Persze, hogy Neked Próbáld meggyőzni, hogy Te sokat fogod járatni, meg nem szereted a hidegen kelepelő dugattyút. Könnyebben lesz olajfogyasztós, meg ha nagy nyomással fújod sok lesz a kartergázad. Azokat a motorokat illesztik 8-9 századra amivel másnap reggel már a Hringen kőröznek.
Jellemzően a subaru blokkokat is így javítják, vagy készül belőle nagyobb hengerűrtartalmú. Az pl. Merci hüvelyt kap. Evo-k is készülnek igy. Ha hozzáértő csinálja hibátlan. Persze pl. biztosítani kell a hüvelyt elmozdulás ellen. Azért is jó mert a kovácsolt dugattyú mérete is változik az első hőterhelés után. Ha ezután fúrják hozzá a hüvelyt örök darab lesz. Illesztesd 5-6 századra, járasd be és legyen 500 Le...
Turbo után mérem, nagy ALS-el láttam már 850C fokot is. Ez turbo előtt olyan 900+. De egy EVO-s kollégánál turbo előtt volt 1050 is. De azt már megsínylették a tömítések.