timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 127 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.04.21. 09:22:59 (3149
Ööööööö mikor volt ez?? Nem lehet keresni a fórumban 
Re: soma (3146)
válasz erre előzmények 2007.04.21. 09:20:59 (3147
Mennyire tudtok logolni? Az mutat bármi anomáliát?
Nekem turbo és boost (esetleg vezérlés, de nincs boost control, írtátok volna) gondnak tűnik inkább mint WG (gyorsaság miatt) hogy mikor jelentkezik az is töltöttségfüggő ahogy olvasom, bár 7000 felett és 1,7 bárnál gondolom már fullra nyitva van a WG. 
Re: civiccoupe (3143)
válasz erre előzmények 2007.04.21. 09:05:01 (3139
Turbónyomást semmilyen WG sem enged kipuffba  
Re: soma (3133)
válasz erre előzmények 2007.04.21. 09:04:36 (3138
Ja ezt az előbb még nem láttam. Ha a BOV is tartja a 3 bar-t akkor előző kérdésem visszaszívva 
Re: civiccoupe (3134)
válasz erre előzmények 2007.04.21. 09:03:33 (3137
BOV nélkül próbáltátok? 
Re: civiccoupe (3130)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 16:26:02 (2951
Látszik hogy annyira nem folytál bele a kereskedelembe Jó volna ha ilyen egyszerű lenne a képlet.... 
Re: Spoon (2949)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 12:55:45 (2947
Hmm mert olcsó?? Ne sznoboskodjunk kérem  
Re: Spoon (2944)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 12:55:04 (2946
Na pont ezért kérdeztem én is. Nemhiszem hogy "így van megírva", ha meg igen, az hatalmas baromság lenne.
Mechanikai okai voltak ennek, óvatosabbnak kell lenni
Éppmost van a turbóm WG-portolás alatt. Majd teszek be képeket ha érdekes itt.
Egy óvatos fél-gázfröccsre is 0,6bar-om van és azonnal boost cut van. Csöppet vezethetetlen így a járgány (amíg nincs minden belőve direkt meghagytam a gyári boost cut-ot, talán a kollegának is ezt kellett volna tennie )  
Re: ave (2940)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:16:49 (2931
Nekem még nem világos hogy most itt milyen overboost-ról beszélünk... Szándékosról vagy nem szándékosról. Azaz beállítható  overboost, vagy valójában creep (or spike)? 
Re: Atommanó (2916)
válasz erre előzmények 2007.04.03. 22:13:49 (2882
Nekem nagyon jól kijött mind a kettő teljesítménygörbe (a nyomatékgörbét tápláltam be) 
Re: carlosracing (2874)
válasz erre előzmények 2007.04.03. 17:21:51 (2872
Maga az oldal nem rossz, és nemcsak pados mérési görbét tudsz bevinni  
Re: ave (2871)
válasz erre előzmények 2007.04.03. 15:25:53 (2870
Na persze azt is ki akartam hozni, hogy fel lehetne vinni -akinek van- méréseket.
Majdnem mint a timeslip.hu de mégsem. Bármi kis módosítás, beviheted magadnak, stb...

Na csak elmélkedtem  
Re: Sirk (2869)
válasz erre előzmények 2007.04.03. 15:23:58 (2869
Bazz ez kurvajó oldal!!!
Fel is vettem két régi, már meglévő pados mérésemet.
http://www.dyno-plot.co.uk/dyno/dynoplot/id%3D419%2825%29_420%2825%29%26sort%3Drec%26but_sea%3Dqs/index.htm

Többféleképpen be lehet vinni az adatokat, kocsit, le lehet írni a módosításokat, hogy mi változott stb...
Össze lehet hasonlítani több mérés vagy akár több különböző autó mérését is! Cool.

Be lehet vinni az adatokat kézzel, vagy ha van mérés log-od file-ban, abból ki lehet másolni, sőt, szkennelt, nyomtatott grafikonból is be tudod vinni.

