timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.10.05. 18:02:26 (8959
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Igaz! Nagyon megtisztelő lenne, Szilágyi úr ellen szaladni néhány futamot!... 
Re: Ponya (8952)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 16:08:31 (8949
Felhasználói profil
11.90 @ 190
"Ez a motor az escort cossworth-al van nagy barátságban. Nálam eddig ez volt a legstabilabb 400 hp-körül."
Látod ez volt az eredeti kommentem. Aztán jött hogy" semmi köze hozzá"
Aztán mostmár opelt is fejlesztettek!?...
Ha örültekintőbben jársz el, szerintem még igazat is adsz... Ave! A WRC-ben keresztben van a motor, rallycrossban ugyanez hosszában. Részemről téma lezárva!     
Re: szabyk RST (8909)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 16:02:16 (8945
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Ez még míndig az a motor amit Svédből rendelt, megjött faládában, és Debrecenben hónapok alatt keltettek életre?... 
Re: Frankie (8936)
válasz erre 2007.10.05. 09:37:32 (8904
Felhasználói profil
11.90 @ 190
 
válasz erre 2007.10.05. 09:36:26 (8903
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A képekből is tisztán látszik hogy semmi közük egymáshoz...Bocs én tévedtem. 
válasz erre előzmények 2007.10.05. 08:52:53 (8901
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Eddig 100%-osak vagyunk, ez alá ne adjuk!... 
Re: Turboá (8900)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 23:28:27 (8876
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tényleg semmi...Jó éjt! 
Re: ave (8867)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 23:17:30 (8866
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Gratula! 
Re: Crybaby (8858)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 23:15:12 (8864
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Talán ezért írtam hogy az alapja. Szerintem tényleg picit nehéz veletek érdemben vitázni. 
Re: soma (8860)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 23:11:16 (8859
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Óvatosan dobálozz mert visszaüthet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine 
Re: gizi525ix (8856)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 23:06:33 (8855
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tudtommal csak a kipu-szívó oldal van felcsrélve. Mechanikailag megegyezik. 
Re: soma (8852)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:59:38 (8850
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez a motor az escort cossworth-al van nagy barátságban. Nálam eddig ez volt a legstabilabb 400 hp-körül.   
Re: gizi525ix (8844)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:54:26 (8847
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A tömegre még szükség lenne, de reális. 
Re: gizi525ix (8846)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:49:35 (8845
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A régi integrale-nak ez a motor az alapja. Én két évig ilyennel versenyeztem, aztán Palik Laci vette meg tréningautónak. Elismerésre méltó hogyha még egyben van...Én is láttam egypárszor belülről a rohadékot. 
Re: soma (8837)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:44:48 (8842
Felhasználói profil
11.90 @ 190
"A kiindulo powerek (kozel/sot!) triplazasa mindenkeppen utos"
Ha jól értem az alpteljesítmény háromszorosáról beszélsz. Hát erről. 
Re: ave (8834)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:12:57 (8831
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Beszámol erről valaki? Már ha nincs 7 lakat alatt a titok. Kinek, miből, és mennyit. Mért dokumentált, vagy megközelítőleg, És ha lehet részletes technikai infókkal. 
