Mennyire tudtok logolni? Az mutat bármi anomáliát?
Nekem turbo és boost (esetleg vezérlés, de nincs boost control, írtátok volna) gondnak tűnik inkább mint WG (gyorsaság miatt) hogy mikor jelentkezik az is töltöttségfüggő ahogy olvasom, bár 7000 felett és 1,7 bárnál gondolom már fullra nyitva van a WG.
Na pont ezért kérdeztem én is. Nemhiszem hogy "így van megírva", ha meg igen, az hatalmas baromság lenne.
Mechanikai okai voltak ennek, óvatosabbnak kell lenni
Éppmost van a turbóm WG-portolás alatt. Majd teszek be képeket ha érdekes itt.
Egy óvatos fél-gázfröccsre is 0,6bar-om van és azonnal boost cut van. Csöppet vezethetetlen így a járgány (amíg nincs minden belőve direkt meghagytam a gyári boost cut-ot, talán a kollegának is ezt kellett volna tennie )
Nekem még nem világos hogy most itt milyen overboost-ról beszélünk... Szándékosról vagy nem szándékosról. Azaz beállítható overboost, vagy valójában creep (or spike)?
Na persze azt is ki akartam hozni, hogy fel lehetne vinni -akinek van- méréseket.
Majdnem mint a timeslip.hu de mégsem. Bármi kis módosítás, beviheted magadnak, stb...
Többféleképpen be lehet vinni az adatokat, kocsit, le lehet írni a módosításokat, hogy mi változott stb...
Össze lehet hasonlítani több mérés vagy akár több különböző autó mérését is! Cool.
Be lehet vinni az adatokat kézzel, vagy ha van mérés log-od file-ban, abból ki lehet másolni, sőt, szkennelt, nyomtatott grafikonból is be tudod vinni.
Én így tettem, mert most itt a cégben nem volt semmi, így felmentem a netre, leszedtem a két pados mérésem jpg-jét amit anno beszkenneltem. Feltöltöttem, be kell kalibrálni, aztán csak egérrel pötyögöd a Nm görbét végig.
Gyárilag van egy kopogás szenzorom. Ennek a jele bele megy egy külön dobozba (kopogás ECU ha úgy tetszik), és onnan már 0-5V megy az ECU felé.
Ez minden 1987-1988 TurboII RX-7-esen így van, tehát külön elektronika. A '89 utániakon már nem, mert ott a szenzor jele közvetlen az ECU-ba megy, és ott azon belül konvertálódik át.
Nekem van erre egy tervem, nemsokára remélem ki is próbálhatom... A gyári kopogáselektronikám kimenete 0-5V. A GReddy e-Manage a Skyline GT-R miatt fel van készítve 2 AFM kezelésére, így elvileg a második AFM jelen egy kis hekkeléssel tudok logolni 0-5V-ot...
A rohadt gyári turbóról nem tudtam leoperálni sehogysem a turbinaházat! :falfejel: :karomkod: :sir:
Megkazítottam mindent amit kell, de be van szorulva vagy vmi.
A végén már olyan durván püfföltem a nagyobb kalapáccsal, hogy ma belegondolva nem tenném meg újra
Remélem nem basztam el semmit. A turbinaház ugyanakkor meg sem mozdult. Ütöttem a földön, satuban, nagykalapáccsal, gumikalapáccsal, ráfeszítettem pajszerral, plusz erőkarral, aztán ráálltam és azt is püfföltem...
Kb 2 éve amikor raktuk be még el is tudtuk forgatni szépen a helyére, úgy csavartuk össze...
Mit lehet tenni, vannak trükkök?
Nem én árulom
Első generációs RX-7 csak akkor lesz számomra érdekes, ha majd célgépet építek. Könnyű kasztni, minden sallangtól mentesen, és bele egy második generációs turbós wankel. Majd egyszer.
Szerintem 1001 oka lehet... De nem értek hozzá, miért csinálhatták így...
