...........de esetleg a végén ha nem bírtuk volna morálisan elviselni ha Zoli nem kezeli a témát akkor ledönthettük volna a komplett szervert amin van az oldala...........
Szép gondolatok nemmondom.
Talán még túszul ejthetnétek egy öregek otthonát is, hogy egyensúly legyen az iskolásokkal..csak úgy, hogy "morálisan elviseljétek".
Földi!!!
Fertőszentmiklóson kb 4 éve nem változott a kategória, csak finomítva lett a kiírás!
Sajnálom, hogy a 15 km-re lévő versenyre nem jössz ki, olyan személy miatt, aki még sosem volt ott.
Igaz, a Rábaringen sem voltál.
Én nem lennék ennyire önmegtartóztató, a régi ügy már úgy is veszett fejsze.
............Aki meg elballag versenyezni az vegye tudomásul a szabályokat. A szabályokat nem a sztárokhoz írják, meg a gyártmányok paramétereihez, műszaki megoldásaihoz. A kiegyenlített küzdelmet nem feltétlen ,lehetővé kell tenni, hanem küzdeni kell azért, hogy az lehessen.............
Minden betűjével egyetértek, az életben a szabályok kierülésérőr szól minden, legalább a sport legyen kiegyenlített küzedelem!
Ha a gépátvételen átmegy, még mindig megóvhat bárki, és bukod a nevezést is (100Euro).
Óváskor meg tételesen megvizsgálnak mindent, amire óvtak.
Persze ez eddig nem volt divat, de megtörténhet könnyen.
Tavaj engem is felhomályosítottak erről, ha akarok mehetek, de bukta lehet.
Tetszik a 2009 Dragracing-es kiírás.
- próbál egyértelműbben fogalmazni, kevesebb kiskapu, félreértés
- gyors autókat összeengedi (10,5 alatt AP4)
- abszulút döntő is fasza, mindenki mindenkivel, nézők is jobban maradnak a végéig. Ami kérdéses, nem-e húzódik nagyon el a kiosztó, illetve lesz-e olyan autó, aki végigcsinálja a 7-8 futamot (minimum 1-2 kvalifikáció, 3 kat döntő, 3 abszulút döntő) Az én autómnak is nyáron necces az egy óra alatti 3 futam, csak valami segédhűtéssel működik.
Zoli! Az AP7-ben nem lehet benzinnel menni?
""""más egyéb, a benzintől vagy gázolajtól eltérő üzemanyaggal működnek"""
Az elhangzott elmélkedésekből és az avatarok alatti időkből én az alábbiakra jutottam:
kibasztam a sakktáblát és belevágtam egy nagyobb motor projektbe.
Dragba nem oszt sem a paraszt, sem a ló, de még a KIRÁLY sem !!!
Nem vagyok felhatalmazva, egy baráti beszélgetéskor mutatta meg a projektjét a srác, és lelkesen mesélt róla. Nem titkos gondolom, csak illetlenség lenne tőlem. Nem itthon van, de lesz olyan verseny, amire eljön.
Hogy ON legyek:
jövőre színesedik a paletta, találkozhatunk egy ilyen géppel is, kb 500 kiló körül lesz, a tulaj nagyon bizakodik a kiválló időben, innen is sok sikert hozzá:
(bocs, csak fényképezőrő kijelzőjéről fényképeztem)
Egy exclusiv Merci ma is mond valamit a tulaj egzisztenciájáról, de egy W210-es körlámpás már 5 éve sem volt a toppon. Én akkor adtam el, mikor 5-ből négyben tücskök laktak.
Mostanság egy ilyesmi Lorinsert gondolok újítani kisfeleségemnek:
Nem kötözködni akartam - már rég nincs Audim - csak saját tapasztalatom szerint amikor hónapok múlva akarok visszakersni valamit, akkor jó, ha a megfelelő helyen van.
Ezt nem a technikai topicban kellene kivesézni, nem zavar, mert átgörgetem, akit viszont érdekl ott keresi:
__________Technikai topic (Motor, futómű, stb...)
Gyorsulással kapcsolatos, de kifejezetten műszaki kérdések megvitatása.___________
Ilyen alkatrészengedményes szponzor nekem is lenne, de minek, igaz van egy eredeti Chevrolet autóm, meg egy eredet GMC, ezekre nem tudnám érvényesíteni, az Astrához meg tudok olcsóbban is alkatrészt, tényleg rókafogta csuka.
