timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 164 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2009.10.01. 07:30:45 (14650
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ha uj szinter kuplungtárcsát cseréllek használt nyomolaphoz és lendkerékhez,akkor azt az egészet egybe kell csiszoltatni hogy passzoljon tökéletesen a felület ? vagy csak elég uj tárcsát cserélni és majd összekopik ? mit ajánlatok és esetleg kit ? köszi 
válasz erre előzmények 2009.08.21. 11:20:37 (14488
Felhasználói profil
12.53 @ 180
spoon, neked milyen turbod van ca18det motoron? 
Re: Spoon (14487)
válasz erre előzmények 2009.08.20. 11:49:29 (14482
Felhasználói profil
12.53 @ 180
oké,szuper. Cool  
Re: Jugo (14477)
válasz erre előzmények 2009.08.19. 23:26:49 (14476
Felhasználói profil
12.53 @ 180
látom előleget kaptál.én cuccaim is megérkeznek valamikor??? Hö? Széles vigyor Zokog  
Re: Jugo (14471)
válasz erre előzmények 2009.08.18. 11:08:26 (14468
Felhasználói profil
12.53 @ 180
már csak a bőrömet huzhatod le. Széles vigyor  
Re: Jugo (14454)
válasz erre előzmények 2009.08.11. 11:56:36 (14445
Felhasználói profil
12.53 @ 180
az majd kiderül mennyit kapok. Mosolyog  
Re: recska (14444)
válasz erre előzmények 2009.08.11. 11:24:35 (14441
Felhasználói profil
12.53 @ 180
majd ha egyszer sok pénzem lesz,akkor veszek orginált azt is.csak most jugo viszi a pénzt tőlem.cserébe ad lovakot. Kacsint  
Re: szabyk RST (14437)
válasz erre előzmények 2009.08.09. 21:34:30 (14434
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem is 50mm-es van.mégsincs 600LE-őm "egyenlőre". TIAL replika.jo az,szuszog az is. ez előtt GREDDY RS replika volt,szart sem ért. Pironkodik Pironkodik  
Re: szabyk RST (14430)
válasz erre előzmények 2009.07.28. 21:10:35 (14386
Felhasználói profil
12.53 @ 180
gondolom tapasztalatbol mondod? egy márkásabb cucc van a motoromban turbonetics 38wg,azt is ugy örököltem. Széles vigyor  
Re: szabyk RST (14385)
válasz erre előzmények 2009.07.28. 20:25:55 (14383
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.egy márkás 38-as WG-t mennyi LE-ig lehet használni? 
Re: szabyk RST (14381)
válasz erre előzmények 2009.07.08. 07:52:13 (14270
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.nekem is XSPOWER T3/T4 van a kocsimban több mint 1 éve. 0,9 -1,1 BAR-on használom.még megy.mégcsak kisem centiroztattam hogy bisztos jo-e. az egyik haverom aki hondával hegyiversenyzett,az is xspowert használt,azért vettem én is olyat.előtte turbonetics volt benne csak a szelepek ledarálták a turbo lapátokat.van itthon egy becsomagolva ha kell,mert vettem gyors cserére ha kellene. lehet hogy japán kocsikban bejön a kinai turbo???? Széles vigyor  
Re: radics1 (14254)
válasz erre előzmények 2009.07.01. 19:13:27 (14240
Felhasználói profil
12.53 @ 180
more,rájöttem hogy nemsokat értek az ilyen adatokhoz. Összezavarodott Széles vigyor Széles vigyor   most jut eszembe hogy nekem állitolag nem müködik a lambdaszondám. az jo vagy rossz ? Pironkodik  
Re: FM2000 (14232)
válasz erre előzmények 2008.11.27. 20:47:21 (12398
Felhasználói profil
12.53 @ 180
szinte gondoltam hogy exedy lesz nekik.nekem az volt eloszor,csak gyári verzioban.csak télen jott a stage3 és szart sem ért. 
Re: NISSAN (12396)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 21:21:30 (12388
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ismerem őt,voltam párszor nála.a sperr difit ő szerezte nekem.nekem is hasonlo cuccok vannak a kocsiban mint nekik.wiseco kovácsolt dugok,t3/t4 turbo,turbonetics WG,444 injektorok,Z32 légtomegmérő,stage3 csipp,60x30 interkuler,268-as benzinpumpa,kiüritett 80-as kipufogo rendszer katalizátor nélkül,aluminum konnyu ékszijtárcsák,ventillátor leszerelve a vizpumpárol és elektromosan bekötve,nismo motor és válto szilentek,50mm vastag vizhuto. na de neki milyen kupung van bene??? mert az enyémben a gyári nem birta egyáltalán.rendeltem belé SPECracing stage5 kuplung szettet. 
