"te figyi,ha nem teccik a moóinika shouw akkor odamész és beszólsz?"
Elkapcsolok, de az a bajom, hogy itt nincsen több csatorna, indexről kapcsoltam ide, most hova kapcsoljak????
"az irreális,minden valóságot nélkülöző példádat ugye Te magad sem gondolod komolyan?!"
Ezt én is kérdezhettem volna Vagy ti komolyan gondoltátok? Akkor visszaszívtam!
"én is kinyithatom ám a dumaládát...."
Köszi egyenlőre ennyi bőven elég, még ragozzátok kicsit, én asszem tavasszal visszanézek, mindenkinek jó építést, én erre nem vagyok kíváncsi. csáó mindenkinek!
szerintem ezt a fogadás dolgot hagyjuk, eddig azt hittem, akik itt igérgetnek, azok csak úgy azt mondják, hogy ha megy ennyit akkor fizetnek, de erre fogadást ajánlani elég nevetséges dolog.
Én meg abban fogadok bárkivel 1 millióba, hogy nem megy 3-as időt...sőt, egy tizest teszek arra, hogy nem megy 2es időt. Ha valaki 1-es időt megy, akkor lecsapolhatja a vérem. Csak így tovább, lassan popcorn nélkül nem érdemes ide jönni, az a baj, hogy már túl sok a vászon, meg a hivatásos mozigépész.
Mindenki nyomja a nagy dumát, pedig volt már pár meglepetés, pl amikor Zoli beállított a Novával, vagy amikor a Porsche (remélem így irják) 11.-es majd 10-es időt ment, komoly problémák nélkül.
Szerintem buta dolog bármiféle nem racionálisan meghatározott időket igérgetni, de ugyanolyan butaság ennek a lehetőségét kizárni. Teljesen felesleges ez az egész vita.
Kicsit gondolkozva rájönnél, Zoli rendszere tudja csak az ilyen fajta mérés lehetőségét.
A többi nem és mivel aazonosnak kell leniiük a kiírásoknak, így nincs nagy variáció.
A másik lehetőség az lenne, hogy Lacházán idő szerint, a többi helyen meg nem, de ez mindenképpen rosszabb megoldás, mert nem lehet összesíteni az eredményeket.
Attila, hidd el, nincs értelme erről vitatkozni.
Ha így nézzük, akkor a Barkassal eddig elért eredményeimet is vehetném semmisnek, hiszen hány autó van ami gyorsabb nálam és nem volt ott, mert nem ért rá, szét volt szedve, müszaki hiba után javították, stb. Eddig van vele 2 első helyem, 2 második helyem 1 harmadik helyem. Mégis elmondhatom azt, hogy eddig ahány versenyen voltam, és nem esett az eső, dobogóra kerültem, ezért most én szégyeljem magam? Kár vitatni, ki hogy került oda.
semmi gond, visszamegy a 2ütemű, kicsit felpolírozzuk a szívó és kipufogó oldalt, valami 3 speedmotor karbival, nyitott kipuffal, majdnem úgy fog menni mint most
Nitrot azért csak lehet valamelyik kategóriában használni?!
Profi kategóriák is lesznek?
azokról lehet tudni valamit?
"A kocsinak teljes közúti állapotban kell lennie "
Ez azt jelenti, hogy a Barkassal is indulhatok amatőrben nitro nélkül, ha vizsgám ugyan nincsen, de vannak ülések és a lámpák müködnek?
Sajnálom, hogy ezt kérdezem, de nem emlékszem, mi volt az irányzat ebben a témában.
Igen igen, én is rühellem az olyan kérdéseket amiket ötszőr átbeszéltek már, de most az egyszer nem szeretnék visszatúrni, mert a sok felesleges kommentben nem hiszem, hogy megtalálnám a lényeget.
hagyd abba kérlek.....légyszi...rajtatok kivűl senki nem kiváncsi a szardagasztásra.
Téged sosem fognak elismerni, akármit linkelsz ide.
Zoltán a tiéteknél komolyabb autókat is csuklóból fikáz, de jó lenne ha nem kéne erről nap mint nap nekünk is olvasnunk.
Hidd el nincs értelme az ilyen jellegű hozzászólásokra reagálni.
Vannak emberek, akik a tudásuk gyarapodásával, egyre szerényebbek, segítőkészebbek, apáskodóak. Vannak emberek, akik a tudásuk gyarapodásával, fölényeskednek, lenéznek, és tévedhetetlennek gondolják magukat.
Te látsz arra esélyt, hogy bármelyik fajtát megváltoztasd a másik irányba?
Ehhez mérten kell reagálni, tudod amire senki nem válaszol, olyan mintha be sem írták volna a fórumba. Csak abból van téma amire reagálnak is.
