Ha lépni szeretnék, akkor egy kovácsolt motor és turbosítás kéne + egy váltó + egy új drag híd hátra.
Ez együtt 2-2,5 millió forint. Ezzel lehetne Nova-t is alázni, csak kinek van erre pénze? Nekem biztosan nincs, a lakás befejezése sokkal fontosabb, mondjuk az többet fog emészteni, de inkább oda mint a hobbira.
a kerekek azért kerülnek a dargokban a sárvédő belsejébe, hogy az autó hátulja ne legyen magasabban mint az eleje. Ezt viszont csak a hátsó rész teljes szétvágásával lehetséges, vizsgáztatni tuti nem lehetne egy rövidített draghidat.
azért én nem sorolnám egy kategóriába a kettőt, Peti 1.8-as hatvan lábakat megy, a mostani versenyen csak azért nem maradt a döntőkben, a 11.7-es idejével, mert a váltó nem mindig ott váltott ahol kellett volna, már ki is derült, hogy egy kapcsoló elektronika ment tönkre benne ki is cserélték.
igen kb olyan erő illene hozzá mint ami abban az autóban van!!
Én alig vagyok több mint a gyári 300LE.
Peti autója szívóban a duplája ennek Lehet nem 1800 kilós autóba keleltt volna építenie azt a motort
De ahogy elnézem az amcsi motorokkal mahinálók rajtam kivűl szarnak a súlyra.
Lásd: Falco, Hungryta, Slowlow Peti
Mindegyikük sokkal jobb eredményeket érne el, ha valami könnyebb kaszniban gondolkoznának, és nem félnének a flextől. De azok az autók így szépek!!
ja, kiskerék került fel, Hringen ezzel szoktam versenyezni, de a Barkas nem úgy volt megcsinálva, hogy felférjen, most ki kellett vágnom a sárvédőt.
Hátulja meg leült elég durván a 21.5-es keréktől.
Kipufogó majdnem leér a földre.
Ponyva meg a szállítás tároláűsra van, félek leszakadna a futam közben.
pnanassy!
Ahhoz a gumihoz erő is kéne ami nekem nincsen
Amúgy ez azért jó, mert 3-ban 170km/h a vége az autónak, ez jobban passzol a Hringhez.
A 26-os slickek amikkel Lacházán mentem 210-es végsebességet engednek, de ahhoz kellene legalább 200LE nitro, a tervezett 100-150 helyett.
"hogy megbántottalak nem tudtam,hogy ilyen sajnálatos helyzetben vagy"
Még véletlenül sem tudnál megbántani, azt kell nézni ki mondja, ez után van csak értelme azt vizsgálni, hogy mit mond az illető.
Nektek sem azon kéne gondolkozni, hogy ki mit mond rátok, sokkal jobban járnátok.
Minnél jobban hadakoztok, annál inkább ti kerültök ki a vitából vesztesként.
Nem nagy szám....bárki aki nálam jobb időt megy, a seggéből kihúz egy olyan autót mint az enyém..legalábbis ha kivülállóként olvasnám a fórumot, én ezt gondolnám.
"a név Király István Mátészalka"
Remélem nem te vagy az, mert akkor csalódtam))))
"nem is lehet semmiféle problémád a gépeddel ha az idén nem is nagyon indítottad be"
Nem ezen múlik, egyszer kell valamit összerakni jól.
Amúgy pedig, majd ha neked is lebénul a bal lábad, aztán 1,5 hónapon belül kétszer felnyitják a gerinced, ez után fél évig fekszel otthon, majd akkor szemrehányást tehetsz, hogy hányszor megyek vele versenyre, ez vonatkozik a barátodra is, akit még sajnos mindig módomban áll olvasni, pedig Ave felé jeleztem elég régen, hogy nem szeretném. Ave kapd össze magad!
Nem tudom te ki vagy, nem találkoztunk eddig, idén nem jártam versenyekre, de az itt irt hozzászólásokból azt kihámoztam, hogy az autóddal mindig van valami zűr.
Van értelme, lökni a nagy dumát, hogy így szivatjuk a DCS-t úgy szivatjuk a BMW-seket?
Mi van ha megint bekrepál az autó? Szerinem kicsit visszafogottabban kéne ezt kommunikálni.
Bocs, hogy ismeretlenül szólok, de nekem ez furcsa.
