timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 280 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ESI
válasz erre előzmények 2008.02.02. 23:43:37 (877
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sztem én ott nem leszek. MAjd lefotózom az enyémet oszt kitárgyaljuk jó-e helyette. 
Re: G A B (874)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.02.02. 23:41:13 (876
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Töszöm. 
Re: Sirk (871)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.02.01. 13:54:12 (869
Felhasználói profil
14.84 @ 149
De a "doboz" drága. BTW ezek az injektorok csereszabatosak menet meg mittomén szempontjából? 
Re: DrT (868)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.02.01. 12:15:09 (866
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ha alacsony imp. akkor IGEN! vti kukc frímél. 
Re: G A B (865)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.30. 22:07:28 (860
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hűha, keményen nyomjátok

Bár feladtam a hirdetésbe, de hátha nem olvassátok. Hol érdemes 550 körüli low imp. injektorok után keresgélnem? Használt, de tökéletes előnyben. 
Re: Falco (857)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.28. 08:54:01 (854
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Motorgumival jó ez. Van vmi idős faszi aki épített egy autót aminek bedőlnek a kerekei. Vmi carving vagy mi  a neve és ~F1 szintű oldalgyorsulásokat tud vele elérni. 
Re: ave (853)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.26. 13:03:17 (852
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sztem meg szabvány-sztori lehet. Egyik mond feketét, másik fehéret, aztán az igazság vhol a kettő közt van  
Re: ave (851)
 ESI
válasz erre 2008.01.25. 23:48:53 (850
Felhasználói profil
14.84 @ 149
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.21. 08:30:16 (846
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Autó vásárláson már kicsit túl vagyok. De azért köszi
 
Re: carlosracing (844)
 ESI
válasz erre 2008.01.17. 10:06:07 (832
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nekem is jó volt, köcce! 24 alá meg sehogy sem sikerült bejutnom  
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.15. 21:39:35 (817
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Én csak 9 után tudok, de igyekszem odaérni. 
Re: Falco (814)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.10. 15:29:59 (807
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jujj  
Re: Sirk (805)
 ESI
válasz erre előzmények 2008.01.09. 15:28:31 (800
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Emberek, jövő hét szerda (01.16) Timeslip.hu gokart!

- Falco
- Viktor
- ESI (9 után) 
Re: hungryta.com (798)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.24. 20:25:00 (779
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Itt is Boldog Karit!

Sajna én nem. A derekammal van vmi, ülni sem egyszerű. Nem hiszem hogy addig rendbejön. 
Re: Falco (778)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.11. 21:37:14 (753
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jól emlékszem, hogy abban is akkor fékdugó van mint az említett Prelude-ben? 
Re: civiccoupe (752)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.11. 19:08:06 (750
Felhasználói profil
14.84 @ 149
A civicem 4x100 volt. A legegyszerűbb ilyen felnit keríteni sztem. 
Re: carlosracing (749)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.11. 15:04:23 (748
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Amennyiben uaz a 94es 4 ajtós féke akkor Prelude 2,2 VTEC fék (96-ig volt tán a szép formájú nem kockalámpás?).
Nekem bírta a napi 80 kört. Minimálisat le kell csiholni a tartóból (1-2mm  rémlik) hogy jó legyen, tárcsára elfordítva rádolgozni a 4x100-at és gyí.

Lehet CCH tud jobbat... 
Re: Dawz (747)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.11. 08:20:06 (741
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ennek nem látom értelmét. Vagy maradok 4x100, Cch biztos tud egy rakat felnit, ami szóba jöhet, vagy 5 x120, mert olyan felnim van. Utóbbit is meg lehet csinálni, részben a compact alkatrészeiből. 
Re: 345i (739)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.10. 19:33:20 (734
Felhasználói profil
14.84 @ 149
És az E30 könnyeben lesz 5x100 mint 5x120? 
Re: 345i (732)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.10. 19:32:25 (733
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Még az RK vétele előtt olvastam. De a szokásos nóta, 10ből 9 dícséri amije van, önigazolás. 
Re: carlosracing (727)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.10. 07:30:36 (724
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Azt hallottam azok szeretnek deformálódni. 
Re: carlosracing (722)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.09. 19:37:16 (721
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köcce! Felnik megvannak
Vhogy 4x100 asítani kéne őket
Bár talán egyszerűbb az E30at 5x120asítani  
Re: carlosracing (719)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.09. 07:52:04 (716
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Oké. Remélhetőleg idén nincs több autócsere

