timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 54 bejegyzés
Előző  1  2  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.01.08. 07:12:45 (12788
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Bontott turbók voltak! Autókról vettem le kint olaszban! De akkor hibátlan volt mind, pont azért mert nem akartam olyat felrakni ami kétes és behalhat gyorsan!
Üdv! 
Re: ave (12785)
válasz erre előzmények 2009.01.07. 22:17:27 (12784
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Hát utcaiban max 1 bár! Ha meg egyszer eljutok versenyre itt a környékben akkor fordul elő ho 1.5-1.8 amit tud! De ez max egy évben 10szer 400méter! Az is mutatja hogy nem igen van nyűstőlve az autó hogy hivatalosan nincs még mért időm sem!  Az az érdekes hogy a gyári ihi rhb 5-el ilyen problémák sosem voltak! 
Re: ave (12782)
válasz erre 2009.01.07. 21:34:37 (12781
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló Mindenki! Érdeklődni szeretnék hogy valakinek van-e öklete hogy az.1.3-as uno tie-n mitől lehet az hogy harmadjára hal le a turbó?? Ez alatt értem azt hogy a támcsapágya megadja nagyon gyorsan magát akár t25 vagy benzines gt20/17 esetén is(Mindkettő olajos vizes benzines turbó)!! De mindig csak a támcsapágy a siklóknak semmi bajuk! Az olaj tuti jó met ha az lenne akkor a siklócsapágyak is megadnák magukat! Olajat 5ezer km-ként cserélem! Nyáron 10-50 télen 5-40! Gondolom centirozási hiba nem lehet mert akkor szétszálna! Utcaiban 1 báron vannak használva és így is megadják magukat csak nem olyan gyorsan pedig annyi igénybevétel amit egy trabant is kibírna dolgozóba járni! Ha 1 bár felett van használva akkor rohamosan gyorsan lehalnak de ismétlem csak a támcsapágy! Hidegen mindig járatva van mielőtt elindulok, ha meg van kicsit hajtva akkor vissza van hűtve! Amotor kenési olajzási része hibátlanok! Azért kérdezem mert tavaszra kellene valami másik turbót szereznem mert nem állapot hogy mindig lehal valami jön a következő turbó és megint lehet alakítani mindent! A jelenség nem egyedi mert egyik ismerősőmnek a vadi új k03 és k04 is csak 10-10 ezer kmt bírt ki egy másik srávcnál egy t3 is hasonlóan megadta magádt és ezek szintén unokon! Tavaszra kellene váltanom és nem tudom mi a baj hol a hiba, a golyoscsapágyas turbókról mi a véleményetek? Zsoltinak illetve Cry-nak miylen turbója van és azok hogy bírják? Mindenkinek előreis köszönöm a válaszokat!
Üdv mindenkinek! 
válasz erre előzmények 2008.01.14. 15:58:36 (8077
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló mindenki! Olyan kérdésem lenne, hogy egyik barátomnak van egy 87-es Renault 5 GTT-je és nem tudjuk, hogy gyárilag van-e benne kopogásérzékelő, és ha nincs akkor a renault ezt a problémát hogy oldotta meg? Előreis kösz!
Üdv: Attila! 
Re: ave (8076)

összesen 54 bejegyzés
Előző  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!