2 oldalt néztem meg, ott 13,0 és 13,5-öt írtak.
és én vidókbol olyan 13,2re emlékszem.
szerintem a 13,5 reális neked is. (pálya+kezdeti rutintalanság)
(jha ezek stock adatok)
Ezt már én is felhoztam egy-két hete, hogy örülnénk a külön diesel kategóriának.
Akkor megmagyarázták nekem, hogy egy 1.6-osból nem lehet olyan hűdenagy eredményt kihozni, amit el is hiszek.
A füstről ugyanez a véleményem.
Erőemelésnél nemtudom hogy, de idén volt EB ausztriában és asszem a lengyeleknél is. Nem jártam utánna, de mindkét helyre ment ismi, és Európa bajnokként tértek vissza.
oszt lehet, hogy csak vmi versenyecske volt és így nevezték.
Szerintem is csak 1-nek kellene lennie, akármiről beszélünk.
De nem ilyen módon, mint ahogy ez kialakulni látszódik. Néhány sportal az a baj ma már, hogy elüzletiesedett. Én azt látom, hogy ez még ki sem alakult igazán, de már ez az egyik cél. Közép és hosszútávon minnél több lóvét bekaszálni a versenyekből a rendezői oldalnak. Nem 100% hogy jól látom, ez csak egy egyéni vélemény. Bár azis lehet, hogy csak a hatalomvágy hajtja ezt a motort.
Te nemtom miabajod. Horror?! Az öreg Hofi Géza bácsi se tudott ilyen szépen mosolyogni, mint Attila. Nekem inkább vígjátéknak tűnik.
(bár még nem értem a végére)
Ha jól kutattam utánna, a gallardo 1614kg, még a m6 (gyári) 1712kg. amivel szerintem mehet 12,0 környékét. hameg a hamman még ki is könnyítette, akár 12 alá is mehet.
"Természetesen köszönet mindegyikőtöknek, akik időt és pénzt nem sajnálva szórakoztatottak minket a versenyeken. A körülményektől függetlenül megajándékoztak izgalmas versenyekkel, állandó nyálcsorgatással és minden egyéb nyalánksággal amit ez a sport nyújthat nekünk!!!"
Nem tennék hozzá semmit. Ez így jó ahogy van.
Köszönjük.
Egyébként azt is itt találtam, hogy a 6gen Turbo nitróval megy. Ezért tud annyira felzárkózni a végére? Vagy most nem nitrózott? Vagy nincs is benne? http://team.vtg.pl/rides.html
Ez olyan Street Fighteres döntőzés, mikor Ryu-val eljutsz Bisonig, már fáj az újjad.
Tegyük fel, hogy kicsi a különbség az autók között értsd pl. Audik. Ha valami csoda folytán a 8. felküzdi magát a 3. helyig, ott már kicsit elfáradhat a technika. Szal a 8.qualifiernek 7 futammal kellene nyerni, még a 1st nek csak eggyel. ez szerintem nem igazságos. Jó, hogy megdolgozott az idejéért a qualifikációban, de szerintem ez nem jó 5let.
Nah de talán halgassuk meg az érintetteket is.
"Megint csak a szájtépés lesz és nem így kéne megoldani, eddig ez SOSEM müködött."
Nem követem figyelemmel a dieselek fejlődését, de látom, hogy nagyonsok nagyongyors van. nem tudom milyen motorral.
Nah akkor világosíts fel, mit tud egy fasza (nem világbajnok, csak korrekt) 1.6td
rossz a szemem? (bár most mondták nekem, hogy a 11-es golf 1.9 de az egyhat se pite.)
"Ide tartozó autók: Minden 2 vagy 4 ütemű, soros, V, Boxer vagy Wankel elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, melyek 2 vagy 4 kerék hajtásúak, . 2000 ccm alatti SZÍVÓ FWD/RWD/AWD benzines és -------->1600 ccm alatti diesel (motorban a robbanást nem elektromos szikra okozza ) akár szívó vagy feltöltött üzemmódú autó<-----------
"
Nekem az bántja a szemem, hogy a a jelelnlegi állásban leggyorsabb autók (csoki/batmobil ...és még sorolhatnám) mehetnek a diesel 11 seces golf ellen. Ez azért valjuk be nagy cumi.
Szerintem a diesel az maradjon csak külön. Nem lehet összehasonlítani se egy benzinest és egy dieselt.
Ezt kifejtenéd bővebben? Már sokadik helyről hallom ezt, de miért? (relatíve) nagy ccm, 6 henger (nem rossz) , de hallottam olyat, hogy (gyárilag) vacak a teljesítménygörbéje, nehéz motor.
Mégis rengetegen tuningolják.
Szal ez tényleg érdekelne.
Ha tévedek javítsatok, de négykerékhajtással nem hamarabb kéne beérni és kissebb sebességel?
Jobb rajt, kevesebb idő alatt nagyobb út, de hajtás veszteség fent és ezért kissebb tempó.
Nagy hülyeség?
Mi csináltunk, de jelen pillanatban nem tom őket szolgáltatni, mert codec problémákkal küzdök. A döntős futamaidról vannak. az egyik csak a 3/4-ig látszik.
Ha sikerül megoldani a problémákat, felküldöm a youtube-ra.
Egyébként rettenetes.