timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  13  14  15  16  17  18  19  20  21  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.07.24. 12:08:56 (26448
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Nem értem mit pörögnek ennyien, azok akik ott sem voltak?
Jó-jó, értem én hogy édes a káröröm, de akkor próbáljuk meg a versenyzők szemszögéből nézni a történteket.
Talán úgy már annyira nem (volt) vicces a dolog.

Persze beszélni kell róla, de úgy gondolom a versenyszervezők olyakor gusztustalan csatározásaiba nem kellene a versenyzőknek ilyen szinten belefolyni. Természetesen szólásszabadság van szóval, ezn a sorokat csak gondolatébresztőnek szánom az olyakor napellenzővel rendelkező embereknek.

Én joggal érzhetem felháborodva magam, aminek itt, és mailben is hangot adtam (Futaman felé), és a magam részére levontam a megfelelő konzekvenciákat.



 
válasz erre előzmények 2008.07.21. 14:23:54 (26388
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Pontos számot nem tudok, de szerintem a döntőben 30-35 autónál több nem volt, és közel 2 órás volt a döntőzés (nekem többnek tűnt, de a főbb gond számomra a napközbeni rajthozállással volt,ami simán orvosolható lett volna a pálya rossz adottságai mellett is egy kis odafigyeléssel, törődéssel a szervezők részéről), és igen a versenyzők is hibáztak (licenszesek is) hogy itt-ott hagyták a kocsikat, nehezítve ezt az amúgyis keskeny pályán, visszatérőn való előre,visszajutást.
Depo  mint olyan nem volt, ki-ki a fűre állt, de voltak ilyen kis leágazások a végén egy nagyobb aszfaltrésszel, mi spec ott depoztunk napközben. 
Re: ave (26387)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 12:21:41 (26385
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"csak a negatívumokat keresi és látja meg bármiben"

Magam nevében beszélve, nem láttam a verseny lebonyolításában pozitívumot.

Persze lehet ilyeneket mondani:
- volt elég WC - IGAZ
- volt ivóvizes tartálykocsi, ingyen - IGAZ
- 90-es frekin lehetett követni az eseményeket - IGAZ (az más kérdés hogy talán én voltam az egyetlen aki a versenyautójában ezt meg tudta tenni Széles vigyor )
- jó és olcsó volt a lángos (400ft) - IGAZ  (hamburger pocsék, hot-dog(400ft) az tényleg finam volt)
- volt TIMESLIP - IGAZ
- a díjkiosztó a színpad miatt tényleg színvonalas volt - IGAZ
- megkaptuk rendesen a nyereményeket (sőt többet is , legalábbis én a 2. helyért biztos) - IGAZ
- szép kupa volt - IGAZ
- meg láttam pár jó csajt Széles vigyor DDDDDD - IGAZ

De könyörgöm ezeknek már elég régóta ALAPVETŐ dolgoknak kellene lennük, és attól hogy ezen keretfeltételek megvoltak ne mondjuk azt hogy gördülékeny és jó verseny volt, mert ez NEM IGAZ.

Az hogy utolsó vagy utolsó utáni pillanatban és hogy ki baszott ki az MGYSZ-el, ha egyáltalán volt ilyen, hogy nem kapták meg a fő pályát az a verseny lebonyolítása szempontjából most "teljesen" lényegtelen volt, nem ezen múlt a színvonal!!!!!!!!!

Ettől függetlenül azért egy kurva mailt elvártam volna a szervezőktől, ha már licenszes vagyok tájékoztatásul, hogy legalább ne a helyszínen szembesüljek a "pálya" és visszatérő ág minőségével esetleges változásokról.

A pálya olyan volt amilyen. (mellesleg szerintem balesetveszélyes, túl keskeny, és az a millió hepe-hupa benne az borzasztó volt, bukósisakban állandóan bevertem a tetőbe a fejem, volt mikor épp egy bukkanó miatt nem tudtam 2-be váltani, de ezen még valahogy túl is léptem volna, lévén voltak nálam sokkal erősebb kocsik akik abszolválni tudták a pályát)

De az a visszatérő ág, az tényleg kritikán aluli volt, ezen nincs mit magyarázni.

A gépátvétel helye teljesen érthetetlen és egyben rossz helyen volt, csak a dugót gerjesztette.

