ááá nem.... azok a régi szép idők voltak... firad csúccsal.. ehhehe... azzal büntetni is lehetett... valaki erőlködött..vagy nem tetszett...eltúrtad előtte..és mehetett levegő pollenszűrő cserére.... ha meg cabriót büntettél..végülis jót tettél... vagy lehet nem... mindenesetre az aktív szénrészecskéktől lehet szorulása lett...
Most így 2.5 2.6on megfújva nagyon kultúrált...szinte zéró füst... és 850fokban maximalizálódik az EGT.... bárhogy rúgom.. anno 1050ig elment...
de be ám pont a sofőrünk mondta, hogy 2 hete m3as on jött fel... és úgy mentem el mellette, hogy mire elért a tudatáig, hogy én vagyok...már nem is látta az autót
Azzal a marketing-dumával vettem, hogy egy huzamban 5-6 izmos kör meg sem kottyan neki...
Überfasza. Arról nem beszélve, hogy az első pillanattól kezdve nem tapadt jól. Az elején azt hittük, azért, mert hideg. Aztán amikor bemelegedett, akkor meg azért volt szar.
Pályán úgy tűnik, nem 1400 kilós és 250 lovas autóra való.
LEhet majd jövőre... idén egy kicsit túlvállaltam magam projekt ügyileg! De a technika az marad!!! Amúgy jobban hajlok én is már a pályanapozás felé... persze a teljesítmény marad..
BAszki tegnap kaptam csekket... hátulról mértek be... :S elöl van blokkolóm.. Múlthéten szerdán.. reggel 8 tól délután 1 ig.. 3 szor akartak bemérni... dúrva... az a délelőtt lett volna vagy 150 be.. :S :
Ilyen setup mellett tuti 2:00 körüli időket mennél, de lehet a WTCC-es idő is meglenne, mert a Tied erősebb és nyomatékos! Hozd ki legközelebb, had ámuljon mindenki!
futófelület megrepedt vagy mi? :S .... nem szabadna neki... nekem az SS595 van utcára... 17 ben...4ik szettem... és kibaszott jó! Ettől jobban még semmi nem jött be utcára... ezekszerint pályagumija nem annyira hú d ejó.. mint az utcaija..
Heheheheh... fene tudja... igazából sztem nálam gumi kérdése az egész....
van torsen sper, bilstein b14, tömör szilentek, toronymerevítő. a jobbnál is egy fokkal jobb sofőr, :P 312mm es fék +AP nyereg + fém fékcső... EBC körbe mindenhol... 1200kg...vagy 300+ power.. kív lennék mit szólna egy federal rsr el...
Itt látszik,hogy mennyit számít a súly, a futómű,meg a gumi,mert egyébként motorerőben nagyon gyenge a Yaris,de hát a pályaversenyzés a kanyarokról szól,abban meg elég jó az autód..
kűttem mélt... illetve hol van az a weboldal...vagy egy linket dobj már...hogy a pályanapokon milyen időket autóznak? :O Hungaroringen...régen mintha láttam volna valamit.... kukáztam a gugliba.. EVO VIII GSR tudott menni 2.22 es köridőt....azért ez elég dúrva.. vagyis a te vasad!
Köszi
Csak bukótereket aszfaltoztak tavaly, max bátrabban lehet menni gyorsabb nem lett.
Hankook pályaslick. Azért a felvezetőkörön 2-es kanyarba hideg volt még.....
Azt ígérték, havonta lesz nyílt nap a Hungaroringen. Legközelebb gyertek
Nem rossz egy kis kocsitól! De ha ez a 2:22,akkor módosítanom kell a célkitűzésem
Igaz,eddig nem mértem profi módon és az utóbbi időben ki sem jutottam a ringre,mint versenyző,de közelébe nem értem ennek az időnek! Nem tudom,hogy gyorsabb-e a pálya amióta benne vannak az új részek,de legközelebb már én is kimegyek valahogy. Grat!
Most hogy ilyen jó idő van kedvem támadt pályázni egy kicsit, az Euroring honlapján az van hogy előzetes bejelentkezés szükséges és kinyitnak. Pályanapot nem akarok szervezni, de ha egy hétvégi napot kiszemelnénk többen és írnánk nekik akkor biztos kinyitnának, nos? Kinek van még kedve és lehetősége?
Őszintén fogalmam sincs, de az idén az autók kb 15%-a versenyautó volt.
Ugyanezzel a kiírással.
Miként az is, hogy 1-es kat: 0-150Le 2-es kat: 150Le felett.
A 200 lovas sport clióval még elvoltam az 1-es kategóriába, de mikor jöttek a bubuk és evók, az már durva volt, ja és az osztrák Viper sem odavaló volt....
Semmi!
Idén is olyan jobbkormányos becsövezett bubuk téptek az 1-es (150 Le alatti) kategóriákban, amiben semmi gyári nem volt és rendszámuk sem volt. 2:0x.xx köridőkkel.
http://www.youtube.com/watch?v=GAI0ETFkits&list=UUC3RJE_dmh-qRxlFFpK6TKQ&index=1&feature=plcp