Amúgy meg sokszor a "profi" versenyautókon vannak néha olyan megoldások, hogy lefordulsz a székről, nem hiszed el
Vagy ez csak Magyarországra jellemző??
Hmm ezt a 3 bar-t úgy írtad, mintha valami világmegváltás lenne. Véleményem szerint meg egy igazi normal tuning nem a benzinnyomásemeléssel kezdődik! Sőt. Szerintem nem is azzal végződik
Normális vezérlés, megfelelő méretű injektorok, megfelelő teljesítményű pumpa. ...és GYÁRI nyomás
Én csak azért vettem FPR-t, mert a gyári kicsi, és nem tud kellő mennyiséget visszaengedni a tankba (Walbro255HP)
Ha már BMW, eszembejut egy haza BMW-s srác aki svéd termékként árulja ugyanazt az ebay-es kínait
Ez spec fingom sincs milyen turbo,mert azt mondja pl a flange-re hogy standard T3/T4.... A Flange vagy az egyik vagy a másik.
A turbina A/R el ugyanez a helyzet, a specifikációban 0.63A/R, a képen 1.15... De úgy tűnik ez T3 turbinaoldal, szal nem ilyen. Még ha az 1.15 A/R is az igaz, akkor is egészen más méret..
Mondjuk ilyen is van
A GReddy e-Manage-nek van külön ilyen funkciója, ami kifigyeli hogy a BOV engedett, és korrigál. De hát ez csak egy buta piggy-back
Miért, most mit csinál??
Sosem volt érezhető bajom belőle. Kezdetektől atmoszférikus BOV-al járok. Amúgy is Ká dúsan járok. Hogy arra a pici időre esetleg rádúsít. pont nem érdekes
Hát ez amolyan wankel specifik felállás kb
Létezik pl. nagyobb hidegoldallal a 60-1 (Garrett, Turbonetics) nevezetű, ez ismertebb, csak ez 0.7 A/R 0.6 helyett és a kompresszorkerék is nagyobb ~7mm-rel...
Melegoldallal nem akarok spórolni, viszont első körben (motorom sincs még portolva) a hidegoldalnál egy kisebb felállásre gondoltam...
Mindenkinek köszönöm a véleményét
Yas, semmi sem tud keresztbe álni a rendszeremen Ha a turbónál begurítasz egy teniszlabdát, szépen kigurul a végén
Új turbó. Persze, ez lesz a megoldás. Még idén. De itt megint a méretezéssel leszek picit gondban. Mert köztes turbót venni baromság, Ha meg egy finomabb méretet nézünk, parázhatok a motorom belseje miatt, van 1-2 dolog amit cserélnem kellene ha 400 tengelyló fölé akarok menni... Aztán még a tömítéseim sem tudom hogy vannak... Az meg picit hülyén hangzik, hogy gigaturbó 2PSI-n
Na itt a pont. Pont ugyanezeket akartam leírni, de így nem kell
BTW, van itthon motorfékpad? Amolyan igazi
(Bár sztem senki nem vállalná a nyűgöt )
Más:
Létezik vajon olyan anyag, amit kenhető, formázható, aztán megmaradó/hőálló?
Szóval hogy érteni is lehessen...
A jelenlegi turbóm melegoldali kimenete 60mm. A downpipe 80mm. Persze nem úgy oldottam meg, hogy átmenet legyen 60-ról 80-ra... Így gondolom hangban számít hogy ott levállás van, ahol hirtelen egy 60mm lukra 80mm cső csatlakozik...
Annyi csodadolog van, létezik olyan anyag, amivel ki lehetne kenni egy kipuff belsejét, és ott is maradna?
Kérdésem csak félig (se) komoly, hisz hamarosan száműzöm a gyári turbót, de érdekelne, mert ki tudja
Köszi
"Nálunk" meg tuning nélkül van 800-850C Turbo után... (0,3-0,4bar) (turbo előtt beszélnek 1100C-ről is szakik wankel esetében)
Aztán elkezdtem aggódni, hogy lehet-e gond WG választásnál...