Re: ave (8829)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 22:04:47 (8828
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Köszönjük, és remélem találkozunk Tökölön személyesen. 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8825)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 21:54:58 (8824
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mivel nem ismerem jól a típust, ezért a szakirodalomra hagyatkozom. Talán igazad van hogy nem feltétlenül készpénz amit írnak. Ha te mondod elhiszem, bár kétkedve hogy annyit szopnátok mint mi, a motorokkal hajtással. Csak szerettem volna azt megértetni, néhány kétkedővel, hogy a szívómotorok turbóssá való átépítése még gyerekcipőben jár, kevesen veszik komolyan, talán Lezsi autóján van az első mérhető, kézzelfogható eredmény. Iránymutatás hogy mit érdemes, és mit nem. Ne szarozzák le, mert hamar tiz körül kell futniuk ezeknek a kocsiknak. Aztán jön a bratyizás, meg a jópofizás.... 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8820)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 21:40:33 (8821
Felhasználói profil
11.90 @ 190
"A Brabham csapat elkezdte használni az új 1500 köbcentis turbomotort aminek a teljesítménye 1500 lóerő volt, és kiválóan vizsgázott. Igen ezerötszáz. Jól olvastad. Persze ezekből a versenyekre jócskán visszavettek nehogy eldurranjon a motor, de képesek voltak ekkora teljesítmény leadására is. Minden egyes köbcentire jutott egy lóerő. Ezt azóta sem sikerült versenyautón reprodukálni."  
Re: ave (8816)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 21:38:13 (8819
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hát ezt nehezen hiszem...Akkor már volt aBMW-nek 1500 lóerős motorja.
http://scheerti.blog.hu/2007/04/17/mesel_a_szaguldo_cirkusz_a_turbomotor 
Re: ave (8816)
válasz erre 2007.10.04. 21:05:14 (8811
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ezt most találtam:
"Nem igaz, hogy az 1000 lóerős Audi motort sosem próbálták ki élesben... 1987-ben és 1988-ban is indultak a Pikes Peak-en az 1000 lovas S1-essel. Az igaz, hogy nem a szó szoros értelmében rally, de versenyeztek vele."  
válasz erre előzmények 2007.10.04. 20:55:09 (8810
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Na ez már értelmes vita.Többek között azért 81 a furat mert az FIA  4000ccm-ben határozta meg egy rallyautó maximális hengerürtatalmát ( feltöltött motoroknál 1.7 szorzó ) amúgy az audik miatt. Egy korábbi kommentemben leírtam hogy nekem egy homolog rallyautóm van, nem gyorsulásra készült, tehát nem is az audik voltak a célzott ellenfelek, hanem az EVO-k, és subaruk, amik a célmezőny élvonalába tartoznak. A harmadik motor után sikerült megvalósítani a célt, most a rallyszabályoknak megfelelően gyorsabb is az autó. A gyorsulás csak egy kis kilengés, jó hangulatú olcsó sport. Ha egy összkerekes BMW-n megduplázod a teljesítményt sajnos előjönnek a statikailag gyenge pontok. Úgy tudom ez az audira nem igaz.( talán triplánál ) Ha most 10-es időt tudsz menni, és 9.5 az álltalad elérhetőnek gondolt legjobb, akkor a véleményem továbbra is az hogy nem sok potenciál van már benne. Kicsit kutakodtam, mert egy régi cikkben olvastam a 700 lovas S1-ről, most is találtam egyet ahol azt írják hogy az audinak kész volt az 1000 lóerős motorja mikor betiltották a B csoportot. Ha érdekel itt a link:
http://scheerti.blog.hu/2007/04/15/b_csoportos_versenyautok_audi_quattro_s1
Tehát nem azóta készítettek, hanem már akkor is bevethető állapotban volt.Ha audit szeretnék verni akkor egyszerűen erre alkalmas autót építek. Tisztában vagyok a saját és a versenyautóm korlátaival. A bántó a dologban a sárdobálás, a hozzá nem értő comment, talán olyanoktól akik a piros lábost húzták maguk mögött, amikor már motort reszeltünk. De egy építő jellegű szakmai vitában bármikor partner vagyok.
üdv: Kovács Ákos
 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8800)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 17:20:17 (8796
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Próbálj felöntött vízterű, vagy tömöralu fejjel közlekedni mondjuk egy rallyversenyen. 
Re: szabyk RST (8790)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 17:18:08 (8795
Felhasználói profil
11.90 @ 190
4 henger M12 néven futott, 1500ccm, nem kompatibilis az IX-be. Jobban figyelj! 
