Nem értem mit pörögnek ennyien, azok akik ott sem voltak?
Jó-jó, értem én hogy édes a káröröm, de akkor próbáljuk meg a versenyzők szemszögéből nézni a történteket.
Talán úgy már annyira nem (volt) vicces a dolog.
Persze beszélni kell róla, de úgy gondolom a versenyszervezők olyakor gusztustalan csatározásaiba nem kellene a versenyzőknek ilyen szinten belefolyni. Természetesen szólásszabadság van szóval, ezn a sorokat csak gondolatébresztőnek szánom az olyakor napellenzővel rendelkező embereknek.
Én joggal érzhetem felháborodva magam, aminek itt, és mailben is hangot adtam (Futaman felé), és a magam részére levontam a megfelelő konzekvenciákat.
Pontos számot nem tudok, de szerintem a döntőben 30-35 autónál több nem volt, és közel 2 órás volt a döntőzés (nekem többnek tűnt, de a főbb gond számomra a napközbeni rajthozállással volt,ami simán orvosolható lett volna a pálya rossz adottságai mellett is egy kis odafigyeléssel, törődéssel a szervezők részéről), és igen a versenyzők is hibáztak (licenszesek is) hogy itt-ott hagyták a kocsikat, nehezítve ezt az amúgyis keskeny pályán, visszatérőn való előre,visszajutást.
Depo mint olyan nem volt, ki-ki a fűre állt, de voltak ilyen kis leágazások a végén egy nagyobb aszfaltrésszel, mi spec ott depoztunk napközben.
"csak a negatívumokat keresi és látja meg bármiben"
Magam nevében beszélve, nem láttam a verseny lebonyolításában pozitívumot.
Persze lehet ilyeneket mondani:
- volt elég WC - IGAZ
- volt ivóvizes tartálykocsi, ingyen - IGAZ
- 90-es frekin lehetett követni az eseményeket - IGAZ (az más kérdés hogy talán én voltam az egyetlen aki a versenyautójában ezt meg tudta tenni )
- jó és olcsó volt a lángos (400ft) - IGAZ (hamburger pocsék, hot-dog(400ft) az tényleg finam volt)
- volt TIMESLIP - IGAZ
- a díjkiosztó a színpad miatt tényleg színvonalas volt - IGAZ
- megkaptuk rendesen a nyereményeket (sőt többet is , legalábbis én a 2. helyért biztos) - IGAZ
- szép kupa volt - IGAZ
- meg láttam pár jó csajt DDDDDD - IGAZ
De könyörgöm ezeknek már elég régóta ALAPVETŐ dolgoknak kellene lennük, és attól hogy ezen keretfeltételek megvoltak ne mondjuk azt hogy gördülékeny és jó verseny volt, mert ez NEM IGAZ.
Az hogy utolsó vagy utolsó utáni pillanatban és hogy ki baszott ki az MGYSZ-el, ha egyáltalán volt ilyen, hogy nem kapták meg a fő pályát az a verseny lebonyolítása szempontjából most "teljesen" lényegtelen volt, nem ezen múlt a színvonal!!!!!!!!!
Ettől függetlenül azért egy kurva mailt elvártam volna a szervezőktől, ha már licenszes vagyok tájékoztatásul, hogy legalább ne a helyszínen szembesüljek a "pálya" és visszatérő ág minőségével esetleges változásokról.
A pálya olyan volt amilyen. (mellesleg szerintem balesetveszélyes, túl keskeny, és az a millió hepe-hupa benne az borzasztó volt, bukósisakban állandóan bevertem a tetőbe a fejem, volt mikor épp egy bukkanó miatt nem tudtam 2-be váltani, de ezen még valahogy túl is léptem volna, lévén voltak nálam sokkal erősebb kocsik akik abszolválni tudták a pályát)
De az a visszatérő ág, az tényleg kritikán aluli volt, ezen nincs mit magyarázni.
A gépátvétel helye teljesen érthetetlen és egyben rossz helyen volt, csak a dugót gerjesztette.
De még ilyen adottságokkal is lehetett volna csodát tenni, ha megfelelő szervező, irányította volna a visszatérőket és a sorba beállni akarókat. Ezt szóvá is tettem a speakernek, aki Kurtyán úrhoz irányított, neki is elmondtam, aki ígéretett tett, hogy megoldják miután megeszi a lángosát Ez kész. Hát nem sikerült megoldani.
A helyzeten csak tovább rontott, hogy a bikinis lányok a rajtnál mosogatták a mentőkocsit, nem is értem miért nem lehet a versennyel párhuzamosan, csinálni, ha tényleg van erre kereslet.
