ha uj szinter kuplungtárcsát cseréllek használt nyomolaphoz és lendkerékhez,akkor azt az egészet egybe kell csiszoltatni hogy passzoljon tökéletesen a felület ? vagy csak elég uj tárcsát cserélni és majd összekopik ? mit ajánlatok és esetleg kit ? köszi
helo.nekem is XSPOWER T3/T4 van a kocsimban több mint 1 éve. 0,9 -1,1 BAR-on használom.még megy.mégcsak kisem centiroztattam hogy bisztos jo-e. az egyik haverom aki hondával hegyiversenyzett,az is xspowert használt,azért vettem én is olyat.előtte turbonetics volt benne csak a szelepek ledarálták a turbo lapátokat.van itthon egy becsomagolva ha kell,mert vettem gyors cserére ha kellene. lehet hogy japán kocsikban bejön a kinai turbo????
ismerem őt,voltam párszor nála.a sperr difit ő szerezte nekem.nekem is hasonlo cuccok vannak a kocsiban mint nekik.wiseco kovácsolt dugok,t3/t4 turbo,turbonetics WG,444 injektorok,Z32 légtomegmérő,stage3 csipp,60x30 interkuler,268-as benzinpumpa,kiüritett 80-as kipufogo rendszer katalizátor nélkül,aluminum konnyu ékszijtárcsák,ventillátor leszerelve a vizpumpárol és elektromosan bekötve,nismo motor és válto szilentek,50mm vastag vizhuto. na de neki milyen kupung van bene??? mert az enyémben a gyári nem birta egyáltalán.rendeltem belé SPECracing stage5 kuplung szettet.
helo.szerintem ugy sikerult rosszabbat mennem hogy csuszott a kuplungom egész nap,és a dontoben még a hajtokarcsapágy is megadta magát.de már gyilkos durva kuplung szett van benne.le is szakad a gyári motor tarto szilent az elso rajtnál.azota abbol is NISMO szilent van benne.13:0 idot tud 402 méteren.most ugy látszik hogy osszeáll lassan a motor,birta a kiképzést.jovore marad ez a motor,csak a ringekre is gyurok.megrendeltem pár cuccot 2racing fékeket és állithato futomuveket.most szerelem az olajhutot és a HKS boost controllert.lesz uj festés és karbon motorházteto.ha jovore kinyiffanik a CA18DET motor 330LE-nél,akkor lecserélem SR20DET motorra és kezdodhet elolrol az egész.
hellotok,rég irtam ide.azt szeretném megkérdezni hogy az olajhutobe az olajcsoveknek muszaj alulrol belemenniuk vagy mehetnek az olajcsovek a hutobe felulrol is? csak mert kicsi a hely a lokhárito alatt és ugy nem fér el a huto ha alulrol kotom rá az olajcsoveket.ha megforditanám az olajhutot és felulrol mennének rá az olajcsovek,ugy is belehet kotni.szerintem lehet,de mielott hulyeséget csinálnák inkább megkérdeznék pár hozzáérto embert. koszi
most jol befosattatok.én most tettem a motorba metabond adalékanyagot.a polomban is volt nem volt semmi baja a motornak,gondoltam ebbe is teszek mert nem vesztek vele semmit hisz a motorra jo ha 2000-3000km-t rátudok menni.van váltoba és difibe valo metabond adalék is,de itthon nézem a flakont és rávan írva hogy speer difibe és automata váltoba nem rakhato.vajon miért??? az is csak fogaskerékkel van teli.
szabyk RST --- végre ugy néz ki hogy jo lesz a kuplungom.még 4-ben is elkaparnak a kerekek.visszaváltásnál is jonnek a csikorgo gumi hangok.most jottem probautrol,de a turbobol a karterba visszafolyo olajcso elfakatt és huztam az olajcsíkot utánam kb 100km-en.koránreggel nagy szerelés. nálam bejott a péntek 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! abba az olajcsobe nyomás van???
ez is egy megoldás hogy hogyan legyen gyorsabb a kocsi.nitro gomb helyett katapultálo gombok kell beiktatni ami ledobálja utkozben a kasznirol a felesleges sulyt ha szukséges.
ebben az évben 3 verseny,3 szerelés. vízpumpa,hajtokar csapágy,wastegate pakolás,kuplung szerelés eddig. 3 év alatt 6 000 000 ft-ot koltottem a kocsimra. ebbol sok volt a tanulo pénz.mert addig segít mindenki amíg nem veszek valamit,ha szerelni kell már senki nem ért hozzá. fejlodok csak lassan,saját fizetésbol.ha jol emlékszem 5 motor és a 7-ik turbo van benne.ebben az évben még nemtudtam rendesen gyorsulni vele,pedig erosebb lett a mult évhez képest.mult évben 230LE korul volt év elején,utána 4,5baros kompresszioval versenyeztem.most 300-330 LE korul kellene lennie,de a kuplungal gondok vannak.spér difit is vettem belé télen.egyszer csak osszeáll a kép.