Ez az átírás-eredtvizsga kombó kész anyagi csőd  
Re: Falco (714)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.08. 19:33:10 (713
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hoppá! Ez má konzisztencia!!! Grat! 
Re: Falco (699)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.08. 19:30:30 (711
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Csaó!

Nehéz és drága. Így meg belefér egy generál. Talán lesz olyan erős és könnyebb lesz. Nomeg élményben állítólag ez jobb.
Verseny? Bazi messze vagyok még attól. Tulképp mindent újra kell építeni: moci, fék, futómű. Ami frankó (kasztni) azt meg szét kell barmolni  
Re: Roberto (697)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 20:58:03 (694
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Itt van már. Az akksija hervadt. 
Re: Attila1987 (692)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 20:41:22 (691
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Uaz a blokk. 20IS 2.0, M3 2.3  vagy 2.5

Érdekes még, hogy a többi IS-nek aztán semmi köze az S14-es blokkhoz.

Nincs több képem egyenlőre, ezt is loptam  
Re: hori (689)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 20:36:29 (690
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ja és minden E30M3 homológ tudtommal. A spec kiadások is:

evo2 2.3 220Le ~505db
evo3 2.5 238Le ~600db

Ezekbe még van egy rakat különleges alkatrész, könnyebb kardán, könnyebb hátsó üveg, más veztengelyek, foklókerekek, lendkerék meg számtalan apróság.

ja és belülről full E30 mindkettő, kivéve talán az opcionális M huzatot.

Mindent egybevéve, én úgy gondolom, hogy az M3 a kis súlya és a jó motorja miatt lett olyan sikeres. Ezekkel pedig nem lesz gond remélhetőleg  
Re: ESI (688)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 19:51:35 (688
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jobb lesz

Kívülről sokminden más: szélesített kerékjáratok (hátul 10 collig), műanyag kiegészítő, hogy laposabb legyen a hátsó szélvédő, műa csomifedél szárnnyal. Más lökösök, más index, ködlámpa/fékhűtőkürtő () stb. Ami stimmel az a gépháztető és a 2 ajtós ajtaja.
Emiatt drága, exluzív könnyíteni. Az enyém ráadásul egyben is volt, nem lett volna szívem nekiesni akárhogy álló elemekkel.

Sok apróság más az M3-mon de alapjában az is egy E30. Futóműre pl 90%ban uaz, a féke nagyobb (280 vs 260), de ha cseréled oly mind1. Ilyen kis hülyeségek vannak, hogy az M3ban excentrikus az egyik szilent, de ezt simán be tudod tenni az E30ba is. E30 kormmű 4et fordul, M3 3.6-ot, de a mindkettőbe jó E46 meg ~3-at. Stabilizátorok vastagabbak az M3-ban, de a H&R annál is vastagabb és mindkettőbe jó szintén.

Szóval ha piszkálod, uazokat kell megvenned majdnem és miért egy drágább alapba pakoljam, ami így sérülésmentesen ér sokat, de ha hibázok vele vhol akkor drasztikusan csökken az értéke?

Ezért a miért  
Re: ave (677)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 12:55:50 (676
Felhasználói profil
14.84 @ 149

5 év után megengedtem ezt a luxust magamnak  
Re: hungryta.com (675)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 11:18:23 (671
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Az jópofa. Meglátjuk. 
Re: Zolti (670)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 11:02:23 (668
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Megkedvel_t_em... 
Re: ESI (667)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 11:01:34 (667
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Kszm. Nem jobbak és nehezebbek. Az itthoni legjobb M20 200 ló fölött muzsikált vmivel.
Ehhez viszont kapható minden, hogy jóval több legyen annál.

