Említettem neked Lacházán, hogy hátsó híd project után nyilatozom mennyiben állt meg, esetleg neked is hasznos lett volna. Kár hogy erről már múlt időben beszélünk.
A cél ugyanaz mint nálad, egy jópofa autót csinálni, bár én kivülről úgy szeretném, ha semmi nem látszódna az autón, pont úgy nézzen ki mint egy 40 éves 40LE-s Kadett. Én nem kivül módosítom majd a kasznit, hogy elférjenek a dolgok hanem belül. (kerékjáratok stb.)
Jó az oldal!! Megnéztem a találkozós képeid is, örülük, hogy rendben ment a lejutás, megdolgoztunk a jogsiért! Tiéd kezedben van már? Nekem még mindig csak papírom van róla
A te autódnál csak a fehér tetszik jobban
Túl őszinte vagy, ha ilyenkor megkérdezik milyen volt a futam ezt kell lökni:
"A rajt elment, de volt ennél már sokkal jobb is, 1-2 váltást nagyon korán raktam, még bőven volt pár száz fordulat a max teljesítményig, 2-3 váltás csapnivaló volt itt is buktam pár tizedet, a 4. végén el is erőtlenedett a verda, majd este megnézem mi lehetett a gubanc, valószinűleg a defragmentesítő ráindúlt még a HAL jeladó bekapcsolási tartománya elött."
Itt egy Kadett, nem túl jó a rajt, eleje meg sem mozdul felfelé, hátulja meg pattog.
Ez elől is és hátul is túl kemény szerintem... http://www.youtube.com/watch?v=exTJBQ8tnYs
Az első futómű legyen kibaszott laza, a hátsó legyen kemény, az első legyen jó magasan, a hátsó legyen jó alacsonyan. Aki mást mond azt nem értem, magyarázza meg.
Az elforgást a hátra ható súlyal és a puha gumival akard elérni, nem a himbilimbi elnyúlós futóművel.
De ez csak az én véleményem.
mondtam, hogy nem jó ha puha. Az az energia a mi elmegy a bepattogásra meg a beülésre inkább az autót kéne hogy mozgassa. De eljátszhattok ezzel is mint a tankal.
Hringen én jártam úgy, hogy a helyszínen a döntők elött jeleztem, nem oda valaó az autó aki az ellenfelem volt. Azt mondták, azzal a motorral Ő mehet az én kategóriámba, elvitatkozgattam a rendezökkel, aztán végül az eső miatt második lettem(szárazon esélyes sem lett volna).
Otthon megnéztem a szabályzatot és valóban nekem volt igazam, irtam a Hringeseknek és tötölték az első helyét a csávónak. Azóta igyekeztem tisztában lenni a szabályokkal, hogy ne fordulhasson elő ilyen velem. Szerencsére mostmár ez a veszély nem fenyeget, szarok a kategóriákra
Nem kell végivergődni a városon trélerrel, nem kell le fel rángatni az autót, nem kell kereket cserélni, nem kell fázni. Mondjak még érveket? Milliót tudok még
Az a hangkártya mindenképpen zajos lesz.., kérdés mire használod, ráadásúl hangkártyáról ha erősítőbe mész tovább, fél hangerő a maximum, különben nagy a torzítása!!
"Lehet marad a tesztkategória"
Az elmeborult autók úgy látom majd oda mennek Én is azt céloztam meg, plusz előny, hogy amíg a többiek várnak a döntőkre én már pakolhatok, nyugodtan végignézem a döntőket aztán beül az autóba és egyből indulok haza. Nem éjszakába nyúló szopás.