Én spec céget keresek, aki reklámfelületekkel bizniszel, egyénileg nem kilincselek, nincs értelme.
A Kárpát utca egyirányú, nem tudtad? Csak befelé jöhet a lé. Nekem egyszer "véletlenül" túlszámláztak egy szervízt, 200km volt kb a Mercimben, és "kidobta a gép", hogy vezérműláncot kell cserélni. ezt persze elfelejtették vele közölni, csak mikor átadták az autót. Volt harc, mire visszakaptam a pénzem, nekem kellett frittzből állásfoglalást kérni, hogy bocs, de 3 éves 300TD-ben ha lánc hiba van, az szavatosság. Ja a láncszet + csere 670 ezer volt 2000-ben.
Igen, túl kellene már lépni a gyerekcipőn, a belső harcok a szervezők között már az idén a versenyzők közé is berágta magát, szerintem rosszabb a helyzet, mint 2 éve volt. Ha a feleslegesen elpazarolt energiát a sportra fordították volna, előbbre lennénk mérföldekkel.
Tiszta lapokkal kellene kilépni a "nagy nyilvánosság" felé, akkor lenne esély szponzorokra.
Jelenlegi felállásban ami kis reklám-szponzor bevétel jön a sportba, az csak a versenyszervezőknél jelentkezik, és ott is csak a veszteséget csökkentik, nyereségről nem beszélhetünk.
Csapatokba kellene versenyezni, - mint kint - az összetartás sokat hozna, de a jelenlegi egyetlen kiválló csapat is (AMP) válságát éli olvasatom szerint, a általam nagyrabecsült együttgondolkodás-dolgozás szétesni látszik. Példaként jártak előttem, jó csapat, szurkolótábor.
Itt midig a pénz fog beszélni, mint bármely technikai sportban, de egyelőre csak a versenyzők pénze játszik, bevételi oldal a "családi kassza". Ha valaki belátja, hogy a külső pénzek nem személyekhez fognak kötődni, hanem a sporthoz, az jó úton jár.
Nézettséget növelni gyors,látványos autókkal lehet, szoros versenyekkel, színvonalas lebonyolítással.
NA most írtam 2 kiló közhelyet, de erről kellene inkább beszélnünk, és egy nevezőre jutnunk, mint egymást piszkálni, és hajtani a semmit éven át. Egészséges sportszellem hol,helo??!!!!
Kb 1 éve írtam ezt az oldalon, sajnálom, ha ez egy világot döntött össze emberekben.
Sajnos nem vagyok milliárdos, így eltudok viselni pár matricát az autón, ha kell.
Nem szeretnék előre inni a medve bőrére, mint itt sokan, de van jövőre már pár apróság itthon, ami kicsit javíthat ezen a szerintetek gyenge presztizsen.
Amikor hozzám került 11,6-ot tudott, sikerült ezen faragni rendesen, és ennek én tudok örülni.
Autózni akarok, és nem zavar, ha valaki gyorsabb, mindig lesz egy jobb.
Hosszú lesz, bocs.
Egy dolgot először is: a Nova motorjában az idén kb 78 futam van, egy olajpumpa, hengerfejtömítés és csapágysor cserével. Nem stabil 9-es autónak kiáltottam ki soha, mióta persze az enyém, inkább csak stabilnak. Most hétvégén is két versenyt vigigment 13 futammal, nem cél a kihegyezés, inkább haszálni szeretném. A szezon közepén, mikor először kivittük magas 11-et tudott, nagyon sok munkája és ideje van benn a Szentesi Pistinek, hogy most itt tartunk, de nem dobtunk ki semmit, csak fejlesztettünk, hangoltunk. Tartós, biztonságos és stabil technikát szeretnénk, a magunk szórakoztatására, ehhez a szervezők adnak lehetőséget. Én Győr mellett lakom, nekem közeli versenyek az elsődlegesek. A Fertőszentmiklósi szervezőben jó barátomat tisztelhetem, oda feltétlenül menni fogunk mindig. Az idén már nem lesz verseny itthon, de jövőre fogadjátok el a meghívást, bármelyikre. A pályán lehet 9-es időt menni biztonságosan, tanusíthatom.
