Na megtaláltam, olvasgattam...megéri, Menyusé vóóót, szép, stb...
A kérdés még az, hogy mennyire stabil egy ilyen autó a városi (Bp-i) forgalomban, mit kajol, alkalmas e munkába járni, és nyaralni menni...
Mennyi lenne az annyi....meg mondjuk nekem nem is kell ilyen kraftos darab...inkább legyen stabil...bár ez nem zárja ki egymást...
Csak nálam is mint fapumánál ez lenne a melóbajárós, nyaralnimenős...így úgy gondolom elég lenne egy 12-es nem kell 9-es...
Ha tegyük fel, hogy...na mindegy ...szóval, ha adott egy gyári S2 óóóódi...kb mekkora gempahalom kell, hogy mondjuk utcán stabilan vigye a 400 pacit???
Amit hírdetnek (RT Copíííí) S2-t arról érdemes tudni valamit? Érdemes foglalkozni azzal egyáltalán vagy jobb kiindulási alap egy gyári...
Mielőtt jönnek a kérdések, hogy mit tervezek...írom a választ...igen, nem tudom, áááá dehogy... vagy akár mégis...passz...
Köszi előre is az infókat...
Az a baj, hogy alapjaiban ez az egész gyorsulásos dolog a pénzről szól...persze a tapasztalat, évek és rutin után...Ha valakinek sok pénze van, megvehet bármi, szereltetheti bárkivel, még ha balfasz a vezetéshez akár klónoztathat is magának egy jól vezető, gyorsan váltó 2.0-t...
Akkor még is marad, hogy mindenkinek lesz külön katja, 6000 lesz a beugró, hogy kijöjjön mindenkinek a kupa ára is...
Fapuma! Nem lesz soha mindenkinek jó úgy sem, bármi is lesz...ez szinte biztos...minden kategóriában van ilyen...kérdés ki felé fog lapátolni a szabályhozó...ezen fog múlni, hogy ki hogy és mit fog nyerni jövőre...
Én pl téged is meg Rt-t is szó nélkül bevágnálak a profi katba...(Izgalmas lenne az ott is... ) legalább is nem lenne kevésbé izgalmas mint amit a többi pár 100 versenyző csinál...Mert nem 5-en vannak egy kategóriában, hanem mondjuk 60-an...nem 1 sec különbség van a verdák között, hanem 3-4s. Mindenki más kardoskodhatna, hogy pl a Hondák kerüljenek külön katba, mert 10.000-ig forgatják, vagy említhetném ismét, hogy nem ritka hogy 400-500 kg különbséggel állunk oda a rajthoz kisebb kategóriákban...Ne ezt próbáld meg feldolgozni, valószínű ez vár rátok is, és lehet szépen tovább fejlődni, erősödni...képzeld el, ha utcai szinten tolod a 10 aljákat...mert már nem vagytok tőle messze egyáltalán...ugyan úgy mint RT sem...Milyen izgalmas és változatos döntők lennének már... Iszonyat jó kis versenyek lennének ám, még ha nem is lenne a végén mondjuk kategóriagyőzelem (ami miért ne lehetne). Amúgy meg ha csak arra evezel, hogy egyszer 9-et menj...akkor nem ez a célod??? Vagy nem értem...ha pedig ez...akkor miért nem mindegy, hogy melyik katban mész??? Addig kell fejlesztened, míg nem lesz meg a 9...utána hátradőlhetsz...
Persze, ezt is értem...de egyenlőre a mostani szabályzat és felfogás az abban az irányba tart, hogy full legál, bármilyen jogszabályoknak megfeleljenek a street kategóriás autók (ami már most sem állja meg minden esetben a helyét...és most tekintsünk el attól is, hogy bármit le lehet vizsgáztatni némi gempáért cserében...)
Miért gondolod úgy, hogy nem lenne esélyetek a profiban??? Illetve miért nem éreznéd úgy, hogy fejlessz, és mondjuk megcsípjétek Schuszit utcai verdával...vagy ilyesmi...engem ezek jobban inspirálnának mint bármilyen kupa...
De ezt akkor ugyan így elmondhatja más is...ráadásul adott esetben ezért nem megy el a versenyre más kategóriádbeli verda, mert úgy gondolja, hogy esélye sincs...
Nincs igazság a Földön... Ez is tipikusan olyan helyzet, hogy több oldalról is meg lehet közelíteni...ki honnan nézi...
Ez így van...de ugyanakkor ezt mindketten úgy tették, hogy tudtak arról, hogy ez már nem fér bele a szabályzatba...
Egyébként nem látom, hogy miért ne lenne esélyük a "nagyprofikat"-ban, hisz az idejük sem rossz, illetve fejlesztenek is némineműt, és az üzembiztosság egyenlőre még az ő oldalukon áll... és az ebben a sportban nagy úr ám...
És miért ne lehetne hogy körbeműanyagozom a verdát, lecserélem a sárvédőket pár motyót...kiszedem a hátsó ülést és felmegyek a párommal a Mátrába...ettől miért nem utcai??? Ha megfog a kpm, akkor mitől borulna ki előbb??? ha meglátná a kék Audi kaszniját kívülről, vagy ha egy Honda mocitetejének felnyitása utána ott kukucskálna a turbó...
Úgy gondolom, hogy mindenki azért puncsol amelyik fontosabb neki...
Ilyen alapon figyelembe lehetne venni a súlyt is...mert nekem pl nincs kedvem odaállni az 400 kg-val könnyebb turbós honda mellé...
Nem érint ugyan, de én úgy gondolom, hogy Fapuma és RT is mehetne a profiba...legalább is lássuk be, hogy a tizenegy alja, tíz teteje azért már nem igazán utcai kat...(persze vannak kivételek...) de úgy gondolom, hogy teljesen jó helyen lennének a profi katokban...így egyébként pl szempont lenne innentől az üzembiztosság is, ha valaki nyerni akar a katban...
Ami az utólagos turbósítást illeti, ha azt lehet, akkor miért ne lehetne karbonozni, üvegszálazni, műanyagozni ezt azt...miért ne lehetne kiszedni a hátsó üléssort??? Nem érzem a különbséget igazán...
Valami biztos lesz előbb utóbb...