Ha szélesebb lett volna ott a pálya, és nem ér le a füre, akkor talán igen. Sajnos azért eléggé megdobott. Elég nagyott koppant az alja, mikor visszaestem. Szerencse, hogy alacsonyan van a súlypontja az autónak.
Volt, de a nagy ütés(ek)töl errorra futott, lekapcsolt a cucc. Így nincs meg semmi a menetböl, az elözöt meg még nem is vettem, úgyhogy semmim sincs, csak az, amit Ivóke ide rakott.
Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.
Lehet tudni, de hogy hol lelhetö fel, azt nem tudom.
Amiket felírtam, csak fejböl tettem, 56 nevezö volt végül, ennyit nem láttam/olvastam vagy tudtam volna mind megjegyezni ezredre pontosan.
Ahogy Én láttam a Suzukit: mikor elkezdte balra a kanyart fékezett, ettől elemelkedett a bal hátulja(láttam a levegőben a bal hátsó kereket), kicsit sodródott jobbra, (innentől feltételezés -> ellenkormányzás jobbra, a kocsi fara balra csóvált és már borult is.
Tegnap első nézésre fel sem tűnt, hogy elpukkant a gumi, mindenesetre Te még szerencsésen megúsztad!
Azért arra a külső kameraképre kíváncsi leszek, mert ha jól láttam volt rajtad is!
Ezek a legjobb idők. Engem nem ez a része érdekel. Forma1-ben is mehet x legjobb köridőt, ha a versenyben egyszer futja azt meg, mellette viszont y permanensen megy alacsony időket, már rosszabbakat, mint x.
Idézek az evoklubra kiírt EuroRing versenyszabályzatból:
"Mivel egy nap alatt 3-szor lehet teljesíteni a versenyszakaszt, ez összesen 6 db. mért kör, ebből a 3 legjobb köridő összeadódik, és ez alapján születik meg a végeredmény."
Ezt a végeredményt lehet már tudni? Vagy most akkor ez ilyen 1 körre kihegyezett verseny volt?
Mi csak a futómű miatt izgultunk,nagyon szépen egyben van a kocsi,így akkor mák hogy csak ennyi.Ezeket az euroringes időket honnan szeditek?A totalcarosakat ismerem,de a többit nem.
Igen láttam már őket szlalomon,bár nem sokszor voltam.Jó időt ment Bence.Mi baja lett az alfának?Láttam rajta Szamosi feliratot.Ismerem asszem akié a szervíz.A suziku nagyon durvát bukott.Mi volt vele?Elment a fék vagy csak nagyon rövid féktávot akart venni?
Voltam, Sanyikával neveztünk egy kocsival, de gyorsan feladtuk, mert a pályabelyárás során nem tudni miért, de letört a ventillátor egyik lapátja és kilukasztötta a hűtőt, úgyhogy cigi. Next time. A héten azért lemegyünk valamelyik nap csak játszásiból, mert kiváncsi vagyok mennyit mennénk a turbos civiccel, meg akkor már levisszük a versenyautót is.
"mentségemre szolgáljon, hogy 2 csövezett FRT-s Opel Kadett (1.8??) versenyautó, egy szintén csövezett (talán kupás?) Clio, meg a szlalomkirálynő Deák Tündi végzett előttem."
A Bencze és a Zoli kocsija 2.0 16 V, Dr. Laczkó kupás Clioval ment, nem rossz elsőre ... mennyit is mentél ?
Jó volt a móka, mi nagyon jól éreztük magunkat, sok új arcot ismertünk meg, köszönet a szervezőknek! Az eleje kicsit döcögősen indult, mivel nem voltak bázis idők ami alapján a kategóriákon belül, rangsorolni lehetett volna az autókat. Mivel elég nagy volt a szórás, sok volt az utolérés, a 15-20mp-es indítások ellenére is, így a 4-ről 3-ra lett redukálva a pályán egyszerre tartozkodó autók száma, ez kissé belassította a dolgot. Vagy mikor az elején a 2-es csoport előbb lett behívva mint kellett volna, ez is okozott egy kis időcsúszást. A későbbiekben viszont le a kalappal a srácok előtt, mert részükről flottul ment minden. Sajnos az ő hozzáállásuk sem segített azon, hogy az embereket úgy kellett összetrombitálni, hogy álljanak már fel a boxutcába, annak ellenére, hogy egyes embereket személyesen! kerestek meg a srácok.
