Hát a videó lehet nem túl eseménydús, de ha jól emlékszem ez volt az a kis szériás Corvette ami 20 évvel ezelőtt 400 km/h feletti végsebességet tudott, 880 gyári lóerővel.
Naon szép lett én is kiváncsi vagyok milyen lesz a drag gumikkal. 2.0 nyomás a 0.5 höz képest má nem piskóta, drukkolok hogy neked is kelljen majd egy HIGH-010 rendszám
Nem cseréltem le a Civicet de az 5. genek mindig is nagyon bejöttek, és bejönnek a mai napig, sokat gondolkodtam egy 3 ajtóson és ki tudja mit hoz a jövő
Igen láttam azt a videót nagyon ott van, de én nem teszem fel a Youtubra más videósok anyagát azt majd Kálmi felteszi ha úgy gondolja elvégre az az ő "terméke"
A mai tesztnapról annyit h én kidöglöttem, úgy látszik kiestem a formából, de remélem nem egyedül vagyok ezzel, nagy volt a hátszél de aztán meg már kisebb, bővebben majd valaki aki kevésbé fáradt, de mindenképpen köszönöm a benzinszimatolásra a lehetőséget
Én nem arról irtam ami majd lesz, mert az még nem történt meg, hanem arról ami már megtörtént, azonkivűl nem lenézve irtam a trófeát meg a pár tizezret mert mindannyian tudjuk hogy ez csak jelképes díjazás, és ezzel nincs is semmi baj, viszont egy autó költésgvetéséhez képest ez csak gumicukor pénz.
"Futaman meg Kurtyán úr meg nemigen nézeget errefelé" és mivel nem nézegetnek ezért számomra csak az az info van amit itt olvasok vagy éppen nem olvasok.
"A felkínált támogatást pedig, hogy azért ne vesszen el, felkínálom az MGYSZ irányába már elkötelezett versenyzők számára, a három magyar válogatottnak. (Ács András, Szász Csaba, Varga Péter)" Hát ehhez csak annyit tennék hozzá hogy itt sztem lassan már senki nincs elkötelezve senki, főleg nem az MGYSZ felé, ha már azt se tudjuk jelen helyzetben hogy egyáltalán megvannak-e még, Futaman meg Kurtyán úr meg nemigen nézeget errefelé. Az Ács Andrissal fogok beszélni sztem a közeljövőben és megkérdezem a véleményét erről a dolgoról, nem tudom egyáltalán mennyire van képben erről a vitáról és azt sem hogy egyáltalán olvas e timeslipet, de ha nem hát majd megmondom hogy olvasson. Szóval visszatérve a Bandi sztem egyszerűen azért lett az MGYSZ-es válogatott tagja, mert ő nyerte meg a tavalyi Tököli versenysorozatot a kategóriájában, de attól még ugyanugy kint volt a Lacházi versenyeken is. Amit ebből ki akarok hozni, hogy sztem ő az egyik olyan versenyző itthon aki abszolút leszarja milyen bajnokság, ki hova merre, miért, egyszerűen csak versenyezni szeretne, csak gyorsulni a kocsijával nyugodtan mindenféle ellenségeskedés nélkül, a sport szeretetéért a gyorsulás szeretetéért és magáért a kihivásért, és nem pedig egy szaros trófeáért meg 10 ezer ftok-ért egy háborús övezetben. Mindannyian tudjuk hogy a versenyeken megnyert pénzdijak max a benzinre elegek amit egy autó egy verseny meg az oda-haza út alatt elfogyaszt, nemhogy fejlesztésekre meg ilyenek. [Kivétel ez alól ugye Ave példája, de ő az abszolút bajnok lett tavaly a tököli futamokon] Azért arra kiváncsi vagyok vajon az Ave által felajánlott honoráriumból lát e a "3 magyar válogatott" valamit, mert a gesztus mindenféleképpen szép de csak akkor ér valamit ha ugye célt is ér aminek célt kellene érnie. Nah bocs a hosszért, ez most valamiért reggeli előtt kikivánkozott belőlem.....
"japánból egyedül a toyota megbízható ezt a hülye is tudja, a többi 1ft-t nem ér,"
"20-30ezret az ennyire kiélezettek? ugyanmár ne hülyéskedj, amikor egy egészséges M5 motor egy ilyen ultrakönnyű E30kaszniba is így lemaradt akkor abba a civicbe volt pár bár bőven, szétesik 10ekm után a váltó meg a kuplung nem hogy még a motor 30ezer után."
"azt meg lehagytam hogy autópályán a BMW-k simán mennek 300al, amíg egy 1.6osba akármilyen turbót raksz valamivel 200felett meghalnak..."
Az egyik videóra pontosan erre : Honda Civic 1.6 Killer-Bee Turbo Vs. BMW E30 M5 Drag Race érkezett egy elmés komment.....
"azt elfeljtik hozzátenni a gyorsulási versenyek kalap szart se érnek autó megítélés szempontjából, amíg ez a honda autopályán ezer km-t se bíz [bír] ki addíg egy M5ös motor elmegy szervíz nélkül 20-30ezret is. ezek az agyon sufni tuningolt turbozott szarok az autok szégyenei."
komolyan örülök hogy vannak még ilyen elhivatott és hozzáértő emberek kis hazánkban......
Ááá erre azé semmi szükség, úgyis minden kiderül Ápr. 12. -én, aznap véleményem szerint majdnem minden el fog dőlni, inkább azt mondd meg mizu a Porschéval ? Reszelik ?