A motoros kaszkadőr show mint tudjuk szükséges rossz állítólag, de hogy miért nem lehetett már az elején a pálya szélére terelni Erdős kisteherjét, ami szintén csak akadály volt a rajthoz vonulásnál, nem értem.
Azt sem, miért kell megállítani a versenyt ha a Nova vagy a Chevelle ment. De ha már ez van, akkor egy kicsit el kellett volna gondolkodni azon, hogy célszerűbb lett volna az addig sorbanállókat inkább elengedni, mintsem őkat szétterelni, elparkoltatni.
Ez 2x megtörtént és vagy 20-30percet állt a rossz lebonyolítás miatt a verseny. Természetesen NEM a versenyzőkre haragszom, ez egyértelműen a szervezés hibája.
Az meg hogy máskor is 2 óra körüli a döntők lebonyolítása, ne mond, mert itt kb "harmad" annyian voltak mint Tökölön, tehát az indulók számát tekintve elég keményen vontatottra sikeredett.
A díjkiosztó utáni buliról nem tisztem nyiltakozni, mivel nem is maradtam ott, ahogyan az sem mi lett beigérve korábbi napra és mi lett ebből betartva, lévén én csakis a gyorsulás miatt mentem ki, és az, az én értelmezésemben BOTRÁNYOS lebonyolítású lett, amit egyértelműen a szervezés hiányára írok.
- 4 induló (1. Krisztián 12,58x@184 miután rádumáltam hogy jöjjön ha másra nem is eeslc-re mindenképp,szerelőm 3. Jani: 14,3xx@167, 4, valami,valami 17s idővel,2. én 14,4x@176 )
- látva a pályát, de főleg a visszatérő "pályát" (20-30cm-es lyukakkal tarkitott beton felszórva múrvával és sóderral mindezt vagy ~700m hosszan) tüntetőleg úgy döntöttem elöször hogy nem is indulok többet, majd kis unszolásra kompromisszumos megoldás született: hogy nem vagyok hajlandó a slickjeimet szétbaszni, --> utcaival megyek, igy legalább volt egy kis challenge
Fastcar:
jobban jártatok, hogy nem jöttetek mondom néktek a frankót
visszatérő "ágon" találkoztam vele, hirtelen azt hittem rosszul látok
velük a visszatérő ág végénél találkoztam, itt biztos voltam benne hogy káprázik a szemem
az előbbi 2 hatása alatt épp azon gondolkoztam, márcsak valami csöcsöscsaj hiányzik a mai fotoalbumomból és mehetnék is haza teljesen új dimenzióban megvilágtva a gyorsulás világát,és lőn beteljesült, ők is a visszatérő ág voltak, a legvégén. (jó hely ez a visszatérő ág)
Szombati napról tudnék beszámolni,de inkább, csak annyit mondanék ha 1 szóval kellene jellemeznem a lebonyolitást: BOTRÁNY!
(a dijátadó volt még a legmagasabb szinvonalú esemény 21:30-ig bezárólag)
esti verseny, vagy akár az októberin,gondot jelenthet lámpa nélkül menni sötétben, de ha nincs benne akkor nincs
bukósisakra figyelj
profi licenszet neked megérné kiváltani, hisz hamar megtérülne, bármelyik versenysorozatra igaz
mail cimet meg kérnék
Köszönöm, de nem fogadhatom el.
Amúgyis tervben volt/van csak a megfelelőt várom. Meg még nem sikerült dönteni, hogy 2 olcsobb vagy csak 1 de az jobb legyen. (jobb 1 nekem is csak progizásra kellene, arra meg ideális a gyári is) Mondjuk ha lehet inkább újat akarnék, de sok 100 ezret sincs kedvem kiadni 1 ülésre, szóval van bajom rendesen.
Modjuk Pos esetében ugye 16v, 2,4+bar és nem K04/T2 parositas, de jól mondod minden lehet.
Sőt már a saját tippemet is esélytelenebbnek gondolom, de ami ragad az tapad
"Persze vallom azt, hogy aki rajthoz áll bármilyen versenyen ( sakk, síkfutás, technikai sport ) az a nevezéssel együtt, elfogadja, és betartja az adott rendezvény szabályrendszerét."
1, igazatok van, a szabályzatban benne van, hogy utólag turbósított kocsi, csak profiban mehet, street-ben csak abban az esetben ha a turbósítás/módosítás bele van vezetve a forgalmiba.
2, DE ez a szabály csacsiság, mert miért vannak megkülönböztetve az utólag turbósok a gyárilag turbós kocsiktól akiknél a gyári teljesítmény akár többszörösét kihozták a motorból.
Egy szava nem lenne senkinek, mindenkinek lehet magánvéleménye, és szóvá is teheti.
