Én mondjuk látni szeretnék egy üzleti tervet a szövetségtől, hogy a befolyt összegeket mire fordítja.
Barátaim több éve intézik a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete ügyes bajos dolgait, és nemhogy kivennének a befolyt tagdijjakból és egyéb bevételekből, hanem inkább hozzátesznek.
Ha a szövetség is így fog müködni, boldog arcal megyek tüntetni mellette!
Kérjenek el a többi rendezőtől pénzt, de adjanak is érte valamit, a jogbiztonság mint eszme jól hangzik, de nehezen forintosítható!
1999 óta nyomom ezt a hátsókerekes témát, a Vette-el, a Váci úton 80-100as tempónál, padlógázon az utcai gumit forgatva az esőben vigyorgok....a pályán a slickel igencsak nem...Aki látott már állatkodni az autóval tudja, hogy nem félek normál esetben.
Meg tudom határozni mi az a csúszás, amit az autó erőböl csinál és mi az ami a hirtelen megváltozott körülmény okoz, például több víz egy adott helyen, vízátfolyás, mélyebb tócsa.
Most Tökölön pl életveszély volt hátsókerekes autóval menni.
Rettenetes tapadást számolhatjátok, mindenkinél 2 tized kb.
Bömösök a 12.2 is idők helyett 12.4eket mentek, a Lada 12.0 helyett 12.3at, én is 12,2 helyett 12.5öt mentem. Ez nem lehet véletlen. jah és nekem a 60lábbon is pont ez látszik.
"Még jó hogy nem eröltették a bukósisakot az időeredményem alapján, mert akkor aztán tényleg nem láttam volna semmit."
Én levettem a plexit a sisakról, így nem zavar a kilátásban. Én nem bánom, hogy rajtam van.
"Krisztiánt a fekete Suprával, aki megnyerte az A7-et kineveztük Rainman-nek, a "mindössze" 330LE, az automata váltó, és a féknyomatékolós rajt ezen a vizen legyőzhetetlen volt."
Gratula neki, meglepődtem volna ha nem Ő nyer, egyetlen autó volt a kategóriában ami esőben is használható maradt.
Két esős verseny után mondhatom azt, hogy én nem fogok ezek után kinlódni ha a döntőben esni fog, még az elején pakolok, hogy legalább ne esőben kelljen felállni a trélerre és lekötni az autót.
Na szerintem mi értünk haza elsőnek.
Nagy beszámolóra ne számítsatok tőlem, én olyan öncélú versenyző vagyok, aki a versenyből semmit nem látok sosem, mert a pálya környékére csak az időmet megyek megnézni.
Tegnap pikk pakk elkezdődtek a döntők, ma sikeresen addig szarakodtunk amíg a döntőkre elkezdett esni az eső, szóval funy volt. A lkvalifikáció utolsó 1.5 órája teljesen felesleges időhúzás volt, az éppen csak szemerkélő esőben úgysem tud senki jobbat menni, de a döntőböl frankón elrabolta a lehetőséget.
Többen bojkottot emlegettek, és időalapú eredményhirdetést, én is támogattam volna ezt, főleg mert az sejthető volt ami történt, az első körben kivert egy full utcai Supra, aki a 6-7. helyen kalifikált, viszont 100 felett is tudott vizes pályán menni, hülyék ezek a mérnökök minek csinálnak ilyen autókat!
köszi a videot!
A kamerádon nem lehet kikapcsolni az autófokuszt és végtelenre állítani?
Ilyen fényviszonyoknál csak úgy marad végig éles a kép, a fényviszonyok változását az autófókusz nem tudja lekezelni!
Mondjuk igy legalább nem látszott milyen csúnyán kikaptam!
"soha nem tilthatja meg másnak, hogy Magyarországon ne rendezhessen gyorsulási versenyt. "
Az a baj, hogy mindketten a saját igazatokat mondjátok, én képben vagyok, idén nyáron Kunmadarason egy gyorsulási verseny teljes szervezését elvállaltam az OpelKlub számára, és eléggé körbejártam a dolgot.
Amit itt állítasz igaz, DE éves pontversenyre és éves bajnokságra már igencsak szövetségi engedély kell, kérdés, hogy melyik szövetség az illetékes, EZEN az egy dolgon lenne csak értelme vitatkozni.