Re: NISSAN (12387)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 20:47:21 (12386
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hello.maradok a japánnál.mégsem adom el. 
Re: kombi (12382)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 20:45:25 (12385
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.szerintem ugy sikerult rosszabbat mennem hogy csuszott a kuplungom egész nap,és a dontoben még a hajtokarcsapágy is megadta magát.de már gyilkos durva kuplung szett van benne.le is szakad a gyári motor tarto szilent az elso rajtnál.azota abbol is NISMO szilent van benne.13:0 idot tud 402 méteren.most ugy látszik hogy osszeáll lassan a motor,birta a kiképzést.jovore marad ez a motor,csak a ringekre is gyurok.megrendeltem pár cuccot Széles vigyor 2racing fékeket és állithato futomuveket.most szerelem az olajhutot és a HKS boost controllert.lesz uj festés és karbon motorházteto.ha jovore kinyiffanik a CA18DET motor 330LE-nél,akkor lecserélem SR20DET motorra és kezdodhet elolrol az egész. 
Re: NISSAN (12384)
válasz erre 2008.11.26. 11:28:54 (12380
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hellotok,rég irtam ide.azt szeretném megkérdezni hogy az olajhutobe az olajcsoveknek muszaj alulrol belemenniuk vagy mehetnek az olajcsovek a hutobe felulrol is? csak mert kicsi a hely a lokhárito alatt és ugy nem fér el a huto ha alulrol kotom rá az olajcsoveket.ha megforditanám az olajhutot és felulrol mennének rá az olajcsovek,ugy is belehet kotni.szerintem lehet,de mielott hulyeséget csinálnák inkább megkérdeznék pár hozzáérto embert. koszi 
válasz erre előzmények 2008.06.18. 07:35:23 (10857
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem a gyári VLSD difim van.valamikor 18 évvel ezelott kulon extranak lehetett megvenni a kocsiba,mint most a bor uléseket. 
Re: ave (10853)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 07:31:46 (10856
Felhasználói profil
12.53 @ 180
most kaptam ugyanezt a választ a metabond forgalmazotol.speer difibe nincs adalék,mert ott surlodás kell.azért koszi a megerosítést. 
Re: gizi525ix (10852)
válasz erre 2008.06.17. 22:32:38 (10850
Felhasználói profil
12.53 @ 180
most jol befosattatok.én most tettem a motorba metabond adalékanyagot.a polomban is volt nem volt semmi baja a motornak,gondoltam ebbe is teszek mert nem vesztek vele semmit hisz a motorra jo ha 2000-3000km-t rátudok menni.van váltoba és difibe valo metabond adalék is,de itthon nézem a flakont és rávan írva hogy speer difibe és automata váltoba nem rakhato.vajon miért??? az is csak fogaskerékkel van teli. Összezavarodott  
válasz erre 2008.06.13. 23:42:07 (10740
Felhasználói profil
12.53 @ 180
szabyk RST --- végre ugy néz ki hogy jo lesz a kuplungom.még 4-ben is elkaparnak a kerekek.visszaváltásnál is jonnek a csikorgo gumi hangok.most jottem probautrol,de a turbobol a karterba visszafolyo olajcso elfakatt és huztam az olajcsíkot utánam kb 100km-en.koránreggel nagy szerelés. nálam bejott a péntek 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dühös Zokog Dühös abba az olajcsobe nyomás van??? 
válasz erre előzmények 2008.06.05. 11:12:58 (10546
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ez is egy megoldás hogy hogyan legyen gyorsabb a kocsi.nitro gomb helyett katapultálo gombok kell beiktatni ami ledobálja utkozben a kasznirol a felesleges sulyt ha szukséges. 
Re: De4dSn4ke (10539)
válasz erre előzmények 2008.05.28. 23:21:38 (10447
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hello.1,8 turbonak CA18DET a kodja. 83mm a gyári dugo. 1809ccm  miért ?  
Re: soma (10446)
válasz erre előzmények 2008.05.28. 21:54:29 (10444
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tudom hogy ez ilyen drága sport,de ennyibol már jobbat is lehetett volna csinálni szerintem. 
Re: voszi (10443)
válasz erre előzmények 2008.05.28. 21:15:41 (10441
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ebben az évben 3 verseny,3 szerelés. vízpumpa,hajtokar csapágy,wastegate pakolás,kuplung szerelés eddig. 3 év alatt 6 000 000 ft-ot koltottem a kocsimra. ebbol sok volt a tanulo pénz.mert addig segít mindenki amíg nem veszek valamit,ha szerelni kell már senki nem ért hozzá. fejlodok csak lassan,saját fizetésbol.ha jol emlékszem 5 motor és a 7-ik turbo van benne.ebben az évben még nemtudtam rendesen gyorsulni vele,pedig erosebb lett a mult évhez képest.mult évben 230LE korul volt év elején,utána 4,5baros kompresszioval versenyeztem.most 300-330 LE korul kellene lennie,de a kuplungal gondok vannak.spér difit is vettem belé télen.egyszer csak osszeáll a kép. 
