timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.09.24. 21:39:08 (8005
Felhasználói profil
11.90 @ 190
8.3031, 134.20km/h, 1.9273 60feet. Remélem a te adataiddal is stimmelni fog. A kispók nem szívügyem, idehozzák, ( 250km-ről ) kijavítom az adott hibát, kifizetik, elviszik, pont. Csak nagy divat lett a sárdobálás, és ha elsőre, vagy ne adj istem másodikra nem úgy teljesít ahogy elvárják, már le kell szarozni? Nem úgy működik hogy fogok egy audit ( amit B-s korában a rally VB-n szénné fejlesztettek ) ráakasztok egy nagyobb turbót 1000-es injektorokat, felhúzom 2-bárra és uzsgyi. Itt nem leszólni szeretném, vagy lekicsinyelni az audisok munkáját, de rengeteg kreatív új megoldás van ebben a kisautóban, amit mindenki lesöpör az asztalról azzal hogy ez egy SZAR! Annyit szerettem volna kihozni hogy én talán picit jobban belátok a kulisszák mögé, és jó irányba halad a dolog.
üdv: Kovács Ákos 
Re: ave (8000)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 21:17:12 (7996
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tököl Jég gyorsulási futam. Én idén két gyorsulási versenyen álltam rajthoz, és mindkétszer megnyertem a kategóriámat. ( amúgy hobbiból, mert az autóm FIA szabályokkal épült MNASZ gépkönyves rally autó 34 mm-es szűkítővel. ) Kicsit úgy érzem, hogy az én szavahihetőségemet kérdőjelezed meg... 
Re: ave (7987)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 20:02:14 (7978
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Öszintén mondom hogy még én sem! De láttam már széz méteren keresztül fütyülő kerékkel, és láttam harmadikban keresztbe állni, és sajnos többször láttam Mikit hogy kettőböl háromba lukat dug, vagy még rosszabb: visszaakasztja egybe...Szóval van még mit javítani mint emberrel, mint géppel. 
Re: szabyk RST (7974)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 19:47:54 (7973
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A dieselről egy szót sem írtam, úgyhogy azt hagyjuk is.Hogy életveszélyes? Hmmm szerintem ebben nincs köztünk vita. Én sem szívesen ülnék egy üvöltő motor melett! De én látom benne a potenciált, és azt gondolom hogy talán nem sok kell hoigy technikailag is rendben legyen. 
Re: oioio-1 (7970)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 19:36:12 (7969
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Az álltalam írt idő regisztrált tény, és nem fikció ( legalább is ezt az infót kaptam ) 
Re: rhigo (7962)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 19:33:23 (7967
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Erre nehezen adnék választ. Rengeteg dologot kell még mindíg alakítani az autón, hogy üzembiztos legyen. Én a motort készítettem anno a saját játszós autómba, és 8.3-at mentem vele Tökölön 0 fokban 1250 kg-mal. Remélem hogy az utolsó ringre már nem csak szép lesz, hanem végre itthon is fut egy jó időt. Mindenesetre sokan kritizálják ( talán joggal ) ezt a kis autót, de én látom benne a rengeteg munkát aminek előbb-utóbb kell hogy legyen eredménye. 
Re: oioio-1 (7963)
válasz erre 2007.09.24. 19:20:38 (7961
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Íme a képek: 
válasz erre előzmények 2007.09.24. 19:17:43 (7960
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! A benzines van itt, de ez sosem volt összkerekes. Ja és a 7.1 201 méteren értendő... 
Re: ave (7947)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 17:09:36 (7941
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A többszáz lóerős dragpolski ép itt van a garázsban, és több sebből vérzik...Szlovákiában 7.12 ment, aminél sokkal többre egyépként szerintem nem is képes. Ennyit a sporttörténelemről... Mindjárt leborítom a hengerfejet és nyomok néhány fotót. 
Re: ave (7935)
válasz erre előzmények 2007.09.22. 08:57:15 (7792
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Gyanús hogy mindkét autó előről sérült... 
Re: Turboá (7791)
válasz erre 2007.09.22. 08:30:43 (7785
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tudunk valami konkrétat az éjszakai balesetről? Mert a médiában halálhírüket keltették... 
válasz erre előzmények 2007.09.21. 22:36:41 (7774
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Én nem találtam semmit. Csak valami fúvós hangszert...
http://i73.photobucket.com/albums/i203/Beverswan/P1010372.jpg 
Re: Turboá (7770)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 22:15:51 (7768
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Elmebeteg!!! 
Re: Turboá (7766)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 22:14:04 (7767
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Még nem derült ki hogy kell e fejleszteni. Egyenlőre azt sem tudjuk mit bír a mostani. 
Re: Turboá (7764)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 21:58:00 (7763
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A szabály mindíg sarkos és sohasem rugalmas!!! Aki rajthoz áll, tudomásul veszi hogy az adott verseny kiírásában foglaltak szerint játszik! Lehet az rally, F1, ping-pong, vagy bármi más. Nekem ez a véleményem.
üdv:powered 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (7747)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 21:53:30 (7761
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szevasz mester! Nálam egy kicsit korán indult a téli felkészítés, ( ismert okok miatt... ) ugy néz ki a segítségeddel még a tél előtt kész is lesz!? 
Re: Turboá (7758)
válasz erre 2007.09.18. 16:02:20 (7688
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Sziasztok! Remélem nem rossz helyre írom, Van egy audi 100 quattro automata hajtásláncom, ( 4 féltengely, váltó kábelköteggel elektronikával, kardán, difi  93-as ) és egy K-29 es új állapotú turbóm ha valakit érdekelne. 06 20 526 81 97 

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!