Motorgumival jó ez. Van vmi idős faszi aki épített egy autót aminek bedőlnek a kerekei. Vmi carving vagy mi a neve és ~F1 szintű oldalgyorsulásokat tud vele elérni.
Amennyiben uaz a 94es 4 ajtós féke akkor Prelude 2,2 VTEC fék (96-ig volt tán a szép formájú nem kockalámpás?).
Nekem bírta a napi 80 kört. Minimálisat le kell csiholni a tartóból (1-2mm rémlik) hogy jó legyen, tárcsára elfordítva rádolgozni a 4x100-at és gyí.
Ennek nem látom értelmét. Vagy maradok 4x100, Cch biztos tud egy rakat felnit, ami szóba jöhet, vagy 5 x120, mert olyan felnim van. Utóbbit is meg lehet csinálni, részben a compact alkatrészeiből.
Nehéz és drága. Így meg belefér egy generál. Talán lesz olyan erős és könnyebb lesz. Nomeg élményben állítólag ez jobb.
Verseny? Bazi messze vagyok még attól. Tulképp mindent újra kell építeni: moci, fék, futómű. Ami frankó (kasztni) azt meg szét kell barmolni
Kívülről sokminden más: szélesített kerékjáratok (hátul 10 collig), műanyag kiegészítő, hogy laposabb legyen a hátsó szélvédő, műa csomifedél szárnnyal. Más lökösök, más index, ködlámpa/fékhűtőkürtő () stb. Ami stimmel az a gépháztető és a 2 ajtós ajtaja.
Emiatt drága, exluzív könnyíteni. Az enyém ráadásul egyben is volt, nem lett volna szívem nekiesni akárhogy álló elemekkel.
Sok apróság más az M3-mon de alapjában az is egy E30. Futóműre pl 90%ban uaz, a féke nagyobb (280 vs 260), de ha cseréled oly mind1. Ilyen kis hülyeségek vannak, hogy az M3ban excentrikus az egyik szilent, de ezt simán be tudod tenni az E30ba is. E30 kormmű 4et fordul, M3 3.6-ot, de a mindkettőbe jó E46 meg ~3-at. Stabilizátorok vastagabbak az M3-ban, de a H&R annál is vastagabb és mindkettőbe jó szintén.
Szóval ha piszkálod, uazokat kell megvenned majdnem és miért egy drágább alapba pakoljam, ami így sérülésmentesen ér sokat, de ha hibázok vele vhol akkor drasztikusan csökken az értéke?
Kszm. Nem jobbak és nehezebbek. Az itthoni legjobb M20 200 ló fölött muzsikált vmivel.
Ehhez viszont kapható minden, hogy jóval több legyen annál.
Max egy E36 M3 motor lenne előrelépés, de olyat gyárilag nem szereltek ebbe a kasztniba, és súlyelosztásilag sem jön ki olyan jól a 6hengerrel az autó, mint ezzel a 4-el.
M10 turbó lett volna még alternatíva, de vhogy nem akarom.
Full széria. 87-es főtengelyem van hozzá meg egy db 276os Shrick-em. Ja meg van itt egy MAF kit.
Egy 9ezret sikító 2.5-nek örülnék, de nemtom elég-e rá keret.
Igazából elég tanácstalan vagyok, hogy mit hol. Ez ügyben majd kérdezősködnék is.
Egy darabig azt hittem elég lesz 2.0-ként, de már most látom, hogy nem. Viszont akkor ez komplett rebuild + hengerfejet meg kell nyitni, mert gyárilag is nagyobb volt az erősebbeken. 284/276 bevált kombó, de a 292/284 is.
Utcára még éppenhogy használható track-car lenne a cél.
1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. Falco
6. Zolti
7. a hetedik Viktor
8. utas a halál
9. Bkori (18ig dógozok)
10. Leon (ha már van bowlingpálya is )