Épp ez az,dieselnél a nitrot baromi nehéz beállítani,asszem 25 motort robbantottak föl a lupoban,mire megtalálták az ideális beállításokat.....szerintem ez dieselbe fölösleges a nitro,hacsak valaki baromi gazdag...azt hiszem a porlasztók nem tudnak akkora dózist adni neki és az a baj...
Lemérettem ma az autó sulyát és gecinehéz....több mint másfél tonna,nélkülem,de szerinted hány packónak kell benne lennie,hogy produkálta a 14,8-at és most jobban is megy az uj projeck-el
Értem,de szép amit elértél és csak gratulálni tudok Neked!!!!!!
1-én én is szeretnék lejebbmenni pár tizedet,most már kész van a fejlesztés,progizás félig meddig!!Most 2 báron Megy a kocsi,de mivel az órám csak 2 báros ezért nem merjük feljebbvinni!!De Jugo barátom már intézkedett a 3 báros óráról,a max nyomás 2,2 lesz!!!!Remélem sikerül egy 14 közepe
Jó....a wg-s turbókat,mert azok nem utcára valok,3000 rpm-ig semmi nem történik az autóban+a wg-s turboval elért legjobb eredmény a 400 lovas Saybor audi 12,7 asszem és ezt már jóval továbbszárnyalták!!!!!!Lásd Pd Gabi,vagy TDiTomi!!!!!!!!!!!!