pedig énmár ilyen összeesküvés elméleteket gyártottam:
ezt pl Schuszinak akartam írni, de végül nem küldtem el
Amennyire nagy ötlet volt múlt évben a street, legalább annyira rosszatt tett a profikkal, ugyanis sok versenyzőt elhappolt, pedig pont ellenkező céllal jött létre.
Az én értelmezésemben a street kategória célja egyértelműen az volt, hogy az utcáról minél több olyan versenyzőt becsábítson, akik idővel rákapnak ennek a sportnak az ízére és később majd profiként folytatják. Pontosan ezért lett a street, hogy ne kelljen együtt menniük az épített kocsikkal.
De ha RT mostani, ha Fapuma jövőbeli kocsiját nézzük az ő kocsijuk is épített és "szinte csak" a kipakolásban és súlycsökkentés terén különböznek a többi profi kategóriatársuktól, akik többnyire szintén végigjárták ezt a lépcsőt, hogy utcai kocsiból jutottak el egészen a célgépig.
Lehet, hogy ez nem fer velük szemben most, de a másik oldalról a többi utcaival sem fer, hogy ilyen komoly épített gépekkel kelljen együtt menniük, akik profiban is megállnák a helyüket.
Meg azért azt is láthatjuk, hogy bizonyos street kategóriákban is kevesen vannak a kategóriában, ami szintén nem váltotta be a reményeket, gondolom ezért is próbálnak a rendezők bizonyos újításokhoz nyúlni.
De Kohári Zoli biztosan jobban meg tudná indokolni, mit, miért, és hogyan gondolnak.
Hát nálam az összevonás nem finomításnak számít de mindegy.
Akkor úgy kérdezem, miért kell Ap2-Ap3-at összevonni, strokereket streetből kitenni?
Miért jó ez, mit szolgál, miért gondoljátok azt hogy ezt kell?
(semmi számonkérés, csak a mögöttes gondolat érdekel)
máshogy is el lehetne osztani a katokat, nem csak úgy hogy 9sec, 10sec,11sec,12sec
Nemigen van olyan konzisztens autó 1-2 szívótól eltekintve, aki x%-on belül tud állandóan szórni, főleg nem a komoly technikákat képviselők között. Persze építeni lehet ilyet.
Végülis mi az ok, indok, cél, hogy az eddigi dragracingos katokat módosítani akarjátok? (gondolok itt, kat összevonásokra, streetben a stroker tiltás, stb)
Nem vagyok időalapú kat párti, ellene sem vagyok, csak sokan mondogatták és az én elképzelésemet mondtam. Se több , se kevesebb.
Mellesleg ha van pontozás, már miért ne lehetne bajnokságot nyerni. Jó igaz kat. bajnok mint olyan nem lenne.Bár később lehetne párositani valmi időt a kategóriákhoz, mikor már látjuk, mit is jelent hogy első 8 legjobb idő, második 8, stb
Buktatóit nem annyira gondoltam át, de 1 nagy előnye lenne, hogy a közel azonos időre képes autók együtt mennének, mindentől függetlenül, többnyire ki lenne a 8 döntős és izgalmas futamok lennének. Biztos másképp is el lehetne érni, de mint mondtam egy kósza gondolatnak szántam.
időalapú kategóriákhoz ötlet:
1,
aznapi legjobb 8 idő -> 1. kategória
aznapi 8-16. legjobb idő -> 2. kategória
aznapi 16-24 legjobb idő -> 3. kategória
és igy tovább, mondjuk 5-6 vagy x db kategória
esetleg még figyelembe lehetne venni azt is, hogy az első és az utolsó idő közt a kategóriában ne legyen nagyobb különbség 1s-nél, sűrű kat-ban 0,5s is lehet, tehát nem biztos, hogy minden katot fel kell tölteni 8 indulóval
2,
9-10,5s -> 1.kategória
10,5-11s -> 2. kategória
11-11,7s -> 3. kategória
11,7-12,5s -> 4. kategória
12,5-13,2s -> 5 kategória
13,2-14s -> 6.kategória
14-15s -> 7. kategória
ezen számok nem kőbevésettek, csak egy gondolat
Én megírtam Futaman-nak, hogy vegyék ki a rekordok közül, ugyanis az a Taszári verseny se nem volt OB verseny, se nem lehetett volna nitrót használnia a Suzukinak. - kivették
Ez alapján ennek sem szabadna bekerülni, mint rekord.
