Egyetértek, a kecskeméti kissrácok motorokkal való dobálózásától eltekintve különösebb nagy feszkó nem volt itt. Sok dudás egy csárdában tipikus esete az van, de hol nincs
Amúgy csodállak titeket, ahogy hajtogatjátok az alkatrészeket elfele. Hopp egy váltó, hopp egy főtengely, mennek a kukába... lehet európait kellene nekem is építeni
A többiekkel mi is "szarozzuk" egymás autóit, amivel sosem volt bajom, sőt... csak ez tőled valahogy máshogy hangzik...ugye érted, nem szeretném túlragozni.
Ja, és még ettem két rántotthúsos szendvicset is, savanyúsággal! A Dia ette meg a gulyáslevest, azt azért sajnáltam, hogy nem hagyott belőle. Voltam pisilni is kétszer.
Tényleg jó nap volt!
Elárulom, hogy Falco annyira el volt foglalva élete első futamjával a T/A volánja mögött, hogy azt sem figyelte ki áll mellette.
Ha majd valaha komolyan kell venned a "szaromat" előre fogok szólni, addig is viszont, tekintettel arra, hogy én sem szaroztam le az autódat, szeretném ha te is ehhez tartanád magadat!!
"Látod én kiálltam a már tavaj beharangozott 9-eket szaró/hányó TransAM ellen. Jó nagy szemét vagyok."
1. Nem tudom hol volt beharangozva az én autóm 9-esnek, sztem ezt rémálmaidban hallhattad
2. Megnyugtatlak, nem lesz 9-es autó még jövőre sem, sőt lehet sosem lesz annyi, mert leszarom ezt az egész ingyen cirkuszt
3. Azért gratula a győzelemhez, Falco láthatóan véresen komoly csatában maradt alul.
Gratula mindenkinek, jó kis verseny volt, már aki versenyzett, én ugyanis a csapatfőnöki helyet foglaltam el inkább
Falco terelgette a vasat, neki több értelme volt benevezni vele, mint nekem, aki kihagyta az egész évet. Megpróbáltunk valami értelmes programot csavarni hozzá, nagyjából sikerült is a padlógáz keveréket belőni egy elég konzervatív 10.5AFR-re, 20 fok előgyújtással, 0.6-0,7 bar nyomásra.
Így tudott 206-os célvonalit, amit 350 méternél el is ért, és onnan a limiteren dadogott be a célba...legközelebb nagyobb gumi+fordulat.
Idő az most úgy gondolom lényegtelen, nem időért mentem, hanem egy normális programért. A hátsó slickeknél kilátszik a szövet, ha ezt észreveszem a verseny előtt, nemhogy az asszonyt nem viszem, de én se mentem volna vele. Falconak meg úgyis csőd má az élete
Grat mégegyszer az egyénikhez, Kori, Sanya, Bobó, nagyot mentetek.
Korinak meg ezúton is 1000000000x köszönet, ha ő nem segített volna a projektben ennyit, sehol nem lenne az egész!!
Sanyika megijedt a tegnap este fenyítéstől, rögtön tolt is elsőre egy laza 10-est Nemsemmi, gratula itt is!
Nekem sajnos nem sikerült kijutnom, de a hegesztéssel végeztem, most már nem fúj ki (V3.0). Át kellet szabni az egész leömlő utáni részt...reggel 8-tól este 8-ig. Falconak mega köszönet az sos argon palackért!
Fuck. A mai napomat nem kívánom senkinek sem.
Elektromos hibakeresés közben szétfújtam a v-band talpjaimat, gyakorlatilag több kipuffgáz áramlott ki a leömlőknél, mint a dobbol. Jól összeköpött, összekormolt mindent a motortérben... az egész motorteret szétszedtük öcsémmel, leömlők, melegoldal, minden ki, csak a csupasz motor maradt benne. Szét kellett vágni az egész leömlő utáni részt, csinálhatom újra az egész melegoldalt, csak azért, hogy új talpakat hegeszthessek fel rá holnap. Aztán ha készvan, mehet vissza.
Ja, holnap szeretnék tesztelni Lacházán.. hogy minek azt nemtudom. Nem vagyok észnél..
"Az MGYSZ célja, hogy egységes színvonalú és a lehető legbiztonságosabb rendezvények legyenek az országban mind a versenyzők, mind a látogatók részére"
Ugye ezt nem gondolod hogy bárki is elhiszi, Attila.. Az egyetlen célja a szánalmas kis gittegyleteteknek, hogy kibasszon a másik szervezővel, ezt mindenki látja, szerencsére mindenféle jogi háttér nélkül, és ezzel ti is tisztában vagytok. Kérdés, hogy akkor minek erőltetitek? Szánalmas és undorító!
Fasznak kell hülyének nézni a másikat Attila!!
MGYSZ-es csapat fogja fel végre, hogy maguk alatt vágják a fát.