Mint többször mondtam, mindenhova elmegyünk ahova lehetőségünk engedi , ahol szívesen látnak, és nem rossz szájízzel kell hazatrélereznem órákat. Pontverseny meg hasonlók nem nagyon foglalkoztatnak. Volt aki rosszindulatú megjegyzést tett rám, hogy Tökölre mentünk hétvégén, nem Kkl-ra, sajnos sokan megbélyegzik a nyugati szekcióba járó versenyzőket, autókat és ez kurva rosszul esik. Én pont leszarom a két oldal közti ellentétet, egyenlőre csak kihasználom a szervezők által nyújtott szolgáltatást, mikor melyiket. Egyenlőre a kategóriakiosztás szerint csak egyik oldalon szokott lenni több autó,erősebbtől kikaptunk - lengyelek -,gyengébbel szemben nyertünk is, de van verseny, döntő, nem csak a csőrössel kell meccselni 2-3 másodpernyi behozhatatlan idővel. Én kifejezetten élvezetm a Karmangiával is menni döntőt, profi srác, lerajtolt 1 tizeddel, van mit tanulnom tőle, igaz 60 lábnál már utolértem, vagy a BMW-s Ács Andrissal a Balatonon a hedikepes döntő emlékezetes marad.
Lacházára kimegyünk tesztelni valószínű, bár itthon áll a bál, mert kisfeleségem befizetett arra a hétvégére a családnak egy felsőausztriai vizikastélyba. Szeretnénk betonon is kipróbálni a nitrót, Tökölön már szívóban 1,5-ös 60-láb ment, aszfalton meg csak 1,7 nitróval.
Egy 9-es kék VS Nova futam látványos lenne !
Velünk nem nehéz összefutni, az idén a mai nappal együtt 11 versenynapon voltunk kint, és még nincs vége a szezonnak.
Ha egyszer hozzánk - Fertőszentmiklós- eljöttök, egy katba mehetünk.
Szinte örülünk is Neked, önkéntes jelentkezője lehetsz valamelyik rendezvényünkön az autótaposás alányának, sőt királyi páholyból nézheted. Ez a moderálás egyik esete csak, a felgyújtás és a kertvégébe elásás csak mindennapos dorgálás
"Epitsetek egy kurva 8-at tudo autot es abban a pillanatban el fogom ismerni,de addig ez csak egy fikcio."
Utald a lóvét, vagy küld a szponzort és meglesz, kb 6-7 guriga, ha többet kapunk, nem haragszunk meg,
Mindegy mit irogatok, úgyis azt olvasod ki belőle, amit akarsz.
Ti vagytok a királyok, meg a Zsóti, ez nem vita tárgya.
Nézd Attila, én nagyra becsülöm a teljesítményeteket és a csapatszellemeteket, tisztelem az autóitokat, de szeretni nem fogom az AUDIt. Volt több nénykarikáson, nekem nem jött be, a szívemhez az amerikaiak állnak közel, több mint tíz éve mindig van pár itthon.
A Nova mind formában, mind technikában nekem bejön. Egyedül finanszírozom az autót, ennyit tudok rászánni, van rá mód, hogy holnapután 8-at menjen, 5 m-re van tőle a műhelyben a megfelelő motor, de nem akarok beletolni annyi pénzt.
Nekem ez szórakozás, verseny, barátokkal, családdal, ennyi.
Nem zavart, hogy sehol sem vagyok, nem is akartam valahol valaki lenni.
Én soha senki ellen nem voltam, csak vele, egészséges versenyszellem persze fűt, de nem mindenáron, mindent feláldozva győzni a célom.
Ha épül pár hasonló drag itthon, mint a Nova, örömmel fogok kiállni velük, de pl Te is megvetted a kasztnit, aztán rövidúton elfogyott a lelkesedés, azóta áruljátok, itthon, kint egyaránt.
Audiban jók vagytok, de szvsz most csúcson járattok, nincs tovább, talán Isti V8-a, ha lesz megfelelő hajtáslánc hozzá. Nekem még van reálisan a mostani 10,5-höz hozzátenni nitróval, vagy egyéb feltöltéssel könnyíteni is tudunk, a kasztni, bukóketrec, bukókeret, tűzoltórendszer, NHRA cert, futómű, váltó, fék adott már, de kevés a motiváció.
Csak arra céloztam, hogy sokan felejtik, a drag az államokból jött, ott van minden városvégén pálya.
Tény, egyre kevesebb USA autó áll rajthoz itthon sajna.
Szép gondolatok nemmondom.
Talán még túszul ejthetnétek egy öregek otthonát is, hogy egyensúly legyen az iskolásokkal..csak úgy, hogy "morálisan elviseljétek".
Van ennél lejebb?