A futam mindig csak a bajnokság szóra hivatkozik, ti pedig a magánterület 5000Fő alatt, útelzárás nélkül. Mindkettőtöknek igaza van, de a lényeg az előző mondatomban van, CSAK az a vitatható egyenlőre, a többi adott.
köszi a beszámolót, sajna én is szívtam,így ebből tájékozódtam a mai napról.
a benzin solenoid elkezdett engedni, a légszürőböl folyt a benzin a földre, ami érdekes, mert hringen nem folyt belőle....vagy nem vettem észre.
Tapadás az nulla volt számomra, autóval valami nem stimmelt egész nap, a döntőben mindenki azt hitte elvettem a gázt, de nem így történt, 13.2@168...rémálom. délelött megnézem mit tudok tenni, a bowden lesz a hibás megint, mint Kunmadarason. Ha nem esik kimegyek, jobb környezet próbálgatni, mint itthon a kertben!
jah, hogy én is egy átgondolt felvetéssel hozzájáruljak.
MINEK KELL Speciál kategória a dragstereknek és a 9.5 alattiaknak??
Mert abból annyi van? Teljesen felesleges kategória.
Egy dragsterrel nincsen értelme 30 ezer Ftos nyereményért harcba szállni, a dicsőséget pedig egy másik drag ellen döntő nélkül is el lehet érni.
menni lehet, azt nem tiltja senki, ráadásúl ez a rész kb 3 autót érint, abból egyet tutira nem is érdekel. Eddig sem azért költöttem rá, mert hasznát láttam.
Szerintem mindenki gondolja át a véleményét mielött beírja.
Megint csak a szájtépés lesz és nem így kéne megoldani, eddig ez SOSEM müködött.
Magam részéről amikor a Barkast építettem, a dragokkal kellett volna együtt mennem, szartam rá, ahogyan most is.
Miattam nem kell variálni, egyenlőre sok ilyen autó nincsen, ha most ellehetetlenítjük a dolgot nem is lesz, engem meg nem érdekel milyen kategóriába mehetek, illetve, ha nem mehetek sehol az sem érdekel, magamnak építek autót, nem azért, hogy adott kategóriát megnyerjem.
Ne parázz Ave, jön a jég, de legalább nem unatkoztál amig az autót készítetted fel!!
Eddig mindig esett ha palackot is vittem magammal, szóval van rá sansz most is!
igen, Ő is bizonytalankodhatott, mert a riszálásnál úgy tünt semmi nincsen veszve, amikor visszaszedtem egyenesre még mindig mellettem volt, ezért újra lepadlóztam, de az előny amit szerzett végig megmaradt.
Gokártos csávó is durva volt, úgy tünik nem félt mellém állni, rendezők utánna közölték velem, hogy eléggé beszartak amikor elkezdtem a gokart felé csúszni.
Csak arra szerettem volna utalni, hogy tartalmasabb hozzászólásokat, az ilyeneket meg a saját forumon. Én is inkább ki kiabálok a konyhába mint ide beírjam.
Ha ezeket a normákat nem tudod felfogani, akkor bocs hogy szoltam, falra hányt borsó.
A végén a hizelkedésed visszautasítom, nem érdemlem meg, hogy törödj velem.
Az első futamban ki ellen ment a C.Karcsi? Látványosan jobban rajtolt és nem lehetett behozni?
Ács Andris? Annyi BMW van, hogy nem tudtam ki kivel, ráadásúl a 40i-s e30 is ezüst!
Bezzeg engem nem lehet összekeverni
"Most azon agyalok vajon érdemes e kimenni, ma este a Ringre ? Valaki erősitsen meg pls hogy érdemes, vagy cáfoljon meg hogy nem érdemes"
Lehet már későn szólok, de öszkerék nélkül ne menj, kivéve a Cziráki Karcsit, beszarás milyeneket tapadt esőben is! Gratula neki, valaki látta ki nyerte a BMW-s géposztályt?
Megjöttem Hringről, számomra vicces volt.
Végig esett az eső, mindösszesen két futamot mentem a kvalifikációban, annak sem volt értelme.
Nitrot ki sem nyitottam, nemhogy használni.
Döntőkbe az első futamban 2-3as váltásnál úgy elindult az autó keresztbe, hogy el kellett vennem a gázt, sosem szoktam....megoldom kormánnyal, most nem volt választás.
vissza sem kullogtam a versenyzőkhöz, egyből pakoltunk. Első verseny ahonnét helyezés nélkül jöttünk el. Tökölön remélem nem így lesz.
Jövőre is megyünk Kunmadarasra, lehet hogy messze van, de a leghangulatosabb verseny!
Sajnos el kellett indulnom, nekem még sok ez a 3 óra állás.
Jó sokan voltak...