8.3031, 134.20km/h, 1.9273 60feet. Remélem a te adataiddal is stimmelni fog. A kispók nem szívügyem, idehozzák, ( 250km-ről ) kijavítom az adott hibát, kifizetik, elviszik, pont. Csak nagy divat lett a sárdobálás, és ha elsőre, vagy ne adj istem másodikra nem úgy teljesít ahogy elvárják, már le kell szarozni? Nem úgy működik hogy fogok egy audit ( amit B-s korában a rally VB-n szénné fejlesztettek ) ráakasztok egy nagyobb turbót 1000-es injektorokat, felhúzom 2-bárra és uzsgyi. Itt nem leszólni szeretném, vagy lekicsinyelni az audisok munkáját, de rengeteg kreatív új megoldás van ebben a kisautóban, amit mindenki lesöpör az asztalról azzal hogy ez egy SZAR! Annyit szerettem volna kihozni hogy én talán picit jobban belátok a kulisszák mögé, és jó irányba halad a dolog.
üdv: Kovács Ákos
Tököl Jég gyorsulási futam. Én idén két gyorsulási versenyen álltam rajthoz, és mindkétszer megnyertem a kategóriámat. ( amúgy hobbiból, mert az autóm FIA szabályokkal épült MNASZ gépkönyves rally autó 34 mm-es szűkítővel. ) Kicsit úgy érzem, hogy az én szavahihetőségemet kérdőjelezed meg...
Öszintén mondom hogy még én sem! De láttam már széz méteren keresztül fütyülő kerékkel, és láttam harmadikban keresztbe állni, és sajnos többször láttam Mikit hogy kettőböl háromba lukat dug, vagy még rosszabb: visszaakasztja egybe...Szóval van még mit javítani mint emberrel, mint géppel.
A dieselről egy szót sem írtam, úgyhogy azt hagyjuk is.Hogy életveszélyes? Hmmm szerintem ebben nincs köztünk vita. Én sem szívesen ülnék egy üvöltő motor melett! De én látom benne a potenciált, és azt gondolom hogy talán nem sok kell hoigy technikailag is rendben legyen.
Erre nehezen adnék választ. Rengeteg dologot kell még mindíg alakítani az autón, hogy üzembiztos legyen. Én a motort készítettem anno a saját játszós autómba, és 8.3-at mentem vele Tökölön 0 fokban 1250 kg-mal. Remélem hogy az utolsó ringre már nem csak szép lesz, hanem végre itthon is fut egy jó időt. Mindenesetre sokan kritizálják ( talán joggal ) ezt a kis autót, de én látom benne a rengeteg munkát aminek előbb-utóbb kell hogy legyen eredménye.
A többszáz lóerős dragpolski ép itt van a garázsban, és több sebből vérzik...Szlovákiában 7.12 ment, aminél sokkal többre egyépként szerintem nem is képes. Ennyit a sporttörténelemről... Mindjárt leborítom a hengerfejet és nyomok néhány fotót.
A szabály mindíg sarkos és sohasem rugalmas!!! Aki rajthoz áll, tudomásul veszi hogy az adott verseny kiírásában foglaltak szerint játszik! Lehet az rally, F1, ping-pong, vagy bármi más. Nekem ez a véleményem.
üdv:powered
Sziasztok! Remélem nem rossz helyre írom, Van egy audi 100 quattro automata hajtásláncom, ( 4 féltengely, váltó kábelköteggel elektronikával, kardán, difi 93-as ) és egy K-29 es új állapotú turbóm ha valakit érdekelne. 06 20 526 81 97
üdv: Kovács Ákos