na ezaz,ezen kattogtam hétvégén,hogy kellett volna kompressziót mérni,de már egy részét szétszedtem vasárnap/sz.fedél,gyujtás.../,bár igy is lehetne még talán max kicsit veregeti az olajat szét
ebbe a mocimba 220ezer van.semmi olajat nem kajolt,egészen eddig.ha minden jól megy szombaton széttudom szedni és kiderül,de sztem gyűrű lesz.míg tökölre mentem,örültem,hogy hoppá de jól megy,de nem nyomkodtam neki csak 1x,végig 2-3000rpm max és végig lehetett érezni hogy húz.lámpáknál vettem észre hogy elkezd füstölni,mikor beállok + indulásnál.aztán jegyvétel után terhelésnél nagyon,majd gépátvétel elött leállt egy henger,majdnem nem is neveztem de sikerült berakni másik gyertyát amivel szintén néhanéha kihagyott,és utána már nem volt meg az az erő benne amit elötte éreztem
igen,de az ajusa sz.szimeringből is 2 fajta,és a jobb van benne,és visszanézve vidiket ennyi füstnek nemkéne lenni attólha csak tényleg le nem "szakadt" mind a 16.
háát én is igy érzem,biztam még eleinte hátha az ajusa sz.szár szimeringek ,mert először lámpánál jelentkezett alapjáraton tököl felé.aztán fordulaton is nagyon.de ha gyűrű törés,akkor nem is olyan rossz az idő tőle
milyen állapotú a moci?nekem közel 1.5mm jött le a h.fejből.mire kiértem tökölre brutálul elkezdett füstölni a kocsi,elötte semmi füst uccsó tökölön se.most attól tartok hogy gyűrű törés lett a vége a ~1.5 mm-nek.remélem nem de hétvégén talán leszedem megint h.fejet és kiderül.
a fő gond az ecu.biztos nem olyan "okos" mint a hondáé,mer ha komolyabb átalakításon esik át sztem az a legfontosabb.jó lenne tudni lehet e mókolni a gtti ecuját.szted?