"Nem tudom mivel sértegettelek de ha így sikerült akkor bocs! Nincs semmi gond csak abba kellene hagyni ezt az áskálódást! Nincs értelme! Türelemről ne is beszéljünk! "
Ebben az irányban kellene haladnunk, nem csak Szili-nek, hanem mindenkinek, ha csak ennyire lennénk egymás felé toleránsak, semmi probléma nem lenne, nem kéne oldalakat átlapozni.
Valami érdemlegesről is legyen már szó:
Tegnap esti megbeszélésről senkinek semmi híre?
Kezdeti elutasításom után, Roland még SMS-t is küldött, hogy menjünk, akkor el is döntöttem hogy igen, de Egerbe mentünk autót nézni, és nem értünk vissza időben.
Tehát?
"Talán mindannyian lehetnénk toleránsabbak a másikkal szemben,a 13asok ne 9ezzenek,a 11esek meg ne kurvaanyázzanak.Ha nem lesz ki ellen versenyezni nemigazán fog érni semmit az egész.Picit tartsunk már jobban össze emberkék."
3 oldal végigkinlódása után az első olyan mondat amit érdemes volt elovasni...Gratula mindenkinek, csak így tovább!!
Bódog szülinapot!! Nekem tegnap tartottuk bent a cégben, amikor elfújtam a gyertyát azért közöltem a kollegákkal, hogy kb 2 hónapja volt, nem jó dátumot tudtak, de hamár volt torta megettük.
Jó az a Camaro, Koniék sokat dolgoztak vele, nitro nélkül ment ott kb 12.5-körül szerintem 2.0ás hatvan lábbal. Nitroval 11-es idő mindenképpen, a motor pedig bírja, mert Norbi ügyesen megcsinálta!
Hehe, gratula a géphez! Kezdem érteni miért beszélgettünk multkor Tökölön erről a témáról
Jó döntés volt, reméljük gyorsan kiforr a dolog, ha tudunk segíteni megtalálsz minket!
Nevet is vált a csapat, CMP-re?
"Nem volt egyetertes, hogy esoben legyen donto vagy sem. Valahol ertheto modon a gyengebb autoval rendelkezok ugy erzik, hogy ilyenkor csak a vezetesi tudas szamit, es tartsuk csak meg ilyenkor is. Eros autosok meg termeszetesen elleznik. Errol lesz is itt a egy szavazas. "
Akkor én a tartózkodomra szavazok, mert telibe szarom, én úgyis pakolok ha esik
Cry, nem azt mondtam, itthon építenének, hanem külföldről jönnének, hagyjuk.
Immár harmadszor írom le, nem versenyzői szemmel nézem, nem gondolom, hogy a jó pályától hirtelen mindenki építeni fog, azt gondolom, hogy ha lenne pálya, lennének versenyzők, persze nem mi de ez engem nem zavarna. Már megépített autókról beszélek nem arról hogy ki áldozna erre.
Ne is reagáljatok erre légyszi, meg sem szólaltam, nem szeretném mindenkinek KÜLÖN elmagyarázni a mondandóm értelmét... köszi!!
Ezen ne vitázzunk, más szemszögből nézzük, én mint néző a maximumot várnám, bárhogy is ajnározzuk a 6 os időket. Ehhez viszont külföldre kell mennem. Ennyi a lényeg, jó lenne ha nálunk is lenne ilyen, de rajtam kivül ezt senki nem szeretné, felfogtam, nem is érdekel a téma továbbiakban.
"Mivel ugy nez ki,hogy Magyarorszagon egy jo ideig nem lesz kezelt palya ezert lehet,hogy 4 kerekesben kene gondolkozni....."
Az a baj, hogy én lazán elcserélném a versenyzői mivoltomat nézőire, ha normális autókat nézhetnék....de ehhez pálya is kéne.
Ave, TF nálunk? minek? 7-es időért? Ne haragudj, de én se mennék ki megnézni...
Te jól tudod mi a különbség egy 7 sec és egy 5.1 sec futam között, ez az amit szóban nem lehet leírni látni kéne. És én inkább ezt nézném, mégha ezáltal kiszorulnék is a versenyzők közül.
Nézzünk egy példát.
Amatőr nyomtató hajító versenyt akarsz rendezni, szerinted találsz erre szponzort?
Addig nem amíg, nem jön egy profi liga aminek a versenyzői 200kilós izomkolosszusok A3as nyomtatót dobálnak 100-150 méterre. Ekkor mutatja őket a TV hiradó, a sportműsorok, újságokban szerepelnek, szponzorok cipelik körben az országban őket.
Na ekkor lesz olyan ember aki az amatör versenyedre ad pénzt.
Nálunk most éppen az amerikai focinál történik ez, pár év és itthon is népszerű lesz.
"Ugyanez 300 koruli celvonalival nem volna azert rossz, amig megepul a tuti kezelt palya."
Nekünk igen, de a nézőknek ez kevés!!! Szigorúan versenyzői szemmel nézve, azt mondom igazad van, ezen a pályán is lenne mit fejlődni, de ettől nincs több néző.