Az én autóm megbízhatóan teljesít 1 éve, azóta szinte hozzá sem lett nyúlva, de nem hintem itt az igét mégsem, mert sosem lehet tudni mi üt be a versenyen, sok utólagos magyarázkodást meg tudnál spórolni.
Az ignorációt hagyjuk senki ne vegye a szájára, Hringet is ignoráltuk, aztán mindenki ott volt, két hülyét kivéve akik úgy gondolták, a szavuk ér valamit.(Viktor és jómagam)
Ezt ne is hozzuk fel, amíg SENKI nem gondolja komolyan.
amire egy autó felfér, már eleve nem jó súlyban..ki van ez találva...mondjuk egy 400 kilós quadhoz találhatsz trélert. gondolom
Én most intézem az E katot. 110 ezer, de megcsinálom..
ezzaz...érdemes lesz elbújni a csomitartóban és az egész mezőny cuccából egy éjjel alatt építeni valami dögöt...
Az lesz csak a szar amikor kiderül, hogy mindenki elbújt valahol, és hirtelen egyszerre előkerülünk...nembaj viszünk kártyát..
Viktor! Lazít! Billentyűt eldob, alszik, nyugodtan és elégedetten, mert az első versenyen nem esett szét az autó, nem dölt belőle se olaj, se füst, ment egy masszív 200 feletti célvonalit, és Falcot hozzá segítette az éves címhez!!
Erről jut eszembe számomra a nap egyetlen negatívuma, miután megnyertem a kategóriát, az elsőségért járó pénzdíjjból nem részesültem, mivel nincsen ARC kártyám (azt se tudtam, hogy van ilyen, azaz a normál nevezés nem jogosít a pénzdijjra). Nembaj, május óta nem dolgozom, azaz most a héten kezdtem újra, majd hitelből fizetem a trélert és a soffört, de legalább mindenki jól mulatott a munkámon!
Zoli, ez nem számodra basztatás, mert egyértelmü a szabály, én nem tájékozódtam, nekem ez utólag derült ki, amikor már örültem, hogy a nálam lévő cégpénz helyett ebből fizetem ki az említett költségeket.
"Korinak meg ezúton is 1000000000x köszönet, ha ő nem segített volna a projektben ennyit, sehol nem lenne az egész!! "
Emá annyiszor elmondtad, hogy többet nem kell, én úgy éreztem, ennél sokkal többet is segíthettem volna és segítettem volna is, ha nem akadályoz az egészségi állapotom.
Falco meg monnyon le, mert a kötöző bevállt!! )))
Nem kívánok veled szócsatába bonyolodni, úgysem kerülhetek ki belőle győztesen, szóval egyetlen hozzászólást megreszkírozok.
"Látod én kiálltam a már tavaj beharangozott 9-eket szaró/hányó TransAM ellen. Jó nagy szemét vagyok. "
A döntők elött azt beszéltük Falcoval, hogy nem jó ha az elődöntőben össszekerülünk, mert nagy eséllyel én nyerek, mivel Falco nem igazán ismeri az autót.
Ehhez képest te a nálam több mint 1 sec-el gyorsabb autóddal erre a gyözelemre vagy büszke??
Erről csak a DCS barátod jut eszembe, aki miután jó sok kárt csinált az autómon, jópofán mindenképpen akart ellenem versenyezni a másodpercekkel gyorsabb autójával. Ne magyarázd el mit élveztek ezen, nem is akarom tudni, elég legyen csak az, hogy mi ahol tudunk segítünk, hogy mindenki kiélhesse a perverzitását, szóval odaállunk.
Na én is hazaértem, jó volt megint találkozni veletek.
Sajnos az igért Lambo nem jött ki, azaz egy kijött, de remélem nem az akart A5 bajnok lenni.
A végén a hangosbemondóban hallottam, hogy egy versenyző kiállt ellene a tréleres Avia-jával és lenyomta.
Kell ez a szájkarate??
Most komolyan!
Bárki azt hiszi, hogy ez vezet valahova?
A tett állítás ha igaz is lenne, már maga a felvetés is nevetséges, mindenki ott és akkor versenyzik amikor kedve van.
Azt gondolja itt bárki, hogy érvekkel egy alapjában válaszra érdemtelen kérdésben bármiféle kompromisszum születhet?
Az ilyen jellegű felvetésekre nem kell reagálni, tudjátok, amire senki nem válaszol az olyan mintha el sem hangzott volna és a többség biztosan ezt szeretné, de én mindenképpen!