De még ilyen adottságokkal is lehetett volna csodát tenni, ha megfelelő szervező, irányította volna a visszatérőket és a sorba beállni akarókat. Ezt szóvá is tettem a speakernek, aki Kurtyán úrhoz irányított, neki is elmondtam, aki ígéretett tett, hogy megoldják miután megeszi a lángosát Széles vigyor Ez kész. Hát nem sikerült megoldani.
A helyzeten csak tovább rontott, hogy a bikinis lányok a rajtnál mosogatták a mentőkocsit, nem is értem miért nem lehet a versennyel párhuzamosan, csinálni, ha tényleg van erre kereslet.

A motoros kaszkadőr show mint tudjuk szükséges rossz állítólag, de hogy miért nem lehetett már az elején a pálya szélére terelni Erdős kisteherjét, ami szintén csak akadály volt a rajthoz vonulásnál, nem értem.

Azt sem, miért kell megállítani a versenyt ha a Nova vagy a Chevelle ment. De ha már ez van, akkor egy kicsit el kellett volna gondolkodni azon, hogy célszerűbb lett volna az addig sorbanállókat inkább elengedni, mintsem őkat szétterelni, elparkoltatni. Széles vigyor
Ez 2x megtörtént és vagy 20-30percet állt a rossz lebonyolítás miatt a verseny. Természetesen NEM a versenyzőkre haragszom, ez egyértelműen a szervezés hibája.


Az meg hogy máskor is 2 óra körüli a döntők lebonyolítása, ne mond, mert itt kb "harmad" annyian voltak mint Tökölön, tehát az indulók számát tekintve elég keményen vontatottra sikeredett.

A díjkiosztó utáni buliról nem tisztem nyiltakozni, mivel nem is maradtam ott, ahogyan az sem mi lett beigérve korábbi napra és mi lett ebből betartva, lévén én csakis a gyorsulás miatt mentem ki, és az, az én értelmezésemben BOTRÁNYOS lebonyolítású lett, amit egyértelműen a szervezés hiányára írok. 
Re: szilvi5 (26378)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 00:48:58 (26362
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"(gördülékeny volt minden, döntők is hamar lementek)"

ezt azért nem kéne szerintem 
Re: szilvi5 (26361)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 00:36:14 (26360
Felhasználói profil
10.72 @ 207
röviden akkor A2:

- 4 induló (1. Krisztián 12,58x@184 miután rádumáltam hogy jöjjön ha másra nem is eeslc-re mindenképp,szerelőm 3. Jani: 14,3xx@167, 4, valami,valami 17s idővel,2. én 14,4x@176 )

- látva a pályát, de főleg a visszatérő "pályát" (20-30cm-es lyukakkal tarkitott beton felszórva múrvával és sóderral mindezt vagy ~700m hosszan) tüntetőleg úgy döntöttem elöször hogy nem is indulok többet, majd kis unszolásra kompromisszumos megoldás született:  hogy nem vagyok hajlandó a slickjeimet szétbaszni, --> utcaival megyek, igy legalább volt egy kis challenge


Fastcar:
jobban jártatok, hogy nem jöttetek mondom néktek a frankót 
Re: ave (26354)
válasz erre 2008.07.20. 23:42:28 (26352
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Meglepetések hétvégéje volt ez mit ne mondjak.



visszatérő "ágon" találkoztam vele, hirtelen azt hittem rosszul látok


velük a  visszatérő ág végénél találkoztam, itt biztos voltam benne hogy káprázik a szemem


az előbbi 2 hatása alatt épp azon gondolkoztam, márcsak valami csöcsöscsaj hiányzik a mai fotoalbumomból és mehetnék is haza teljesen új dimenzióban megvilágtva a gyorsulás világát,és lőn beteljesült, ők is a visszatérő ág voltak, a legvégén. (jó hely ez a visszatérő ág)

Szombati napról tudnék beszámolni,de inkább, csak annyit mondanék ha 1 szóval kellene jellemeznem a lebonyolitást: BOTRÁNY!
(a dijátadó volt még a legmagasabb szinvonalú esemény 21:30-ig bezárólag)

1 pozitivumot tudok kiemelni:
- engedték Krisztiánt (gyors Punto) indulni

 
válasz erre 2008.07.09. 20:34:34 (26006
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Preshop ma, 21:30 nyári helyszin, elvileg jön Csángó is ha valaki rá mozdulna Széles vigyor  
válasz erre 2008.07.08. 09:51:41 (25971
Felhasználói profil
10.72 @ 207
válasz erre előzmények 2008.06.30. 14:03:11 (25864
Felhasználói profil
10.72 @ 207
pontosan, mondjuk én pont nem megyek, csak a csordát terelem össze Széles vigyor  
Re: Lymphater (25863)
válasz erre előzmények 2008.06.30. 12:35:30 (25862
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mondjuk ezt szerintem már hirdették korábban is 
Re: Crybaby (25861)
válasz erre 2008.06.30. 12:34:26 (25861
Felhasználói profil
10.72 @ 207
baze most látom a jobb oldali hírdetést Szomorú
Sajnálom.
Tudom milyen érzés, hisz nekem is elvittek egy ilyet annó.