Re: hori (10440)
válasz erre előzmények 2008.05.28. 11:56:09 (10438
Felhasználói profil
12.53 @ 180
és mit kell rajta megpillantani ? az elado azt mondta hogy a gyári lendkerékhez passzol simán.reméllem igaza van.szombaton verseny,nekem meg még mindíg nincs motor a kocsimban.reméllem hogy a másik motorbol jo a fotengely,mert ezt kidobhatom ami most volt benne. van kuplung,nincs motor.vajon mi fog hiányozni ha lesz motor is és jo kuplung is,talán a drag gumi ???  
Re: szabyk RST (10435)
válasz erre 2008.05.27. 23:16:18 (10434
Felhasználói profil
12.53 @ 180
                                                                                                                                  mielott valamit elrontok megkérdezném hogy,vettem komplett sport kuplung szettet,és azt álltalában a gyári lendkerékhez hozzálehet tenni mert ahhozvan beállítva,vagy esztergálni kell a lendkerékbol valahonnan? 
válasz erre előzmények 2008.05.21. 22:45:25 (10368
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hello.ma kiszedtem a motort,és kiderult hogy a hajtokar csapágy adta meg magát.reméllem eljutok a jovo szombati versenyre.megjott a sport kuplung szettem is,és reméllem már nemfog csuszni. 
Re: Spoon (10283)
válasz erre 2008.05.20. 07:52:54 (10341
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem is az van,6 águ szinter.de valahogy mégis csuszik. Zokog a szerkezet hogy hogyan néz ki most,azt még nemtudom de hamarosan kiderul. 
válasz erre előzmények 2008.05.14. 22:43:20 (10282
Felhasználói profil
12.53 @ 180
holnap estére az én kocsim motorja is kilesz véve,és szétszedve.levettem ma a hengerfejet és a 3-ik hengerben van a hiba.vagy hajtokarcsapágy,vagy csapszeg lesz a hiba.lottyenik és koppanik a dugo ha megnyomom lefelé,és korkoros mozgást is stud végezni egy darabig. 
Re: Spoon (10278)
válasz erre előzmények 2008.04.17. 22:07:55 (9886
Felhasználói profil
12.53 @ 180
kiderult.ugy néz ki hogy mukodik a kuplung. Kacsint  
Re: szabyk RST (9885)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 21:04:01 (9883
Felhasználói profil
12.53 @ 180
arra gondoltam én is,de már nem volt kedvem annyit játszadozni a sotétben.majd holnap állítgatok kicsinyenkin visszafelé.akkor van remény ??? hihi   koszi a bisztatást. 
Re: szabyk RST (9880)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 20:14:33 (9878
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a kuplung pedálnál állítottam egy csavaron ami a tengelyen van a kuplung hengerbe megy belé.elképzelésem az volt hogy feljebb fog fogni a pedál,de nagyobbat fog nyomni.most már tudok váltani a max fordulaton,de elcsuszik a kuplung. mondom én hogy minden joban van valami rossz !!! Dühös  
Re: szabyk RST (9877)
válasz erre előzmények 2008.04.15. 15:28:06 (9855
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a gyári tárcsával mukodott nagy fordulatban,csak éppen elcsuszott a rajtnál és váltásnál.cseréltem tárcsát és nem megy nagy fordulatban a váltás.de átlégteleníthetem,azon ne muljon,nem veszítek semmit vele. 
Re: Robi-ka (9853)
válasz erre előzmények 2008.04.15. 07:54:20 (9851
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem ezt mult évben és elotte lévo évben is csinálta akkor , amikor a kuplungtárcsa kinyiffant.vettem ujat és mukodott.dehát ez is uj,és mégsem megy. Zokog  
Re: NISSAN (9849)
válasz erre előzmények 2008.04.15. 07:51:58 (9850
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hello.nem bowdenes a kuplungom,olajnyomásos.még megprobálom kicserélni azt a kis pockot a válton a hengerben rovidebre vagy hosszabra. 