Nem biztos, nem viszek palackot, még mindig nem rendeltem meg egy közdarabot a szolenoid és a nyomás szabályzó közé. Majd jövőre! Most nincs 5 dollárom erre! Ha 11-es időt tud a Lambó akkor nyerhet!
"Tudod, hogy nem csípem, de sztem ez lesarkított... Sztem ezt az egy képet találta ami igazán tetszett neki arrol a kis szerencsétlen autóról. Magáról se talál sokkal szebbet, ő is csak olyan kis szerencsétlen..."
Bravó!
Ave tegyél át engem is a Hidden Schuszi csoportba!!
ESI nézd már meg légyszi, hogy Toyota Hiace-hoz nincs e fütésbox benne, azt keresek mindenhol de semmi eredmény. Ha van akkor én elviszem a többit is, csak hogy ne legyen útba!
Abban igazad van, hogy nem járok ki, szeretnék, de sajnos félkész autóval inkább nem égetem magam. Valóban nem látom mi történik, igy abban nem is tudok állást foglalni, ezt nem látom át.
Kompromisszumot illetően, Schuszival kibékülni kockázat, mert nem tudhatod mikor gondolja meg magát, szóval e miatt nem hibáztatom Ave-t.
A dolgokat nehezíti, hogy Ave jó barátom, többé kevésbé ismerem is, szerintem nem sokan vannak akik felé úgy viselkedik, lassan alakult ki a dolog, nem számítanék a helyetekben arra, hogy az ellentétes kapcsolatotok gyorsan megoldódna.
Szóval számomra nehéz az állásfogalás, Istvánnal semmi bajom, 2 mondatnál többet nem beszéltem vele eddig, más szinten kommunikál mint én, Attila téged kifejezetten kedvellek, Schuszit pedig elfogadom olyannak amilyen, nem kívánok a versenyeken elfordulni köszönés helyett, de nem is szeretnék országos cimborája lenni.
"Száraz tények: 1. Mérés meghirdetve ahol 50-el lehet menni, sztem a mérő ember tisztában volt vele, hogy nem 50-ig akarom megmérni az autót. 2. Megjelenek, ember beteszi a műszert. 3. Elindulok, majd megtörténik a baj. 4. Ember műszert kiszedi, számonkér, és elhúz mindenféle segítség nélkül. Utána hívom, nem veszi fel. Többiek segítenek, és megoldjuk a problémát. Kb ennyi a száraz tény, én ennyit mondtam, ezt mindenki tegye ahova akarja. "
Öntsünk tiszta vizet a pohárba:
Válaszok-helyesbítések a pontjaidra:
1. azon a helyen mindig 1/8ot mérünk, te voltál az első aki végig akarta tolni az 1/4.et, vagy legalábbis nem lassítottál 1/8 után, holott pontosan tudtad az hol van, nem először gurultál ott végig.
3. a baj pusztán a te hibádbol történt, főleg az első pontban leírtak miatt, mérőembernek ehhez semmi köze, sőt láttuk, hogy nem lassítottál 1/8on, Ave meg is jegyezte, hogy nem jó ez így, másrészről a te kockázatod hogy meddig tolod az autónak, Ave pont ezért nem szokott beülni a mérendő autóba ha nem ismeri a pilótát, illetve a te esetedben ismer és ezért nem.
4. Ave nem húzott el sehova, én ott voltam végig Ave végig ott volt, te voltál aki elhúzott, úgy hogy az okozott kárt nem rendezted magad után.
Amikor hívtad és nem vette fel, ott álltam Ave mellett és láttam hogy nem veszi fel, sőt tajtékzott, hogy milyen ember az aki:
1. tökreteszi a közvagyont, aztán szó nélkül lelép,
2. a mérés helyét is tönkreteszi, mert ezek után nagy valószinűséggel nem lehet ott mérni.
Szerintem ha nem a valóságot írod le hanem kozmetikázol elhallgatsz részleteket inkább ne írj semmit. Ott voltunk még páran, ha Ave nem is fogja megvédeni magát veled szemben, más esetleg megteheti helyette, aki szintén ott volt és mint kivülálló még jobban átlátta a történéseket.
Szóval ez a ködösítés zavart ebben a dologban, nem akartam ezzel foglalkozni de csak kifakadt belőlem. Véleményem nincsen a dologról, én is sajnáltam az autót nagyon, főleg az előző tulaj kötődései miatt és a sok hiába lett munka miatt amit te áldoztál rá, akkor egy igazán ütős darab lett volna.