Mennyivel többen jönnek el a versenyre, ha van két három ilyen autó? 20 emberrel? 200 emberrel? 2.000 ember nem fog eljönni csak ezek miatt....20.000 sem...
Nova is ment ilyen hatvan lábat emlékeim szerint.
Tehát olyan autókat kell építeni amik használhatatlanok a mostani pályán, és akkor majd lesz jó pálya? Ez nagyon sántít. Senki nem fog 2-3000LE-s autót építeni ezekre a pályákra, senki nem hordja ide az ilyen autóját, mert nincsen értelme.
Minden tiszteletem a Corvette-é ami 8.8-at ment Tökölön, de látványban összahátásban sehol nincsen még mindig ahhoz képest amit te is láttál Hockenheimben egy pro stock, vagy egy pro mod autótól. Fel se merem hozni a nagyobb kategóriákat. Jól mondja Tomi, addig amíg ilyen autók nincsenek addig nincs sportág, csak amatör versenyzés. Amatőr versenyekre meg nem járnak tömegek, pont ahogy nálunk láthatod.
2 év után is feláll a kezemen a szőr amikor visszagondolok arra, hogy két top fuel eltolja a pályán és én a lelátórol vagy a rajt mögött állva nézem őket. És ez nem túlzás.....
Na ettől lennének nézők.
Nem riogatlak, mindenki a saját kárán tanul. Nem vagyok messiás hogy utat mutassak bárkinek is.
Majd amikor a 3-4 szerelőnél vagy és az összes hibát az előzőre fogják, akkor megérted miről beszélek.
Ebben ne higyjl!! Még most szólok időben, ha nem értesz hozzá, ne csinálj inkább semmit.
Az hogy vannak olyan dolgok amiket legyártatsz szakemberrel mert nincs hozzá géped az egy dolog, de te betolsz egy autót valakihez és sok pénzt igérve eredményt vársz, azt felejtsd el, csak sírás lesz a vége!!
Ezt írásba adom neked!
Tisztelet a kivételnek! (egy kezemen megszámolom Őket)
"5X nagyobb kültségvetésből gyárt autót..."
Szerintem senki zsebében nem kell turkálni, nálunk is lenne olyan aki nagy pénzeket tudna tenni ebbe, csak szarnak a dragra.
Vannak akik ennek ellenére, mindannyiunk örömére sokat áldoztak erre, Oioio Zoli is hatalmas költségeket tett már az autóba, neki sajnos rendszeresen nincsen szerencséje. Ott volt a TechArt, Zsolti a Nova-val is költött ebbe, Müllerdrag, Erdős féle drag, ezek már olyan költségvetések amikből lehet építeni, több ilyen kéne és kész.
A legkomolyabb probléma a pálya hiánya, szögezzük le, nincsen nálunk olyan pálya ahol értelmesen lehetne versenyezni.
Hiába hívtak ide iszonyat látványos autókat, nincsen értelme, mert csak csúszkálnak.
Amíg nincsen rendes pálya, addig nincsen szponzor sem, hiszen nincsen látványosság, nincsen néző. Néző nélkül semmi nincs.
Tudom tudom, öszkerekes autók.....csak az EU bohockodáshoz elegek, kezelt pályán az öszkerékhajtás 2 méter előnyt jelent a rajtnál, onnantól kezdve felesleges veszteség.
EUban divat az öszkerék mert mindenhol szar a pálya, de ezzel az erővel nem kell repülőtér és rendezzünk Mud Drag bajnokságot egy Pest megyei tanyán.
Előbb pálya, akkor lesznek komoly autók, ettől lesz sok néző, ebből lesz szponzor és pénz.....na ehhez kéne a szövetség nem a jogbiztonsághoz. (Ez nem rúgás akar lenni az MGYSZ-be, csak én ezt látnám megfelelő célnak)
Most vittem a méhbe aluminiumot, ebből CPU borda kb 5 kiló(!!!) adtak érte kilónként 260 Ftot
Útban volt, már két zsák aluminium hulladék gyült össze, összesen 28 kiló, megvenni a táblákat meg a profilokat amiből leesett kicsit drágább volt
Sürgős? mennyi az a sok ami kell?
köszi a videokat!!
Jó hogy megvan amint elvérzünk mindketten Zolival a gyári Supra ellen
Zoli Ladas mutatványát nem is tudtam megnézni, már pakoltam, de Ő még rosszabbul tapadt mint én.
Arra sem emlékeztem, hogy a Supra ellen 2szer kellett elvenni a gázt, csak a másodikra, amikor az egyenesbe szedés után, már nem is próbáltam továbbmenni.
Kár érte. De tanulság ez is.
Vazzeg ne panaszkodj az építkezésre, amióta ismerlek építkezel és ez valószinűleg így is marad! Te mazohista Bárcsak én is már ott tartanék, hogy kész a lakás