ellenben Renault Master IC hirdetés:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=420d65af2b3c32cc12aa6486d3549f6d&s=3227

egy telefont/személyes megtekintést megérhet 
válasz erre 2008.06.30. 12:18:43 (25860
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szerda 21:30, nyári helyszín, PRESHOP!
csak hogy tudjon róla,akinek tudnia kell Kacsint
 
válasz erre előzmények 2008.06.18. 22:44:49 (25468
Felhasználói profil
10.72 @ 207
esti verseny, vagy akár az októberin,gondot jelenthet lámpa nélkül menni sötétben, de ha nincs benne akkor nincs
bukósisakra figyelj
profi licenszet neked megérné kiváltani, hisz hamar megtérülne, bármelyik versenysorozatra igaz
mail cimet meg kérnék Mosolyog  
Re: quadrifoglio verde (25465)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 21:43:28 (25462
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ha a Supra az, akkor te is (modhattam volna pár Hondát is)
19-én meg normál OB 
Re: quadrifoglio verde (25458)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 20:25:12 (25457
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Széles vigyor
Ide mindenképp tessék jönni:
http://www.eeslc.com/ 
Re: quadrifoglio verde (25456)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 20:00:28 (25453
Felhasználói profil
10.72 @ 207
telitankkal? Széles vigyor DDDDDDDDD 
Re: quadrifoglio verde (25451)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 16:43:23 (25449
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nincs msn-em
nickem
69
citromail
-re tudsz írni 
Re: sparcohu (25448)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 16:16:23 (25447
Felhasználói profil
10.72 @ 207
K04-el ~220+WHP nem lesz csúnya 
Re: zsoltgti (25446)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 14:22:50 (25443
Felhasználói profil
10.72 @ 207
a mérését kérjük! Kacsint ma úgysem volt semmi új Széles vigyor  
Re: ave (25442)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 14:04:42 (25440
Felhasználói profil
10.72 @ 207
titok, de gyári 
Re: TunercityLaci (25439)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 13:52:14 (25437
Felhasználói profil
10.72 @ 207
gondoltam hogy előbb a váltó legyen ok és csak utána lesz

Krisztián amúgy hívott, 820kg a kocsija vele együtt!!!!! (70kg) vagyis üresen: 750kg
mondhatnám, a tippemre hogy cső nélkül mondtam a súlyt Széles vigyor DDDD

Ennek tudatában nem semmi teljesítményt ad a k04 a gépén, valamit nagyon jól eltaláltak.

 
Re: zsoltgti (25435)
válasz erre előzmények 2008.06.18. 00:09:33 (25413
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm, de nem fogadhatom el.
Amúgyis tervben volt/van csak a megfelelőt várom. Meg még nem sikerült dönteni, hogy 2 olcsobb vagy csak 1 de az jobb legyen. (jobb 1 nekem is csak progizásra kellene, arra meg ideális a gyári is) Mondjuk ha lehet inkább újat akarnék, de sok 100 ezret sincs kedvem kiadni 1 ülésre, szóval van bajom rendesen. Széles vigyor  
Re: quadrifoglio verde (25411)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 23:55:03 (25412
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Modjuk Pos esetében ugye 16v, 2,4+bar és nem K04/T2 parositas, de jól mondod minden lehet.
Sőt már a saját tippemet is esélytelenebbnek gondolom, de ami ragad az tapad Széles vigyor

 
Re: ave (25410)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 23:42:01 (25409
Felhasználói profil
10.72 @ 207
remélem a vég Széles vigyor

Ami még szóbajöhet, mint könnyités idén szerintem :
- normális ülés
- könnyebb mocitető



 
Re: quadrifoglio verde (25407)
válasz erre 2008.06.17. 23:33:05 (25408
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem állitottam hogy nektek nem lehet igazatok Széles vigyor

de nekem akkoris gyanús Mosolyog
Márcsak a K04@1,7bar miatt sem gondolnám sokkal 200LE fölé, de majd kiborul a kiderül.

Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.06.17. 23:25:07 (25406
Felhasználói profil
10.72 @ 207





már ez is szentségtörés szerintem Széles vigyor  
Re: Crybaby (25400)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 23:08:46 (25400
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem is láttad beülről  a kocsim Széles vigyor

tippem veled együtt max 720kg
Zsoltiét nem most fogjuk megtudni, de arra is van tippem Mosolyog   (ha minimálisan is de szerintem könnyebb mint 930kg) 
Re: quadrifoglio verde (25397)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 11:54:59 (25338
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"Persze vallom azt, hogy aki rajthoz áll bármilyen versenyen ( sakk, síkfutás, technikai sport ) az a nevezéssel együtt, elfogadja, és betartja az adott rendezvény szabályrendszerét."

ÁMEN 
Re: powered (25335)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 11:53:44 (25337
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ha úgy közelítenéd meg hogy:

1, igazatok van, a szabályzatban benne van, hogy utólag turbósított kocsi, csak profiban mehet, street-ben csak abban az esetben ha a turbósítás/módosítás bele van vezetve a forgalmiba.

2, DE ez a szabály csacsiság, mert miért vannak megkülönböztetve az utólag turbósok a gyárilag turbós kocsiktól akiknél a gyári teljesítmény akár többszörösét kihozták a motorból.

Egy szava nem lenne senkinek, mindenkinek lehet magánvéleménye, és szóvá is teheti.
De ne kezdjük már ki azokat akik a szabályzatnak megfelelően versenyeznek, ha rossz a szabályzat, ha jó, de ők legalább betartják.
Befejeztem énis. 
Re: Turboá (25333)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 11:12:18 (25332
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ha a srác nem csinál belőle problémát (elfogadja a szabályokat), akkor te miért nem?
Induljon profiban vagy tesztben és kész. Téma lezárva. 
Re: Turboá (25331)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 10:58:23 (25330
Felhasználói profil
10.72 @ 207
845 + 85 én
890-ről indult a könnyítés előtt, tehát 45kg-ot sikerült kiszedni a jobb 1 ülés, hátsó szőnyeg és kárpitok, tetőkárpittal, no meg a műanyag hátsó ajtó és ablakok cseréjével.
Ennyire számítottam.

Mostmár csak egy normál mérés hiányzik (ami az utóbbi versenyen nagyon nem sikerült), hogy hol is tartunk LE-ben. 
Re: Crybaby (25328)
válasz erre 2008.06.17. 10:51:51 (25328
Felhasználói profil
10.72 @ 207
quadrifoglio verde :
leméretted már a gépet?

én ma megtettem Kacsint
930kg velem együtt, ahogyan a versenyen ment

Eztán már csdak Zsoltgti-gépére vagyok kíváncsi. 
válasz erre előzmények 2008.06.16. 17:08:52 (25289
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Csak a véleményemet mondtam.

Nem tudom Zsoltnál hogyan volt ez a gépátvételes, lejelentő dolog a másik autóra, de azt tudom hogy beszélt Kohárival.
Az új autóval kvalifikálta magát a döntőkre tehát nem látom akadályát, miért ne indulhatott volna.

Ha mondjuk a versenyautóval tudott volna menni egyet és azzal x helyen qvalifikálta volna magát vagyis csak a döntőre cserélt volna kocsit az más tészta lenne, de ugye tiltva az sincs. 
Re: ave (25286)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 16:32:52 (25284
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szerintem meg ez a torz példa.
Béla ne akarjon a 10 évesek közt futni, fusson a felnöttek közt hisz már elmúlt 25 éves, és végig maradjon a sávjában mert csak úgy szabályos. Ha nem tetszik akkor meg induljon mezei futóversenyeken. 
Re: Turboá (25275)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 15:59:39 (25276
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ha versenyről versenyre szabad, akkor én verseny közben sem látom akadályát.

Ez a probléma meg egy teljes 8-as táblás profi katban elvileg nem is léphet fel, vagy legalábbis kicsi az esélye, hogy talál olyan kocsit az ember ami pótolni tudja a versenygépét. 
Re: ave (25274)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 15:00:37 (25267
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Senki nem kényszerit senkit arra hogy induljon.
De ha valaki indulni akar, talán a lehető legkisebb elvárás, hogy az adott szabályoknak megfelelve adott kategóriába induljon, nem?
Azon lehet vitatkozni, hogy a szabyálrendszer, rossz, vagy jó, vagy lehetne jopbbat is csinálni, de az már nem ide tartozik. 
Re: Turboá (25261)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 14:22:22 (25260
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Te ezzel a szarok a nagy világra stilussal nincs is gond, ha ott megy az ember ahol a szabályok előírják. Kacsint
De ha ez túl nagy megkötés, akkor még mindig ott van az általad mondott madár reinkarnációs lét. Széles vigyor  
Re: Turboá (25254)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 10:52:44 (25235
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ne fárasszuk szerintem egymást. Menjen, Lássuk, Örüljünk.
 
