amire kikaparja magat az auto a fotocella elol, es az ujra lat a kerek mogott, kb mar 99%, hogy zold van, mivel az fix ido alatt valt, begyakorolhatova teve ezzel a folyamatot
az meg telleg űrfaszság, hogy aki 2.-nak all be az hatranyban van, mert ahogy beall stage-be mar inditjak is es a feket elengedni meg gazra lepni van nulla egesz semmi idod, es ezzel neki eselye sincs ALS-re meg felvenni vmi alapjaratnal rendesebb motorfordulatot
hacsak persze nem vmi csókkirályról van szó éppen, mert azoknal veletlenul vhogy megis ki lehet varni, hogy beallas utan meg elengedje a fekpedalt es a gazra lepjen
inkabb azt kene, hogy a sarga utan veletlenszeruen idozitve jojjon a zold, hogy fixen, hogy ne kiszamithato sargara induljanak el igazabol, hanem valoban a zoldre
uhm... és mégis mozog a Föld, nem? lám kettő percbe került megcáfolni, hogy máshol vmiért mégis lehet azt is, amit itt nem
Ez miert is kell korlatozzon masokat? pl streetben miert is nem lehet menni esőben, azért mert te meg szabyk nem tudsz a jarmuitek ez iranyu fogyatekossagai miatt? és akkor mi van? akkor Ti nem mentek, mert Ti nem tudtok
de ettől más még ugye tudhat, mert neki az utcai gumiján van megfelelo profil
1000 bocs ha eddig nem vettem eszre, hogy korulottek forog még a Naprendszer is ezek szerint
tudod lehet nem tünt még fel, de nem minden autot tréllerrel hordanak ki meg haza, hanem vmi saját lábán megy oda, meg haza is, ezért meg az utcai közlekedése miatt muszáj, hogy legyen esőmintás gumija is
ezek miert is nem mehetnek dontozni esoben?
amugy ilyen 1-2 szereplős kategoria mi a frásznak van még...?
tévedesben vagy, mert itt a cél, előbb beérni, mint az ellenfeled, nem minden esetben új rekordidőt futni
ha 10-s éppen csak helyett 12-s idővel győztél az adott körülmények között, akkor annyival győztél
"It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning. "
az sem normalis, hogy donto kb fele lemegy, xy meg lefutott szemerkelo esoben, a masik meg mar nem, mert kozben leszakadt az eg, aztan ez alapjan van a vegso sorrend megallapitva, holott egyatalan nem biztos a vegso sorrend az adott esetben mi lenne ekkor
szerintem akkor kene adni 10percet gumit cserelni slick-rol vmi esomintasra
aztan akinek van keznel az megy a dontoben tovabb, akinek nincs az meg nem megy es muszaki ok miatt kiesett
OK, de ha box vegen is hallatni akarjatok, akkor azert rajtnal meg nem feltetlenul muszaj megsuketulni a hangerotol, ugye?
Mert pl ha hatul is lenne egy (kisebb) hangszoro, es akkor esetleg talan ott is, es meg jobban is lehetne hallani, meg elol sem kene hallasvedo felszerelesben jarni lassan azert, hogy hatul is hallatszon vmi. Tokjo.
En elhiszem, hogy neked nem volt annyira hangos a hangszoro mogott, mert onnan inkabb csak a hangvisszaverodest hallod, csak mi, akik meg toltogattuk az autot elore egyre kozelebb es full szembe a hangszoroval, na onnan mar tobben ott voltak agyilag, hogy vagy bedobnak vmi nagyobb csavarhuzot vagy akarmit a hangszorotokba, amitol elhallgat, vagy legalabbis drasztikusan csokken hangereje, vagy csak veletlenul elvagodik a kabel egy arra jaro csipofogo altal...
Mobiltelonal szerintem inkabb csak azert nem alkalmazzak, mert akkora adoteljesitmeny kene a mobilokba is, hogy roman hatarrol is vegye a Pusztavacsnal felallitott egyetlen torony, hogy azt kiszolgalando leolvadna kezedben az akkuja mar "tarcsazas" kozben is, amikor meg csak csatornat ker a rendszertol.
Meg az foadotorny kozeleben meg mar kb ivet huzna a fűszál a kisugarzott teljesitmeny miatt :P
Amugy vmi rejtelyes oknal fogva pl a kereskedelmi/kozszolgalati radioadok sem ugyanazon a frekin foghatok mindenhol, mivel tobb helyrol megy az is. Pedig annak a kisebb frekvenciaja miatt a jel kevesbe erzekeny a tereptargyakra is pl
A hang nem terjed jol, szoval hogyha egy pontbol 1000decibellel sugarzod, akkor majd jo lesz az mindenhol, akkor valojaban kisebb teruleten hallani, mintha kisebb hangerovel ugyan, de tobb helyen tolod egyszerre, mert akkor valojaban sokkal nagyobb teruletet befedsz.
Vajon miert is van sokkal tobb kisebb mobiltelo antennaja a szolgalatotoknak is, es miert nem csak egy gecinagy vhol az orszag kozepen...vajon?
Igy mukodik pl az interkontinentalis ballisztikus nuklearis robbanofejes raketa is, sosem csak egy baaaszom naaaagy hatoereju robbano feje van annak sem, hanem sok kisebb, es pont ugyanezert van igy, mert a (lokes)hullam romboloereje a tavolsaggal logaritmikusan csokken.
KKL-n is rajttol 25-30m-re allva is a kozvetlen mellettem allot nem hallom, csak tatogni latom, meg hangsfoszlanyokbol probalom kitalalni mit akarna mondani.
Ez pl miafaszrajo?
OMG... persze, hát hasonlítsunk már össze egy 30+ éves, mai szinten alapból is pillekönnyű, plusz kipakolt szétflexelt bódés autót, ami azon kívül a kert végében áll a gazban, egy napi használatú tuningolt autóval, ami modernebb mivolta miatt alapból +2-300kg-l több is, meg nem lehet áldozni a megbízhatóság oltárán...
Én ezt a 17.ker-ben pár éve láttam egy szerelő elött állni, még le is fényképeztem vkinek, talán a Rafi-nak(?), vagy a Somá-nak(?)...
A rendszáma qrva ismerős volt nekem
-I understand that the record quarter mile was run by Kitty O'Neil in a rocket dragster in 1977. 0-412 mph in 3.22 seconds.
-I saw this car when he did the record at Santa Pod. It still is THE most amazing thing I have ever seen. Its a hydrogen peroxide rocket, same as lunar landing vehicle.