Én így tettem, mert most itt a cégben nem volt semmi, így felmentem a netre, leszedtem a két pados mérésem jpg-jét amit anno beszkenneltem. Feltöltöttem, be kell kalibrálni, aztán csak egérrel pötyögöd a Nm görbét végig. 
Re: carlosracing (2863)
válasz erre előzmények 2007.04.02. 14:58:54 (2861
Kicsi rá az esély, talán érdemes odakint szétnézni, gondolom van bőven felesleg akik Stand alone-oznak...

Nálunk ugye összvissz 3db TII-ről tudok, amivel akarnak valamit kezdeni, de eddig mindegyik piggy-back. 
Re: ave (2860)
válasz erre előzmények 2007.04.02. 14:28:14 (2859
Egész pontosan: knock control box a neve, ami 3-5V kozotti feszultseg jelet ad ki (Maga a szenzor az csak mV-okat)  
Re: Sirk (2858)
válasz erre előzmények 2007.04.02. 14:18:47 (2858
Gyárilag van egy kopogás szenzorom. Ennek a jele bele megy egy külön dobozba (kopogás ECU ha úgy tetszik), és onnan már 0-5V megy az ECU felé.

Ez minden 1987-1988 TurboII RX-7-esen így van, tehát külön elektronika. A '89 utániakon már nem, mert ott a szenzor jele közvetlen az ECU-ba megy, és ott azon belül konvertálódik át.

A görbe nem tudom milyen.  
Re: ave (2857)
válasz erre előzmények 2007.04.02. 13:28:58 (2856
Nekem van erre egy tervem, nemsokára remélem ki is próbálhatom... A gyári kopogáselektronikám kimenete 0-5V. A GReddy e-Manage a Skyline GT-R miatt fel van készítve 2 AFM kezelésére, így elvileg a második AFM jelen egy kis hekkeléssel tudok logolni 0-5V-ot...

Bár nálam ha már kopog, nagy baj van  
Re: ave (2850)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 08:34:10 (2798
Akartam is kérdezni a mi a bré van már de akkor így nem kell megtennem  
Re: hungryta.com (2789)
válasz erre 2007.03.23. 08:50:20 (2733
Seggíccsetek mán

A rohadt gyári turbóról nem tudtam leoperálni sehogysem a turbinaházat!  :falfejel:  :karomkod:  :sir:
Megkazítottam mindent amit kell, de be van szorulva vagy vmi.
A végén már olyan durván püfföltem a nagyobb kalapáccsal, hogy ma belegondolva nem tenném meg újra
Remélem nem basztam el semmit. A turbinaház ugyanakkor meg sem mozdult. Ütöttem a földön, satuban, nagykalapáccsal, gumikalapáccsal, ráfeszítettem pajszerral, plusz erőkarral, aztán ráálltam és azt is püfföltem...

Kb 2 éve amikor raktuk be még el is tudtuk forgatni szépen a helyére, úgy csavartuk össze...
Mit lehet tenni, vannak trükkök?  
válasz erre előzmények 2007.03.20. 08:28:05 (2704
"Akivel meg sehogy se bírok, annak a cuccát valakinél leteszem, pl. sirkááán?"



Ha kell szivesen segítek természetesen.  (Csak annyi, hogy már nema XX. ker a lakhelyem, hanem a XIII.) 
Re: carlosracing (2691)
válasz erre előzmények 2007.03.19. 11:24:44 (2685
Carlos bácsi, egy fekete wrinkle spary-t jegyezz nekem is!!
Merszi 
Re: carlosracing (2682)
válasz erre előzmények 2007.03.07. 15:19:48 (2524
Igen, már láttam, wankel motoros, de nem turbós
 
Re: szilvi5 (2523)
válasz erre előzmények 2007.03.07. 08:48:06 (2520
Az a Skoda nem wankel-turbós sokda Nincs azon vastüdő.
Ha lenne, így menne, mint ez a kis AE86
http://rx7club.hu/old/video/3_Rotor_AE86.asf

(Sajnos a Youtube-on ugyanez élvezhetetlenre sikeredett...) 
Re: szilvi5 (2512)
válasz erre 2007.03.02. 09:01:52 (2451
Én nem tartom fontosnak turbós autóm.