és mit kell rajta megpillantani ? az elado azt mondta hogy a gyári lendkerékhez passzol simán.reméllem igaza van.szombaton verseny,nekem meg még mindíg nincs motor a kocsimban.reméllem hogy a másik motorbol jo a fotengely,mert ezt kidobhatom ami most volt benne. van kuplung,nincs motor.vajon mi fog hiányozni ha lesz motor is és jo kuplung is,talán a drag gumi ???
mielott valamit elrontok megkérdezném hogy,vettem komplett sport kuplung szettet,és azt álltalában a gyári lendkerékhez hozzálehet tenni mert ahhozvan beállítva,vagy esztergálni kell a lendkerékbol valahonnan?
hello.ma kiszedtem a motort,és kiderult hogy a hajtokar csapágy adta meg magát.reméllem eljutok a jovo szombati versenyre.megjott a sport kuplung szettem is,és reméllem már nemfog csuszni.
holnap estére az én kocsim motorja is kilesz véve,és szétszedve.levettem ma a hengerfejet és a 3-ik hengerben van a hiba.vagy hajtokarcsapágy,vagy csapszeg lesz a hiba.lottyenik és koppanik a dugo ha megnyomom lefelé,és korkoros mozgást is stud végezni egy darabig.
arra gondoltam én is,de már nem volt kedvem annyit játszadozni a sotétben.majd holnap állítgatok kicsinyenkin visszafelé.akkor van remény ??? hihi koszi a bisztatást.
a kuplung pedálnál állítottam egy csavaron ami a tengelyen van a kuplung hengerbe megy belé.elképzelésem az volt hogy feljebb fog fogni a pedál,de nagyobbat fog nyomni.most már tudok váltani a max fordulaton,de elcsuszik a kuplung. mondom én hogy minden joban van valami rossz !!!
a gyári tárcsával mukodott nagy fordulatban,csak éppen elcsuszott a rajtnál és váltásnál.cseréltem tárcsát és nem megy nagy fordulatban a váltás.de átlégteleníthetem,azon ne muljon,nem veszítek semmit vele.
a téli motor tuning eredménye volt hogy a gyári kuplungom elcsuszott.így versenyeztem az elso versenyen kiskunlacházán.most csináltattam 6 águ szinterkuplungot,és a lendkerékkel meg mindennel osszecsiszolták.jobban fog,de nagy fordulatban nemtudok "gyorsan" váltani. ez mitol van ??? mit csináljak vele ? miért van az hogy ha valamit megcsinálok a kocsimon,akkor jon egy mások hiba ??? adjatok tanácsot,mert feladom az egész tuningot és elmegyek világ koruli utra.
helotok.tud valaki olyan embert magyarországon,aki sperr difiket gyárt ??? egyáltalán van ilyen ??? egy haveromnak kellene peugeot 205 Mi-16 kocsiba,ami gyorsulásra készul. tudtok segíteni címmel vagy telefonszámmal ??? kosziiii
oioio-1 ---- hello.még év végén említetted hogy vannak elado 16"-os M/T drag gumik.megvannak még? hétfon megyek pestre és megvenném,ha ugy alakul. 40 000ft darabjáért ?
nekem az a gondom hogy szabájzo nélkul nagyon sokat nyom a turbo és inkább viszakellene venni belole.a rugo két fajta van hozzá : 0,6bar és 0,8bar.de ez 1,8bar-t nyomott nekem amikor odatoptam neki.reméllem a dugok még egyben vannak a motorban.kb 1-1,2 bar elég lenne.
kérdésem volna vákum ugyben a WG-re.még nem volt kulso WG-es turbom,és nemtudom hogy honnan szedjek vákumot a WG-re. a belso WG-es turbonál a turborol ment rá vákumcso. 38-as turbonetics WG-t vettem és 2 csocs van a vákumra rajta oldalt és felul.és az a kérdésem hogy melyik csocsre honnan huzzak vákumot és melyikre tegyem a mehanikus nyomás szabájzot. civiccoupe ismeri azt a WG-t,a DS-shark-é volt.csak a tulaj sem tudja már hogy hogyan volt pontosan.
csak kívánni kell és hoppá,a kezemben van egy turbonetics 38-as WG. egy turbonetics T3/T4 turboszettbol.a tubo már csak emlék lehet,nincsenek lapátok rajta.
xspower wg USA-bol rendeltem,nem ebayrol. tuningaruhaz.hu oldalon van elado épp ilyen csak lila színben 35500ft-ért. van a szomszédban egy kisebb turbonetics wg , azthiszem azt teszem fel.
jobban orulnék kisebbnek is , már csak a mérete végett mert a kisebb jobban elférne és konnyebb is volna.ez elég nehéz,és félek hogy elreped a leomlom ha felteszem a t3/t4 turbot is.a wastegate-bol kijovo pipát azt a kipufogo csobe kell visszavezetni?mert már láttam olyat is ami nem volt belevezetve.