De ne kezdjük már ki azokat akik a szabályzatnak megfelelően versenyeznek, ha rossz a szabályzat, ha jó, de ők legalább betartják.
Befejeztem énis.
845 + 85 én
890-ről indult a könnyítés előtt, tehát 45kg-ot sikerült kiszedni a jobb 1 ülés, hátsó szőnyeg és kárpitok, tetőkárpittal, no meg a műanyag hátsó ajtó és ablakok cseréjével.
Ennyire számítottam.
Mostmár csak egy normál mérés hiányzik (ami az utóbbi versenyen nagyon nem sikerült), hogy hol is tartunk LE-ben.
Nem tudom Zsoltnál hogyan volt ez a gépátvételes, lejelentő dolog a másik autóra, de azt tudom hogy beszélt Kohárival.
Az új autóval kvalifikálta magát a döntőkre tehát nem látom akadályát, miért ne indulhatott volna.
Ha mondjuk a versenyautóval tudott volna menni egyet és azzal x helyen qvalifikálta volna magát vagyis csak a döntőre cserélt volna kocsit az más tészta lenne, de ugye tiltva az sincs.
Szerintem meg ez a torz példa.
Béla ne akarjon a 10 évesek közt futni, fusson a felnöttek közt hisz már elmúlt 25 éves, és végig maradjon a sávjában mert csak úgy szabályos. Ha nem tetszik akkor meg induljon mezei futóversenyeken.
Ha versenyről versenyre szabad, akkor én verseny közben sem látom akadályát.
Ez a probléma meg egy teljes 8-as táblás profi katban elvileg nem is léphet fel, vagy legalábbis kicsi az esélye, hogy talál olyan kocsit az ember ami pótolni tudja a versenygépét.
Senki nem kényszerit senkit arra hogy induljon.
De ha valaki indulni akar, talán a lehető legkisebb elvárás, hogy az adott szabályoknak megfelelve adott kategóriába induljon, nem?
Azon lehet vitatkozni, hogy a szabyálrendszer, rossz, vagy jó, vagy lehetne jopbbat is csinálni, de az már nem ide tartozik.
Te ezzel a szarok a nagy világra stilussal nincs is gond, ha ott megy az ember ahol a szabályok előírják.
De ha ez túl nagy megkötés, akkor még mindig ott van az általad mondott madár reinkarnációs lét.
nem az idődnek szólt a smiley ,csak hogy egy rolloutos eredményt hasonlitol egy 0 rolloutos-hoz
Tudtommal egy tényleg gyári GSi eredménye 16s körül van 1/4-en, és most ne mondjuk azt hogy a tied biztos gyári, hacsak nics leheggesztve az ECu-d Chiptuning nagyhatalom vagyunk, ha az egy főre eső chiptuningot nézzük szerintem.
- ma döntőkig nem ment rajtprogival, sőt 12,3-at ALS nélkül futotta
- elöl, hátul ültetett
- biztosan váltásokban is javult, meg a hátsó kerék is hozhatott 1-2km/h-t de többet nem hiszem
múltkori fent lévő mérésem óta, ugye énis +10km/h-t javitottam, de nekem ehhez +30% üzemanyag kellett és úgy gondolom LE-ben ez minimum: + 20WHP+ növekedést jelent
Vagy eddig csak altatott és most nyomott padlógázt
A lényeg, le van mérve, méghozzá a legjobb futama, mostmárcsak a pontos súlyt kell tudni és kiderül, mi merre , hány méter.
Valaki holnap kocsi méreckedésre???? Én tutter elgurulok az enyémmel.
Mondjuk még szerencse hogy KKL-en futotta meg ezt az időt.
Amúgy szerinted, ha tényleg nem lett Tököl óta nyomásemelés rajta, akkor mitől gyorsult igy fel?
Mondjuk a pálya jobban tapadt ez tény, a levegő most hidegebb volt.
3-4-5fok gyújtás tud 10km/h-t hozni?
Jó-jó, értem én hogy édes a káröröm, de akkor próbáljuk meg a versenyzők szemszögéből nézni a történteket.
Talán úgy már annyira nem (volt) vicces a dolog.
Persze beszélni kell róla, de úgy gondolom a versenyszervezők olyakor gusztustalan csatározásaiba nem kellene a versenyzőknek ilyen szinten belefolyni. Természetesen szólásszabadság van szóval, ezn a sorokat csak gondolatébresztőnek szánom az olyakor napellenzővel rendelkező embereknek.
Én joggal érzhetem felháborodva magam, aminek itt, és mailben is hangot adtam (Futaman felé), és a magam részére levontam a megfelelő konzekvenciákat.