Nekem is ilyen, és mégcsak nem is én csináltattam Kis japó mérnökök szerint jójezígy

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.03.02. 08:37:26 (2449
Nem én árulom
Első generációs RX-7 csak akkor lesz számomra érdekes, ha majd célgépet építek. Könnyű kasztni, minden sallangtól mentesen, és bele egy második generációs turbós wankel. Majd egyszer. 
Re: firewall (2434)
válasz erre 2007.02.28. 08:21:25 (2357
Én az IC jegelését szakemberre bíztam

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.02.21. 17:22:55 (2238
http://shop.vems.hu/catalog/product_info.php?products_id=111&osCsid=c1125fc70e6757c23821048b5d16d792
Nem tűnik olcsóbbnak. Annakidején én is szétnéztem, és nem volt az. Ugyanúgy mint a bosch injektorok. pl. 
Re: ave (2233)
válasz erre előzmények 2007.02.19. 22:43:00 (2160
Szerintem 1001 oka lehet... De nem értek hozzá, miért csinálhatták így...
Amúgy meg sokszor a "profi" versenyautókon vannak néha olyan megoldások, hogy lefordulsz a székről, nem hiszed el
Vagy ez csak Magyarországra jellemző??  
Re: soma (2156)
válasz erre előzmények 2007.02.19. 20:48:01 (2152
Hmm ezt a 3 bar-t úgy írtad, mintha valami világmegváltás lenne. Véleményem szerint meg egy igazi normal tuning nem a benzinnyomásemeléssel kezdődik! Sőt. Szerintem nem is azzal végződik
Normális vezérlés, megfelelő méretű injektorok, megfelelő teljesítményű pumpa. ...és GYÁRI nyomás
Én csak azért vettem FPR-t, mert a gyári kicsi, és nem tud kellő mennyiséget visszaengedni a tankba (Walbro255HP)
Ha már BMW, eszembejut egy haza BMW-s srác aki svéd termékként árulja ugyanazt az ebay-es kínait  
Re: Baltus E-28 (2124)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 14:44:35 (1950
Ez spec fingom sincs milyen turbo,mert azt mondja pl a flange-re hogy standard T3/T4.... A Flange vagy az egyik vagy a másik.
A turbina A/R el ugyanez a helyzet, a specifikációban 0.63A/R, a képen 1.15... De úgy tűnik ez T3 turbinaoldal, szal nem ilyen. Még ha az 1.15 A/R is az igaz, akkor is egészen más méret.. 
Re: Spoon (1946)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 14:37:21 (1949
Nekem flapnis légtömegmérőm van  
Re: ave (1947)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 12:32:18 (1945
Lényegesen kevesebb restrikció. Ha már mindenképp kell a rendszerembe, akkor legyen nyomott ágban
Japánéknál bevett szokás.

Ugyanaz a levegő megy át rajta akár turbó előtt, akár utána van  
Re: Spoon (1944)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 12:08:34 (1942
Mondjuk ilyen is van
A GReddy e-Manage-nek van külön ilyen funkciója, ami kifigyeli hogy a BOV engedett, és korrigál. De hát ez csak egy buta piggy-back  
Re: Rafi (1939)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 12:06:59 (1941
Miért, most mit csinál??
Sosem volt érezhető bajom belőle. Kezdetektől atmoszférikus BOV-al járok. Amúgy is Ká dúsan járok. Hogy arra a pici időre esetleg rádúsít. pont nem érdekes  
Re: hungryta.com (1938)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 11:12:57 (1937
Nekem is ilyen lesz, de nem BOV után... (Elég közel lesz nekem a BOV a pillangóhoz... 
Re: hungryta.com (1936)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 10:50:22 (1933
Hmm, nyomott ágban  a légtömegmérő Ilyet is akarsz? 
Re: Spoon (1929)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 10:19:59 (1930
Hát ez amolyan wankel specifik felállás kb
Létezik pl. nagyobb hidegoldallal a 60-1 (Garrett, Turbonetics) nevezetű, ez ismertebb, csak ez 0.7 A/R 0.6 helyett és a kompresszorkerék is nagyobb ~7mm-rel...
Melegoldallal nem akarok spórolni, viszont első körben (motorom sincs még portolva) a hidegoldalnál egy kisebb felállásre gondoltam... 
Re: Spoon (1928)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 09:40:47 (1927
Spoon:
melegoldal: T04 "P" trim, 1.15 A/R  
hidegoldal: TO4E 0.60 A/R, 76mm belépő, 52mm kilépő, 69mm-es kompresszorkerék. Nagyobb hidegoldalt így elsőre nem merek...  
Re: Spoon (1924)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 08:19:51 (1923
Mindenkinek köszönöm a véleményét
Yas, semmi sem tud keresztbe álni a rendszeremen Ha a turbónál begurítasz egy teniszlabdát, szépen kigurul a végén

