Mi a kérdés a szavazásnál??? Ha csak AS5-nél lenne ez a kérdés, akkor gondolom oda lenne írva...
Gondolom az egységes szabályrendszer lenne a terv, nem pedig kategóriánként más-más...
A kérdés ez:
"Akarja-e Ön, hogy street kategóriákban a forgalmiba bejegyzett motoron belül szabadon lehessen változtatni a köbcentit ?"
ez számomra azt jelenti, hogy a forgalmi szerint majd besorolnak, és azon belül lehet növelni ki ahova akar...és mész a forgalmi szerinti katodban...és az sincs odaírva, hogy csak 1 bizonyos kategóriára szavaz az ember...így nekem ez azt jelenti, hogy minden kategóriára érvényes lesz ez a szabály ha lesz....
De mehet majd felbővített 2500-al is, meg felbővített 3800-al is...mert hogy a forgalmi adatot fogják figyelembe venni...
Nézed te egyáltalán miről megy a szavazás??? Olvasol is vagy csak írsz??? Mert nem csak 1 katról van szó, hanem ha ez lesz, akkor minden katban lesz...
A kérdés nem az volt, hogy Fapumáék kategóriájában lehet e ilyet??? Hanem a streetben lehet e ccm-et növelni...nagyon nem mindegy...így ebben a formában sokkal többeket érint a kérdés....
Nem...konkrétan a név nélküli bejelentésekre gondoltam...és ezt veszik a legszigorúbban, mert a statisztikák szerint az ilyen bejelentések száma 90%-ban beigazolódik...ezért ezeket kiadták neki, hogy kötelezően minden ilyen bejelentést ki kell vizsgálni...
Nem szoktam vicceket bemásolgatni, de ez szerintem igencsak ott van...
"Egy nő súlyos balesetet szenved, és azonnal kómába esik.
Hiába próbálkoznak az orvosok, nincs mit tenni.
Egy nap az egyik nővér éppen egy vizes kendővel mosdatja az érzékeny zónákat, amikor arra lesz figyelmes, hogy a monitoron mintha változás lenne, amint megérinti.
Azonnal be is hívják a férjet és elújságolják neki, mi történt:
-Lehet, hogy furcsán hangzik, de talán egy is orális szex segíthetne a feleségének felébredni a kómából.
A férj kételkedik ugyan, de végül, amikor biztosítják, hogy senki sem láthatja oket, belemegy.
Elfüggönyözik a szobát, de néhány perc múlva a monitoron teljesen kiegyenesedik a vonal. Nincs pulzus, a szívverés is leáll.
A nővérek rohannak be. A férj éppen akkor húzza fel a nadrágját.
-Asszem, megfulladhatott... "
Amiket most kérdezel azok tavaly is így voltak...nem újdonság...
Nálam meg azért tényleg nem lehet azt mondani, hogy valaki az időtől lett ember a szemembe...mert nem...
én sem értem igazán....
...ha meg ennyire foglalkoztat, akkor miért nem mentél el a megbeszélésre??? ha javaslataid lettek volna, és mondjuk nem érsz rá, akkor mondjuk elküldhetted volna emailban Zolinak pl...
de ez most kicsit olyan kötekedés szagú...
Ez már többször le lett írva, hogy a street attól függetlenül, hogy így hívják azért nem arról szól, hogy gyári autók versenyezzenek...
A stroker témát még mindig nem értem...vagyis értem, csak nem értem, hogy miért kell ez ami most van...hisztihegyek...ugyan nem érint, így beleugatni sem akarok...de...
Adottak a profi kategória
2009-re tízes idők tömkelege, és 9 tetejei várhatók...tegyük hozzá hogy nem akkora üzembiztossággal, így várhatóan nem fognak minden versenyt technikai okok miatt abszolválni...
És adottak a streetből felavanzsált résztvevők, akik tavaly ugyan még 11-12-es időt húztak, de már bennük van a 10-es idő...jóval megbízhatóbbak technikailag talán hiszen utcai autókról van szó...(jó tudom, hogy Attila is rendszámos...de aki akarja érti...)
Én még mindig azt mondom, hogy nagyon jó kis versenyeket láthatnánk így! Persze azt is megértem, hogy beleöltek egy valag lóvét, és nem akarnak hátulkullogók lenni...de szerintem ez nem is lenne így...