Re: szabyk RST (8790)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 16:54:42 (8787
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ne próbáldd magad türtőztetni, hisz én sem teszem! Sőt...A B csoportot azért emlegetjük mert az autód minden porcikáját ott fejlesztették!!! Röhl audija 700hp környékén járt 85-87 között. Az audi kivonult a VB-ről, mondván hogy ehez már nem adják a nevüket. Sajnos BMW turbóról nem mondható el ugyanez. Az ötleteket személy szerint köszönöm én elfogadom, sosem késő tanulni.
"Lassan kifogy az ötletekből!!! Nem nagyon van tovább."
Ezt az öthengeres motorokra értem. Vagy a meglátásod szerint még rengeteg potenciál rejlik benne?

"Ha turbós motort építek, adjam meg a módját ami kell neki és teljesen mindegy mi volt"
Mi kell neki? Töltőnyomás, benzin, és olyan mechanikai alkatrészek halmaza amely ezt elviseli! Fel lehet csapni a katalógust, és belerendelni ami kell, de ettől bezárhatna a Műegyetem...
Nem beszélve a hajtásláncról. Tudtommal a quattro a szériában gyártott legstabilabb. ( biztos nem azért mert a VB-n fejlesztették ) Esetleg te épített hajtásláncot használsz? Nekem állandó problémám az első difi instabilitása, szóval egy-két erőltetett rajt után egyszerűen lefogaz. ( sokadik ) Aztán van még egy visszatérő problémám, az 5-6 henger thermikus instabilitása, a boltozatosan kiképzett víztérben történő gőzképződés kapcsán.Előre is köszönöm a választ, és várom az ötleteket a motorépítő gurtuktól.
Rövid végszó: az én motorom 2,3 literes, 85 furatról 81-re szűkitve, hogy a hazánkban könnyen hozzáférhető szériagyártásban készült egyik legstabilabb dugattyú kerülhessen bele. ( audi S2 )   
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8771)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 15:02:13 (8768
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tényleg jó lassuak...
http://www.dailymotion.com/video/x2hvf6_bmw-e34-m5-turbo-vs-toyota-supra_auto
Az audi ott tart gyorsulásban, mint a VFTS pár éve a rallyban. Lassan kifogy az ötletekből!!! Nem nagyon van tovább. Persze iszonyatos pénzekből, és nem vitatom hatalmas szakmai tudással ki lehet csikarni még "néhány" lóerőt, de számottevően nagy ugrás véleményem szerint már nem várható. Mi BMW-sek kicsit későn ébredtünk ez tény, de látunk nagyon gyors Skandináv BMW-ket akik jó példával járnak elöl. Örülök hogy kialakult ez a kis élcelődés, mert speciel engem komolyan motivál...
üdv: powered 
Re: szabyk RST (8749)
válasz erre 2007.09.30. 13:08:09 (8461
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Turboá barátom! Erről beszélgettünk:
http://www.goldengate.hu/kismalac/pic4150 
válasz erre előzmények 2007.09.26. 18:37:28 (8236
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Micsoda hajkorona! Grat, és jó egészséget! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8220)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 19:07:56 (8194
Felhasználói profil
11.90 @ 190
De egyikben sincs heggesztett difi. 
Re: ave (8193)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 11:43:26 (8166
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Őszintén bízom benne hogy így lesz! Kurvára kihúznám magam melette, hogy legalább az embléma stimmel... 
Re: Turboá (8159)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 11:36:30 (8158
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Konkrétan szart! Igen ix. 
Re: pnanassy (8154)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 11:33:54 (8155
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Az ix ( összkerekes ) hajtás eleje nem bírja. Tipikus hibák: első difi, osztómű, első kardán. Az M5 motor talán a legjobb tuning alap ( turbósitva 800-1100 hp ugyanennyi nyomatékkal )
http://uk.youtube.com/watch?v=yqAUJAHtQtc 
Re: ave (8150)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 11:12:41 (8153
Felhasználói profil
11.90 @ 190
E30 3.6-3.8 M5 motor ( Ponya, Ács Andris ) A mienk 2,5-2,3 turbo 12V Hasonló teljesítménnyel, hasonló időkkel. 