Re: szabyk RST (9848)
válasz erre 2008.04.14. 21:55:03 (9846
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a téli motor tuning eredménye volt hogy a gyári kuplungom elcsuszott.így versenyeztem az elso versenyen kiskunlacházán.most csináltattam 6 águ szinterkuplungot,és a lendkerékkel meg mindennel osszecsiszolták.jobban fog,de nagy fordulatban nemtudok "gyorsan" váltani. ez mitol van ??? mit csináljak vele ?  miért van az hogy ha valamit megcsinálok a kocsimon,akkor jon egy mások hiba ???  adjatok tanácsot,mert feladom az egész tuningot és elmegyek világ koruli utra. 
válasz erre 2008.04.08. 21:38:14 (9801
Felhasználói profil
12.53 @ 180
koszi ave,koszi gizi525ix .   Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.04.08. 20:34:20 (9799
Felhasználói profil
12.53 @ 180
mik ezek a kodok? Széles vigyor   telefonszámok ???  
Re: gizi525ix (9798)
válasz erre 2008.04.08. 19:40:40 (9797
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helotok.tud valaki olyan embert magyarországon,aki sperr difiket gyárt ??? egyáltalán van ilyen ??? egy haveromnak kellene peugeot 205 Mi-16 kocsiba,ami gyorsulásra készul. tudtok segíteni címmel vagy telefonszámmal ???  kosziiii 
válasz erre 2008.04.03. 11:34:47 (9731
Felhasználói profil
12.53 @ 180
oioio-1  ----  hello.még év végén említetted hogy vannak elado 16"-os M/T drag gumik.megvannak még? hétfon megyek pestre és megvenném,ha ugy alakul. 40 000ft darabjáért ?  
válasz erre 2008.03.15. 15:08:38 (9436
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a turbon a kompresszorházon lévo csatlakázásban , vákum van vagy nyomás ??? a WG-en lévo portokat nem lehet a turbo portjába osszekotni ??? 
válasz erre előzmények 2008.03.14. 23:08:24 (9424
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem az a gondom hogy szabájzo nélkul nagyon sokat nyom a turbo és inkább viszakellene venni belole.a rugo két fajta van hozzá : 0,6bar és 0,8bar.de ez 1,8bar-t nyomott nekem amikor odatoptam neki.reméllem a dugok még egyben vannak a motorban.kb 1-1,2 bar elég lenne.  
Re: Robi-ka (9420)
válasz erre előzmények 2008.03.14. 20:33:01 (9416
Felhasználói profil
12.53 @ 180
koszi.  holnap valamit kiugyetlenkedek.a kompresszorházon van vákum csatlakozás. 
Re: Falco (9414)
válasz erre 2008.03.14. 18:00:51 (9410
Felhasználói profil
12.53 @ 180
kérdésem volna vákum ugyben a WG-re.még nem volt kulso WG-es turbom,és nemtudom hogy honnan szedjek vákumot a WG-re. a belso WG-es turbonál a turborol ment rá vákumcso. 38-as turbonetics WG-t vettem és 2 csocs van a vákumra rajta oldalt és felul.és az a kérdésem hogy melyik csocsre honnan huzzak vákumot és melyikre tegyem a mehanikus nyomás szabájzot. civiccoupe ismeri azt a WG-t,a DS-shark-é volt.csak a tulaj sem tudja már hogy hogyan volt pontosan. Összezavarodott  
válasz erre előzmények 2008.01.25. 20:30:03 (8393
Felhasználói profil
12.53 @ 180
csak kívánni kell és hoppá,a kezemben van egy turbonetics 38-as WG. egy turbonetics T3/T4 turboszettbol.a tubo már csak emlék lehet,nincsenek lapátok rajta. 
Re: Sirk (8312)
válasz erre előzmények 2008.01.24. 19:39:22 (8280
Felhasználói profil
12.53 @ 180
xspower wg USA-bol rendeltem,nem ebayrol. tuningaruhaz.hu oldalon van elado épp ilyen csak lila színben 35500ft-ért. van a szomszédban egy kisebb turbonetics wg , azthiszem azt teszem fel. 
Re: Sirk (8253)
válasz erre előzmények 2008.01.23. 22:07:25 (8244
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ezt jol elmagyaráztad,de koszi.inkább kisebbel probálkozok. 
Re: DrT (8239)
válasz erre előzmények 2008.01.23. 21:03:47 (8233
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a WG nincs teljesítményhez megadva ? kb 40mm-es elég volna ?  
Re: ave (8232)
válasz erre előzmények 2008.01.23. 20:45:19 (8231
Felhasználói profil
12.53 @ 180
jobban orulnék kisebbnek is , már csak a mérete végett mert a kisebb jobban elférne és konnyebb is volna.ez elég nehéz,és félek hogy elreped a leomlom ha felteszem a t3/t4 turbot is.a wastegate-bol kijovo pipát azt a kipufogo csobe kell visszavezetni?mert már láttam olyat is ami nem volt belevezetve. 
Re: ave (8229)

összesen 164 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!