Re: NISSAN (25196)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 19:38:59 (25187
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem az idődnek szólt a smiley ,csak hogy egy rolloutos eredményt hasonlitol egy 0 rolloutos-hoz

Tudtommal egy tényleg gyári GSi eredménye 16s körül van 1/4-en, és most ne mondjuk azt hogy a tied biztos gyári, hacsak nics leheggesztve az ECu-d Mosolyog Chiptuning nagyhatalom vagyunk, ha az egy főre eső chiptuningot nézzük szerintem. Mosolyog  
Re: Crybaby (25184)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 19:27:44 (25184
Felhasználói profil
10.72 @ 207
azt ugye vágod, hogy 0 rollouttal te sem mész 15,5s alatt Széles vigyor DDDD

Mellesleg lehet hogy egy gyári Hondán többet hoz egy nyitott kipuff, direktszárő, sportgyertya, kékled mint a Zopelon Mosolyog


 
Re: B_Csaba (25180)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 00:25:09 (25062
Felhasználói profil
10.72 @ 207
máskor vagy kevesebb felest, vagy többet igyál, és akkor talán nem remeg úgy a kezed Mosolyog

Ha jól látom Boci most nemcsak süket, de vak is volt ebben a futamban. Széles vigyor
Még jó hogy ennyivel megúszta. 
Re: hobizoli (25050)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 00:16:41 (25059
Felhasználói profil
10.72 @ 207
- ma döntőkig nem ment rajtprogival, sőt 12,3-at ALS nélkül futotta
- elöl, hátul ültetett
- biztosan váltásokban is javult, meg a hátsó kerék is hozhatott 1-2km/h-t de többet nem hiszem

múltkori fent lévő mérésem óta, ugye énis +10km/h-t javitottam, de nekem ehhez +30% üzemanyag kellett és úgy gondolom LE-ben ez minimum: + 20WHP+ növekedést jelent

Vagy eddig csak altatott és most nyomott padlógázt Széles vigyor
A lényeg, le van mérve, méghozzá a legjobb futama, mostmárcsak a pontos súlyt kell tudni és kiderül, mi merre , hány méter.

Valaki holnap kocsi méreckedésre???? Én tutter elgurulok az enyémmel. 
Re: KulinPapa (25045)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 00:00:22 (25053
Felhasználói profil
10.72 @ 207
majd figyeljél Bobby fejből:
12,715@185
12,4x@18x
12,38@187,99 talán
12,61@166 
Re: szabyk RST (25040)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:13:32 (25039
Felhasználói profil
10.72 @ 207
logoló cucc mikor lesz elérhető kereskedelmi forgalomban? Széles vigyor  
Re: KulinPapa (25037)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:03:24 (25036
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Punto tudott nyerni a kuplungjától?

Mondjuk még szerencse hogy KKL-en futotta meg ezt az időt. Széles vigyor

Amúgy szerinted, ha tényleg nem lett Tököl óta nyomásemelés rajta, akkor mitől gyorsult igy fel?
Mondjuk a pálya jobban tapadt ez tény, a levegő most hidegebb volt.
3-4-5fok gyújtás tud 10km/h-t hozni?

 
Re: ave (25027)
válasz erre 2008.06.14. 20:29:03 (25021
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Krisztián Punto 12,384@187,2xkm/h (csak az ültetés változott mi? Széles vigyor )
CCH: 238km/h!

amit igy fél szemmel láttam Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.06.12. 10:01:27 (24998
Felhasználói profil
10.72 @ 207
esőmenők és akik számítanak ott voltak Széles vigyor  
Re: hungryta.com (24991)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 11:41:33 (24989
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nyári helyszín?
 
Re: ESI (24988)
válasz erre előzmények 2008.06.07. 16:52:01 (24866
Felhasználói profil
10.72 @ 207
köszi 
Re: Crybaby (24865)
válasz erre előzmények 2008.06.07. 15:45:45 (24865
Felhasználói profil
10.72 @ 207
na ne karatézz, inkább nézz mélt Széles vigyor  
Re: carlosracing (24864)

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  13  14  15  16  17  18  19  20  21  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!