Re: pnanassy (8142)
válasz erre előzmények 2007.09.25. 09:14:54 (8134
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez így rendben van! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8124)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 23:29:26 (8098
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mé! Mihez nem volt kedved? ( az enyém meg lekapcsolta a villanyt...így hogy gépeljek? ) 
Re: Turboá (8094)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 23:17:09 (8086
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mindenhol megcsinálom a balhét...De kurva jól szórakozom. Remélem Zita nem tudja hogy megint én tehetek róla hogy nem mész be? 
Re: Turboá (8080)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 23:10:15 (8074
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Látod én ezért nem saccolok! 300+ és pont. 
Re: soma (8069)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 23:07:15 (8071
Felhasználói profil
11.90 @ 190
VEMS-be nem írsz injector kihasznéltságot. VE, Lambda, előgyuszi, ezek a parancsok! Aztán nyitja 100% fölé ha így tudja tartani a lépést. Csak kinyiffannak előbb utóbb, mert hát az egy tekercs... 
Re: ave (8061)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 23:01:10 (8059
Felhasználói profil
11.90 @ 190
És hol volt az 5-ös 6-os henger... 
Re: soma (8056)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:56:11 (8054
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A saját logjaimban...Aztán a motort eladtam. 
Re: pnanassy (8051)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:46:17 (8047
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Még annyit hogy 85%-os kihasználtsággal van számolva, a logjaimban vannak 95-102 között is. 
Re: pnanassy (8040)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:44:13 (8041
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kössz Peti! Már készültem a garázsba hogy szétverjem egy fejszével... 
Re: pnanassy (8040)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:36:14 (8036
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez a feladat neked jut! Azt a számrendszert én nem érem fel...De a projectedet ismerve bízom benne hogy odabaszol! Had pislogjanak... 
Re: Turboá (8032)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:33:16 (8035
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Az... 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8026)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:31:47 (8031
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hogy ki hány lóerősre hazudja a kocsiját engem nem érdekel. Ha Miki így tudja magát eladni, ( és tudja ) mondjon amennyit akar. Az emberek sarokszámokban hisznek...Tény: Én 300 plusszosnak hirdettem meg, és adtam el a motort, ( DuEn ) és ezt most is tartom. 
Re: tschokker (8024)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:18:15 (8021
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Neked is írom: tények!!! Én motort építek, és mivel összkerekes a kocsim sosem mértem teljesítményt( ezért soha nem válaszoltam erre a kérdésre ). Tény hogy Tökölön az összes EVO-t és SUBARUT megvertem ezzel a motorral, majd a döntőben DCS Q4-es alfáját. Mondd már el hogy jött ki nálad ez ateljesítmény? Tudtommal EVO 5-től az összes 280hp!!! 
Re: ave (8015)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 22:11:22 (8018
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Te saccolsz, én mérek! Ez tényleg jó vita alap... Engine: baby six M20B25, K-27 turbo, 420ccm injector, 8.8 statikus viszony, VEMS vezérlő ALS ( még sosem volt felkapcsolva ) launch-control, shift light vezérlés. gearbox: ZF 320/D titán szinkronnal. Ismét jelzem ezek a tények... 
Re: soma (8013)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 21:57:10 (8010
Felhasználói profil
11.90 @ 190
7.152 elég gyors ennek a kisautónak. Mint írtam, szerintem ennél sokkal jobbat már nem fog tudni ez a konfig. Azon vagyok, hogy ez állandósuljon. 
Re: oioio-1 (8007)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 21:40:19 (8006
Felhasználói profil
11.90 @ 190
930 kg 
Re: soma (8002)

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!