Ja, egy éve enyém a NOVA, majd ha én megyek a saját autómmal 9-et, felteszem, nem iszunk előre a medve bőrére! Csak magamnak, nem másnak akarok bizonyítani.
Egyébként 9,46 a legjobbja, akkor kompresszorral, most nitróval erősítünk.
Igen, beérik a sok munka Szentesi mestertől, a szívóban kitűzött 10 közepe már itt van, most kap némi kéjgázt, igaz, én most is vigyorgok már, bár valószínű inkább beszarás, mint vigyor lesz a plusz pár száz ló. A váltóprobléma megoldódni látszik, nincs komoly hiba.
Azért a 12,2 sem volt gyenge egyesben.
Szegény Martin (MEX) tegnap a döntőben úgy kapott ki, hogy a Novában elszállt a 2.-ik, így egyesben dadogott végig, 2 autónyit kapott.
Ausztriában két héten belül két verseny is lesz, az egyiken a DRM-esek mérnek.
És nem szeretném kihagyni, minden elismerésem a Szász Csabi csapatnak, a forró betonon feküdve küzdöttek az utolsó pillanatig a Supra váltófelrakásával, mindend beleadva. Ez fogott meg a legjobban a hétvégén !
Remélem hamarosan megoldódik a váltó-kuplung probláma, és hozza az autó az elvártakat! Sok sikert!
Sziasztok!
Én valóban voltam a hétvégén Szentkirályszabadján. A strandra sétálós dolog kérdéses, kb 10 km az első, mindegy.
Eredetileg szombatra készültem, de vasárnap is kimentünk.
A pálya több mint gáz volt, keskeny(5 m/sáv), csúszós, huplis, emelkedős-lejtős, de gyakorlásra kiválló, aki itt végigtalál nagyvassal, annak jöhet bármi. Megérkezéskor megkérdeztem a Chevelle-s Norvégot, azt mondta, jól gondoljuk meg ! Annyira nem dobál, hogy kárt tegyen a felnikben, lesz ami lesz alapon levettem az autót a trélerről.
Az autó maradt ahogy volt, megkapta a futam előtti szervízt.
Ami tutira kiderült, hogy óvatosba, lassan adva a gázt sokkal jobban megy, mint padlógázzal. Padlógáznál reménytelen, torpan, ledadog, egyszerüen nem megy.
Ezen a szar pályán sikerült eddig a legjobbat mennem a döntőben, hogy mit mutatott az időmérő az egy dolog, az ellenfél idelyéből számolom, kapott 0,6 hendicapet, reakcióidelye 0,3 volt, ment stabil 12,5-öt. Én nem nyomtam rendesen a váltóféket, elengedett, szerencsére nem ugrottam be, mert a féket is nyomtam bal lábbal, így zöldnél nyomtam meg újra a gombot, majd fek fel, váltófek ki, és go, reakcióm kb 1s felett, majd videón kiderül. Na ekkor már a BMW messze volt. A lassú gázadásra , a hűvös idöre és BMW hátuljára való tekintettel megindult az autó kb 100 m-től, sikerült kisebb kormányzásokkal tartani, majd kb 300-m-től kettesben is meglódult, és egy pillanat alatt meglett a BMW, kb fél métert kapott. Mndenkit meglepett a dolog, engem is.
VAsárnap a Pisti ment, én csak időmérőn. Nem bírt a lábával, mindig padlón volt, vagy driftelt 200-ig. Én óvatos rajttal jobbakat mentem.
A döntőt elbuktuk, de maradtak kérdések megválaszolatlanul, kb egy percig mindenki stabilan állította, hogy a Morten beugrott, később ez megváltozott, másik futamban visszagurult, mégis megkapta a zöldet, ez van. Én túlléptem rajta, mint bármi máson, ma egy másik nap van.
Én személy szerint jól szórakoztam, fiam is jó érezte magát, nem bántam meg, hogy elmentünk. Volt sok ismerős, beszélgettünk, odajött mindenki, köszönöm.
Kapni fog ez a rendezvény hideget-meleget még az ismert és frissen jött okok miatt, én nem szeretnék belefolyni. Aki akart versenyezhetett, volt rá alkalom, ellenfél.