Max egy E36 M3 motor lenne előrelépés, de olyat gyárilag nem szereltek ebbe a kasztniba, és súlyelosztásilag sem jön ki olyan jól a 6hengerrel az autó, mint ezzel a 4-el.
M10 turbó lett volna még alternatíva, de vhogy nem akarom.

Megkedvelem ezt a blokkot na  
Re: Zolti (666)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 10:13:57 (665
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Szép és gyors javulás, gratula. 
Re: civiccoupe (661)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 01:35:36 (658
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Igen. köszi  
Re: ave (657)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 01:19:59 (656
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Full széria. 87-es főtengelyem van hozzá meg egy db 276os Shrick-em. Ja meg van itt egy MAF kit.

Egy 9ezret sikító 2.5-nek örülnék, de nemtom elég-e rá keret.

Igazából elég tanácstalan vagyok, hogy mit hol. Ez ügyben majd kérdezősködnék is.
Egy darabig azt hittem elég lesz 2.0-ként, de már most látom, hogy nem. Viszont akkor ez komplett rebuild + hengerfejet meg kell nyitni, mert gyárilag is nagyobb volt az erősebbeken. 284/276 bevált kombó, de a 292/284 is.

Utcára még éppenhogy használható track-car lenne a cél. 
Re: Falco (655)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 01:03:08 (654
Felhasználói profil
14.84 @ 149
M3 elment ennek a helyére. Nagyon jó helyre került, ponyva alá, garázs mélyére.

Ezt meg egy daily drivert beleszámítottam és talán elegendő projektpénzt is kaptam, hogy gyorsabb autóm legyen. 
Re: Falco (651)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 00:50:39 (650
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Fordítva
 
Re: ESI (649)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 00:50:04 (649
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Könnyebb és erősebb kell legyen, mint az M3 volt.

/ Félelmetesen forgós. 72/93 a furat löket / 
Re: Falco (647)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.06. 00:48:32 (648
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Remélem a következőre már tényleg el tudok menni...

De 11-re már otthon volt Sanya? Nem volt miről dumcsizni? Vagy nem volt hol? 
Re: ESI (646)
 ESI
válasz erre 2007.12.06. 00:46:19 (646
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Most kerültem haza

Viszont kicsi lett a garázs

 
 ESI
válasz erre 2007.12.05. 18:55:34 (621
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Valszeg nagyon sokat fogok késni
Ha éjfélig oda tudok, akkor odamegyek. Gokarttal ne várjatok rám. 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 20:25:34 (613
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Remek. Hoz vki oldalbordaszerűséget? Ha igen, akkor talán én is  
Re: Falco (612)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 14:07:28 (610
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sztem csak menjünk oda. Max beszélgetünk egyet.

Azért fura hogy nincs bérlet.

68-70? Kanyarban lehet ideális, de egyenesben sztem (kivételesn) minél kisebb annál jobb. 
Re: Falco (609)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 10:00:30 (607
Felhasználói profil
14.84 @ 149
95 Hű!

Én 2-3 db 10-es bérletre gondoltam, vagy olyan nincs?

Ryta!

Rakjál ki hashajtós sütit. Akkor nem kell csizma. 
Re: sasfióka (605)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 01:03:59 (601
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nem. csak irányelv. De nem rossz ötlet ha le lehet foglalni. 
Re: ave (600)
 ESI
válasz erre 2007.11.29. 23:44:07 (599
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Update:

Dec 5. szerda, 21:00-ás kezdettel:

1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. Falco  
6. Zolti
7. a hetedik Viktor  
8. utas a halál
9. Bkori (18ig dógozok)
10. Leon (ha már van bowlingpálya is  )   
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 23:38:30 (598
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Elvetettem. Szarul néznék ki 55 kilósan és macerásnak is tűnik  
Re: civiccoupe (593)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 21:07:11 (592
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Najó. Épp azon gondolkodom hogy tudnék lefogyni 40 kilót jövő hét szerdáig  
Re: civiccoupe (591)

összesen 280 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!