Új turbó. Persze, ez lesz a megoldás. Még idén. De itt megint a méretezéssel leszek picit gondban. Mert köztes turbót venni baromság, Ha meg egy finomabb méretet nézünk, parázhatok a motorom belseje miatt, van 1-2 dolog amit cserélnem kellene ha 400 tengelyló fölé akarok menni... Aztán még a tömítéseim sem tudom hogy vannak... Az meg picit hülyén hangzik, hogy gigaturbó 2PSI-n  
Re: carlosracing (1922)
válasz erre előzmények 2007.02.12. 08:19:21 (1914
Köszi
Van vmi neve amire hivatkozhat az ember? 
Re: Baltus E-28 (1911)
válasz erre előzmények 2007.02.11. 13:48:38 (1907
levállás=leválás
 
Re: Sirk (1906)
válasz erre előzmények 2007.02.11. 13:47:44 (1906
Na itt a pont. Pont ugyanezeket akartam leírni, de így nem kell
BTW, van itthon motorfékpad? Amolyan igazi
(Bár sztem senki nem vállalná a nyűgöt )

Más:
Létezik vajon olyan anyag, amit kenhető, formázható, aztán megmaradó/hőálló?
Szóval hogy érteni is lehessen...
A jelenlegi turbóm melegoldali kimenete 60mm. A downpipe 80mm. Persze nem úgy oldottam meg, hogy átmenet legyen 60-ról 80-ra... Így gondolom hangban számít hogy ott levállás van, ahol hirtelen egy 60mm lukra 80mm cső csatlakozik...
Annyi csodadolog van, létezik olyan anyag, amivel ki lehetne kenni egy kipuff belsejét, és ott is maradna?

Kérdésem csak félig (se) komoly, hisz hamarosan száműzöm a gyári turbót, de érdekelne, mert ki tudja
 
Re: carlosracing (1898)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 08:11:26 (1749
mármint gyári turbója, kééééész! KÁVÉT! 
Re: Sirk (1748)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 08:10:46 (1748
Szerkeszteni még nemtok:

A melegoldal viszont nagyobb MINT a Sy gyár turbója 
Re: Sirk (1747)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 08:10:03 (1747
Vagy kisebb is, nemtudom T05 vagy ilyesmi.
A melegoldal viszont nagyobb a Sy gyár turbója Szal igazi hibridkinézetű retardált cucc  
Re: szabyk RST (1745)
válasz erre előzmények 2007.02.06. 18:01:29 (1744
Nem is akkora a turbóm mint neked  
Re: Spoon (1742)
válasz erre előzmények 2007.02.06. 16:33:52 (1740
Köszi
"Nálunk" meg tuning nélkül van 800-850C Turbo után... (0,3-0,4bar) (turbo előtt beszélnek 1100C-ről is szakik wankel esetében)
Aztán elkezdtem aggódni, hogy lehet-e gond WG választásnál... 
Re: SRobi (1739)
válasz erre előzmények 2007.02.06. 15:39:29 (1737
Köszi, de te NA vagy
Persze nem írtam hogy turbós autókra vonatkozik a kérdésem, my bad  
Re: carlosracing (1736)
válasz erre 2007.02.06. 12:37:05 (1733
Kaphatok némi infót az élmenők kipuffgáz hőmérsékletéről?
(Nem csak élmenők, mindenki, akinek már komolyabban van húzva a gépe)

Mi a max, amit tudtok? 
válasz erre 2007.02.03. 10:44:25 (1636
HungryTA koma, Te ne várj annyit a válasszal mint én  

összesen 127 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!