Na ufff....
Na akkor ezek szerint nem lett elfogadva a stroker dolog...
Mondjuk ez számotokra sajnálatos, de azt nem értem, hogy ezért miért kell visszafele lépni??? Miért nem ugyan úgy előre mint eddig??? Nem szeretnélek megsérteni, de nekem ebből az jön le, hogy Te csak nyerni akarsz "egy" katban, nem pedig jókat versenyezni, küzdeni, haladni előre... (bocs ha rosszul látom...)
Így van...idén a cél a 12-es idő legteteje...azaz 12.9999999... Ez sem lesz kevés pénz (nekem...) mert kell egy új váltó, egy nagyobb kuplung (bár ezt még nem tom, hogy belemenjek e...) HF-et le kell vennem, mert a 4-es hengernél csipegeti a vizet...vagyis úgy tűnik...nem vészes még...de így is úgy is le kell szedni a szívsort is mindenestül, mert van egy hátsó vízcsövem, aminél a bilincsnél is szivárog a víz...csak épp olyan csodásan rakták fel a csövet, hogy vagy az osztómű, vagy a szívósor nem volt fent...így mivel most minden a helyén még csak ráhúzni sem lehet a bilincsre...
Hát én erre a dobogós dologra addig nem vágyok, amíg egy 1.6-os honda is 2 kattal lejjebb tud ilyen időket mint mondjuk én...
Én versenyezni szeretnék...tavaly pl a Leonnal ha ne is az élmezőnyben, de sikerült nagyon jó kis szoros csatákat vívnunk egy két emberkével...
Nyilván nem tartom nagy raccingnak mondjuk veled, vagy RT-vel összemérni magam...mert nem sok értelmét látom...ellenben egy 12 nagyon tetejét futó autóval biztos vagyok benne, hogy jókat csatáznék...
És ez nem megfutamodás, de idénre ennyi lesz..minden évben egy pici előrelépés...aztán meglátjuk...ha beválik a Vectra, és mondjuk fogok úgy állni, hogy beáldozzak rá egy stabilabb jobb osztóművet a svédektől, aztán mehetnek bele a kovi mocimotyók, nagyobb turbó progi, stb...és mondjuk tok kreálni 500 Le-t összkerékkel bazi büszke leszek az opelemre... de ez a jelen helyzet szerint nem idén lesz... ...vagy írjam úgy, hogy idén se...
Én is mennék, de sajnos előtte meló van, utána meg rohanok vizsgázni...
De gondolom úgy is lejegyzésre kerülnek a dolgok...
Én sem tom eldönteni, hogy hol legyek sokadik helyezett...street vagy profi...
Hát aztaqrva...Tudtam, hogy készül valami a háttérben, de arra nem, hogy ekkora móka lesz ebből...
Gratula srácok, és tényleg le a kalappal, hogy még mindig van erőtök előre menni, és nem álltatok meg...bár idén azért erősödött szépen a mezőny, így nem is lehet lazulni...de bakulázok, ha belegondolok, hogy milyen verdák készülnek el jövőre...
A szárazkarteres megoldás egy olyan olajozó rendszer, mely a motorban lévő teljes mennyiségű olajat folyamatosan forgatja, használja. Az olajpumpa egy köztes tárolóba juttatja a kenőanyagot, így nem közvetlenül az olajteknőből, hanem egy köztes tárolóból továbbítja a kenési helyekhez. Így gyakorlatilag az olajteknőben szinte nincs is olaj.
Hogy miért jó??? Mert mivel nem a karterben lötyög, így kizárható, hogy ellöttyen (pl kanyarokban, vagy nagy gyorsulás esetén ami pl volt is gond az Audik esetében ha jól emléxek...erre már nem elég a terelőlemezelés...)
Na remélem érthető így...
Este meg hozzatok magatoknak vizet, mert az lehet nem lesz...
Szeva!
Megvan, de mivel nálam útban van itt a panelban, így kiraktam Fóton...ott őrizgetjük...
pont ezért kértem, hogy előtte szólj, ha jönnél érte...
(mondjuk két gumi (a nagyokból) a felnivel az itthon van, azt elviheted akár ma is...)
Gondolom az egységes szabályrendszer lenne a terv, nem pedig kategóriánként más-más...