Mivel most versenyeztem itt először és a pályát sem ismertem, egész jónak ítélem meg a szereplésem, igaz csak 6. lettem a 8-ból, de mentségemre szolgáljon, hogy 2 csövezett FRT-s Opel Kadett (1.8??) versenyautó, egy szintén csövezett (talán kupás?) Clio, meg a szlalomkirálynő Deák Tündi végzett előttem.
Sanyának racevétem, de végül is ahogy beszélgettünk róla, inkább itt hulljon szét a vas mint máshol és máskor. :S
Zoza, sajnálom, hogy ennyire nem tudtál menni.
A mókát egy 350Z (ha jól tudom talán kompis) nyerte a DCS Evo elött. Ha jól tudom valami 18.xxx lett a legjobb köre. A 19.0xx még láttam, a 18-as kört már csak hallottam, szóval ezt majd a szervezők jól megaszondják.
A hangorkán kupát sztem a Whistler feliratos Lancia vitte (van róla videó, majd feltöltöm), a legnagyobb lángcsóva díja a DCS Evo-nak jár.
Sajna fastcar csúnyán megpördült, bár mint kiderült szerencsésen megúszta:
Sajna gyári tartozék a búrám, reklamációt meg már nem fogadnak el az ősök.
Csak azért kérdeztem, mert a Hringen nem kő, ill 1x voltam az Euroringen, és akkor sem kellett. Amúgy nem bánom és nem is probléma, hacsak azért nem, mert neki kell állnom levakargatni a bogarakat a plexiről.
Én is kint voltam ma.
Reggel 9-re mentem és 12-ig egyedül köröztem a pályán, néha feljött egy Pug 106-os és fizettem 7.000 huf-ot (úgy, hogy előre be kellett fizetnem mellé a holnapi nevezést). Háromnegyed tank benyát elkocsikáztam.
Az idő pont ideális volt és szerencsére akkor kezdett szakadni az eső, mikor eljöttem.
na elvoltam az euroringen, elvileg a holnapi verseny előtt csak ma volt lehetőség edzeni.
4000 ft ért kaptam 1 óra lehetőséget 2*1/2 óra(kedvezményes félár)
ahogy bementem a pályára azonnla el kezdett esni az eső a 3 dik köröm után már ugy szakadt alig találtam le a pályáról. gondoltam lassan körözök egy kicsit, legalább betanulom a pályát, de 2 perc mulva az orromig nem láttam.
kértem hogy adnák e vissza a pénzt, azt mondták felejtős, a második félórát később elhasználhatom, az elsőt felejtsem el
mondjuk ezt már mások is mondták hogy keményfejűek...
még szerencse hogy nem kimondottan emiatt autóztam 200 km-ert...
A holnapi nap folyamán élő közvetítéssel próbálkozik DCS az Euroring pályanapról. Óránként pár perc, de talán sikerül valamit átadni az ottani verseny hangulatából!
Nissan 350Z - 1:19,516 (tp) slick (H László)
Evo 6 TME - 1:20,317 (tp) slick (Hunevo?)
Evo 8 - 1:21,032 (tp) slick (DCS)
Evo 9 tuning - 1:21.2 slick (Ricsimae)
Subaru sti - 1:22.4 Toyo R888 (Ricsimae)
Evo 9 ( Könnyített)-1.22.9 utcai (M Zoli)
NSX - 1:23,259 (tp) slick (G Zsolt)
Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
E55 AMG Kompressor - 1:25.5 utcai(Ricsimae)
Evo 6 TME -1.26.3 utcai (BSZ)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:27,7 utcai slick (Zolti)
BMW E28 M5 - 1:27,958 (tp) utcai (B Tomi)
Alfa GTV6 - 1:29,439 (tp) slick (fastcar)
Leon TDI - 1:30,398 (tp) slick (bulijoe)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Kupa Astra 1,6 - 1:32,3 slick (Totalcar - Karotta)
BMW E30 2.8 - 1:32,464 (tp) utcai (C Karcsi)
BMW E30 325 - 1:32,787 (tp) slick (F1Pisti)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
BMW E36 325 - 1:33,838 (tp) slick (Baby Blue)