Ha bekerül szóvá teszem.
mondtam én, hogy hozzál pénzt azt a köbölésnél úgyis kiderült volna
De csak most nézem a képet és a 2008-as versenyszabály szerint nem is indulhatott volna, hisz a kipuffja nem felel meg a szabályban foglaltaknak:
"1.8 Kipufogó rendszer:
A kipufogó rendszer és a szívórendszer átalakítása, vagy cseréje engedélyezett. A rendszer kivezetése az utastéren keresztűl nem történhet. A kipufogó rendszer vége min. a vezető ülés mögött kell, hogy véget érjen. A rendszert lezáró eleme a karosszéria síkjától max 20cm lóghat ki. Kipufogó gázok, csak ezen a nyíláson távozhatnak."
Hát igen a Roverről vagy MG -ről ódákat zengtek , én már csak egy teherautó mögé kötve láttam menni
Zsoltinak gratula. Ellene a 3 futamból 1x sem tudtam méltó ellenfele lenni. Hol a meg megcsúszó kuplung 2x, hol az elrontott rajt miatt, de nem ment.
Volt még egy futam, ahol egyedül mentem és rajtnál le is fulladtam gondolom volt röhögés is, mivel öninditóm nemigen ment
Az elődöntőben sikerült dühből tolni egy elfogadható időt, igaz továbbra is ALS nélkül, ezért nem is váltottam fel 4-be.
Na majd jövőre, még húzunk rajta egy tetemeset, meg javitun kicist a kocsi konzisztenciáján, mert az neki nem volt idén.
ez derék GRAT!
Végül nem lett lemérve , hogy mennyit sikerült könnyiteni?
Azért én még most is azt mondom, ennyit nem hoz a 40-50kg könnyités, azért ehhez a célvonalihoz kellett még legalább 10-15le+ is a könnyitésen kivül
Számomra nincs más, mint hinni amit felirtatok a kocsimra DDDDDDDDDDD
Itt is köszönet:
- Wolf Krisznek a kölcsön kuplungot (mivel az enyém nem érkezett meg) és az egész napos supportot. (remélem zsoltgti-ék nem hordták nagyon szét a verdát ) bagoly mondja
- Janinak is köszönöm a szabadságon való 2x fél nap szerelést, igy elvileg rajthoz tudok állni holnap.
- Kulinpapának a 2x-i progizást/hangolást (sajnálom, hogy most sem tudhatom meg, mit menne 2bar-on, mivel csak 1,6bar-t bir a benzinrendszerem jelenleg biztonságosan kiszolgálni)
- Zoltibácsinak pediga nagy injektorokat
2876-al te milyen nyomással mentél és az avatar alatti dő még ezzel volt? Ha nem, akkor pedig a best ET érdekelne, ha nem titok
Meg még az is, hogy sikerült a lukakat kivenni a 3076-al vagy ott már csak az ALS segített?
lehet már fogadni is lóvét???
csak mert kicsit beszopattak, paypal-al lett elutalva a nem is kicsi összeg, azt utána mondja az amerikai csóka, hogy ez nincs is raktáron, majd valamikor lesz, de nem tudják mikor, lóvé meg már náluk 3 napos postaköltséggel együtt, szóval kicsit ingerült vagyok
Akkor lehet én emlékszem rosszul, de mintha akkoriban a kék lett volna a leggyorsabb időben. Együtt talán nem is mentek.
Gondolom nálatok mi a kicsi nitró A feketénél ilyen 500+-ok rémlenek.
Ahogy olvasom a beszámolókat ezek szerint KKL-en sem volt minden tökéletes.
Ahogyan Tökölön sem
Itt a gépátvétel is lassabb volt, de az igazán nagyobb gond a szokásosnál lasabb futamok voltak. Holott nem volt annyi autó, de a motorosok sem segítették ezt, na meg a több technikai gond a versenyzők közt így szezon végére is csak növelték a sort. (volt itt lelőtt bilincs keresés, felrobbant motor stb)
A hot-dog-os stand nagyon hiányzott nekem, mert a gyros nem volt bizalomgerjesztő, az olajos lángossal meg nem akartam jóllakni, így maradt a kürtöskalács.
Ellenben a kiírt programnak megfelelően másfél óra alatt lementek a döntők, világosban befejeződött a verseny és a kijelzőt is átpozícionálták hogy szemből látható legyen, egymás mellett.
Timeslip is végig volt, info pult is működött ahogy kell.
hogyan lehet rosszabb tapadással, és közel 0,15s-el rosszabb 60 lábbal sokaknak az egyénijét megközeliteni, jobb estben megdönteni? tudom mindneki erősödött 20-30LE-vel, de most komolyan?
nálad egyszerűbb volt a stroker miatt