Még időbe vagy, legyen műhely kész, sok elégedett kuncsaft, gyerekeknek jogosítvány, autó, aztán gyühet a szórakozás és kijössz a Camaroval a 80. születésnapomra tolószékemet nitrózni
Ezt a kérdést anno én is feltettem, ez most sem tiszta számomra:
" A speciál kategória módosított alvázzal rendelkezhet, ami 5,6 méternél hosszabb és 30 colnál nagyobb átmérőjű és 375 milliméternél szélesebb kereket használ és 9.500 másodperc ( 201 méteren 6.5 sec ) alatt teljesíti a 402.33 méteres távot "
Itt és-ek vannak, nem vagyok, azaz a összes feltételnek teljesülnie kell. Anno a Zoltán azt monta, a végleges kiírásban javítani fogják, és egyértelműen bármely feltétel teljesülése esetén SPECIAL. Nem tették.
A Norvég srác elbiciklizett péntek estére egy Ducatóval, kb 90-nel 1200 km-t, és ugye komolyan gondolod, hogy a döntőre nem nevez a BMW drag ellen, mert vannak a katban igéretes autók 12-14-es idővel.
A pénzekről nem szeretnék semmit mondani, nem etikus két emberre tartozó ügyet szellőztetni nagy nyílvánosság előtt. A 45 ezer nekem spec tegnap üzemanyagra nem lett volna elég.
Ja meg Gratz kicsit odébb van, szinte soha nem maradnak a döntőkre.
Persze nem volna az sem jó, mint a motorosoknál, ezer kategória, lábtartós, lábtartó nélküli, lábtartó nélküli+.
A Sanyi ex motorja felújítva, szívóban, bejáratós, beállítgatós mód 11,6, nekem most elsőre elég, hogy stabil, nem detonál, nem melegszik, a többi meg majd jön, szerintem az idén nem kerül rá a nitró. Legközelebb Losoncon, mindig picit előrébb, óvatosan.
Hol van esélye egy 2000 ccm szívó hátsókerekesnek egy 12000 ccm-es draggal. Ezeknek a nagyvasaknak nem itt a helye. Fertőszntmiklóson is ezért lett 6000-es kat, a Tibivel ezt jóelőre kitárgyaltuk.
Az időmérő kijelzője tényleg gáz, nemigaz, hogy nem lehet javítani, nekem több fényreklámom fut a városban,mikor beszart 2 nap alatt megcsinálták. A Zoli kijelzője az űberfasza, de itt nincs meg rá a keret.
Nekem szívem csücske a Szentmiklósi gyorsulás, közel van. Nagyon sokat fejlődött az elmúlt időszakban, színesebb, pörgőbb, kordonok, stb
Jó, a büfé szarabb lett, de tegnap éppem ezen elmélkedtünk a Tibivel, és kérdőre vonja vállalkozót.
Én is győzködtem a Tibit - szervező -, hogy hasson oda, és legalább az eredményeket mondassa be.
Eddig pár versenyt kivéve minden ott voltam az elmúlt 5 évben. PL az én reklámomat olvashatod a rajtkapun, szórólapon stb
A hétvégi francia olajkályhától ezerszer biztonságosabb gép lesz, de azért 300-nál a töködtől 5 cm-re pörgő kardán
Mernék vele én is menni, de eltolni nembiztos
Szurkolok neki, hogy mielőbb menjen, de nem egy egyszerű történet, és a mestere is nagyon megfontolt, főleg, hogy ő fog vele hasítani.
A müllerdrag motorja a Nova szétesett motorja helyére került, na az remélem napokon belül menni fog újra, ilyen közel még sosem álltunk a végéhez.
Ezeket képeket én csináltam.
A volt müllerdrag váza lett felhasználva a futóművel, difivel. Motror 454, alu hengerfejekkel, kompresszorral, injektorral, itthon épült. Kasztni USÁból jött konténerben.
Minden tiszteletem és gratula a magyaroknak, Sanyinak, Zolinak,Szabynak, szép teljesítmény ismét. Zolit csak egy hajszál választotta el a győzelemtől, sajnálom.
Jövőre tuti, hogy teszek a Novára egy P rendszámot, és már sreet legal is, ha a chevelle az lehet.
Ezek a franciák amúgy is csak a pénzre koncentrálnak. A mai free futamért - amit a felfestett rajtszámú gépcsodákkal mentek - 80 Eurót kértek a nevezőktől autónként. A jet Funnycart meg kár volt elvonszolni.
Egyébként 9,46 a legjobbja, akkor kompresszorral, most nitróval erősítünk.