Szerintem ezt nekem írtad. Nem izgulok, csak érdekel. A sajátom miatt pedig csak azért, mert 1 éve tonnaszám költöm bele a pénzt, és szarul érezném magam ha valami rosszul sülne el. Elég önző vagyok ahoz, hogy már csak azt szeretném hogy én jólérezzem magam benne. Megfelelni senkinek sem akarok.
Ilyesmire, ha nem titok:
S54B32 engine, E46 GTR body, VEMS ecu, 1600ccm injector, Precision PT76gts turbo, tial wg, tial bow, 8.8-1 CR, wiseco piston, ARP head, and rod bolts, H beam connecton rods, cometic mls head gasket, ZF 6 speed gearbox, Sachs MFX 200. Two plate sintered metal clutch, stb...
Ha mondjuk 13-as időt kell ugrani, ahhoz nem, csak elkérem az asszony boltbajárós diesel-ét. 12-höz már emelni kéne a cabrión egy kis nyomást. 11-et szerintem húzna az RX-7, de ha nem akkor a hayabusa biztos. Ez alá valószínű hogy csak a compact fut, és ehhez tényleg fel kell készülnöm...Jah! Ezek meg az én nevemen vannak...
Akkor ha nem haragszol, most passzolom a hétvégét. A felkérésedet tiszteletben tartom, és ha az avatarod alatt megjelenik az idő, és az átlépő, felkészülten tudom összeugrasztani a narancsot, a neveden lévő, saját tulajdonú verdáddal.
Ez így igaz! Szerintem is csak egy célgép hozhatja meg a várt eredményt. Mindamelett meg kell néznünk hogy kilehet e úgy alakítani a kasztnit, hogy mindkét futóművel használható legyen a kocsi. Ha minden kötél szakad, akkor az RX7-el pályázok.
Nekem is "csak" háromkettes, de szívóban is közel duplaolyan erős mint a háromfél. Ráadásul nemtúl sokan hergelik ezt a modellt, mégis nagyon bízok benne.
"Sokáig a szívó BMW-k voltak a leggyorsabbak, Lezsi múlt évi 1x-i próbálkozása és Powered 11,9s-ja sem volt mérföldkő az ezüst IX 11,4s-hez képest szerintem"
Ha már említettél, néhány szóban reagálnék. Tényleg él, és hátsó gondolat nélkül. Amikor sikerült 11-es időt futnom, akkor a saját mércém szerint kimagasló teljesítménynek gondoltam. ( gondolom most is ) Mégpedig azért, mert akkor a második leggyorsabb BMW volt az országban. De! A legkissebb motorral, és a legnagyobb tömeggel! Ezt az autót rallyra készítettem, és az erre vonatkozó szabályoknak megfelelően lett gépkönyvezve. 2317ccm 12v motor. ( az 1.7 szorzó miatt, a motor nem lehet nagyobb mint 4000ccm, így 3939 ccm felszorozva ) A minimum súly pontosan úgy mint egy WRC-n 1230 kg, és 1237-el mérlegelt szárazon, vagyis max 5 liter üzemanyaggal. A tartósság fontos szempont volt, szerencsére klassz is lett, mert 3 évi versenyzés után adtam el, és a mai napig megbízhatóan működik nap mint nap. Kimagaslónak gondolom azért is, mert a mechanikától, a programozásig mindent egyedül csinálok.Tetszik a gyorsulás, és a 2 új készülő autót nem célzottan erre, de migis sokkal magasabb potenciállal ezen felhasználására alkalmasra építem. üdv: Kovács Ákos
Gyári Japánból hozott becsövezett versenyautó. Pár napja vettem. HKS, és Exedy motyókkal van kibélelve. A motorba ma rendeltem drag éltömítéseket, és tömítéseket. Igaziból nemtudom mire lehet képes, de nagyon szépen futnak kint.
Azt gondolom, hogy pénz, és tudás együttesen szükséges a jó eredmény eléréséhez. Lehet a kettő arányát ide-oda tolni, de egy 10-9-8 másodperces autóhoz mindkettőből kell bőségesen...