timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 46 bejegyzés
Előző  1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.11.06. 22:03:01 (1728
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gondoltam Rád miközben írtam... Kacsint  
Re: Fapuma8 (1726)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 21:21:05 (1727
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Számomra nagyon nagy meglepetést okozott mondjuk az új fwd A3. Ha már egy átlag utcairól beszélünk. Attól függetlenül, hogy nagyon gyenge volt, akkor is olyat lehetett vele autózni, hogy folyamatosan vigyorogtam. :-) Kikapcsolni az összes elektronikát és kanyarogni. Fékek is jók, futómű már majdnem olyan, ami nekem kell. :-)

Bár most jut eszembe, hogy nem rég vezettem életem legjobb, legélvezetesebb gyári szürke elsőkerekesét. A Mini ONE volt eddig a legjobb. Az volt az, mit egyszerűen nem tudtam úgy vezetni, hogy ne nyomjam mindenhol. Egyszerűen minden olyan, amire nekem szükségem van. Az az a kocsi, amivel már gyáriban lehet olyan élvezeteset menni, mint a Saxo-mal. Abból tényleg remegve szálltam ki és aztán fél napig vigyorogtam.

Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem. 
Re: carlosracing (1723)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 21:12:06 (1726
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Széles vigyor  
Re: Falco (1711)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.06. 21:05:39 (1725
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hm, es az vallvetve utazas a melletted ulovel?   
Re: carlosracing (1723)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:53:41 (1724
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Arról még nincs annyi input, de biztosan az se szar, ha a KTM azt rakta az X-Bov-ba (vagy hogy hívják...)
Néha vannak félresikerült fejlesztések is, de összességében azért csak jutunk 1-ről 2-re! Széles vigyor  
Re: Atommanó (1722)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:46:34 (1723
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azt sosem írtam hogy a ki-és beszállás jobb se lehetne, de az autózás időtartamát tekintve %-ban is csekény!
Belül totál passzol minden, még úgy is, hogy az egyetlen állítási lehetőség az ülés előre-hátra.
Amikor lehetőségem volt a kormányt közelebb vagy távolabb vinni, beraktam eredeti helyére, mert az is ott volt jó helyen! Szerencsém volt! Kacsint

Sokat filóztam rajta hogy hol bukik a classic FWD koncept nekem, majd egy függővel+mérőszalaggal kiderítettem:
A tűzfal túl közel van a kormány síkjához, így egy más üléspozícióba készteti az embert.
Az átlag ember nem akar annyira "fekvős" pozícióba vezetni, mert a legtöbben még jobban körül szeretnék látni az autójukat. (sarkokat, stb...)
Aztán ez kapóra is jön, mert mára már nem foglalkoznak annyit az alap menetdinamikával (amit egy jó súlyelosztás hozna...), egy kis ESP, aztán máris rendbe van rántva a dolog! (felületesen mindenképp!) Naszóval az jön kapóra, hogy 1db ember hosszirányban jóval kevesebb helyet foglal el, ha nem fekszik! Ezért egy adott külméret mellett nagyobb belteret lehet belevarázsolni az autóba, + még jókora csomitartó is marad, amit gigantikus literszámokkal le lehet írni a katalógusokba. Senkit sem érdekel már, hogy szerencsétlen motor már ott figyel az első lökös után közvetlen. Szomorú
Nem hiába, hogy az újabb Passatokba már úgy rendezgetik a motorokat, mint azt az Audiba már egy ideje meglépték, betették hosszába, FWD ellenére.

Mind1, szélsőségesen látom én a világot, velem ne foglalkozzatok! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (1721)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:36:37 (1722
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Falco cuprája 2.0TFSI az egyel régebbi mint pl az enyim, azok voltak az 1.8t-k Kacsint  
Re: carlosracing (1719)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:31:20 (1721
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ha a Lotusba megis szeretsz beulni, pedig az meg a meretre szabott oltony eg es fold! Mosolyog  
Re: carlosracing (1719)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:28:19 (1720
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A dugóba a legjobb lenne egy elektromos autó, ami standby állapotban gyakorlatilag nem kér kenyeret!
Csak sajna az elektromos autók sem annyira környezetkímélőek, az akksipakk recyclingje horror csapás a környezetre! Szomorú

Na, bocs az offért! Kacsint  
Re: Zolti (1718)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:26:10 (1719
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mindegyiken még nem vagyok túl, de elég sokat meg sikerült tapasztalni, háát mindegyik valahol egy azonos vonalat képviselt... Gondolom a cég filozófiája, hogy alapjában véve a trendnek megfelelő (magas, könnyű beszállást biztosító, kényelmes) autót kell hogy összehozzanak a cégnek is megfelelő max. ráfordítással (FWD Layout).

Nem tudom, azért beleülve egy E46-ba, ott minden olyan volt, mint egy méretre szabott öltöny!

Biztosan én lógok ki a sorból, a mai autógyártók 85%-val már így vagyok, ők nem nekem akarnak autót gyártani. Motort sokan gyártanak jót, ez az 1,8T is arról híres hogy jól sikerült, rosszat nem is hallani róla! De egy motor még számomra nem tesz ki egy autót, abból meg manapság már csak a BMW-nél találok a stílusomnak megfelelőt. Az az autó, ami olyan reakciókat fejt ki, ami nekem kiszámítható. Azokban a gépekben még mindig azt érzem, hogy nem az otthoni asztalhoz ültem le a székre. Széles vigyor

De ez full szubjektív!

Az lenne a dícséretes, ha nem hasonlítana ennyi autó egymásra, nem csak egy másik stílusú karosszéria vagy netán egy szaros lámpa tenné a különbséget!
Így mára már a választás nevtséges szintre ledegradálódik, mert sokesetben már értelmes alternatívák sincsenek... Szomorú  
Re: Falco (1717)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:10:48 (1718
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez daily drivernek Bp-re már gyári állapotban is túlzás.
Nekem a mindennapokban 100 lóerő áll rendelkezésemre, de a dugóban araszolni az is sok.
 
Re: voszi (1715)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:57:16 (1717
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez az állítás ugye csak akkor ül, ha minden Seat által gyártott jáművön túl vagy már... 
Re: carlosracing (1712)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:10:07 (1716
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mé? Hö?  
Re: voszi (1715)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:08:28 (1715
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
déjlidrájvra sztem fwd a legjobb. 
Re: carlosracing (1712)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:06:13 (1714
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne offoljááá Oszibácsi...hanem lassan indulás... Széles vigyor  
Re: voszi (1713)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:04:53 (1713
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem szerencsés, ez tény. de nehéz megállni. Szemforgató Mosolyog  
Re: Falco (1711)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:02:52 (1712
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mondjuk ez teljesen szubjektív, de nekem a Seat még nem gyártotta le azt a futóművet, amit én megszerettem volna...
Lehet ebben benne van a súlyelosztás is.
A BMW-nek viszont már nagyon sokszor sikerült!
Lehet ebben az is benne van, hogy a Leon egy született FWD, amiktől én menekülök, még daily driver szintjén is! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Gomb (1694)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 18:22:43 (1711
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem Ő is hasonlóan gondolkozik a daily driver-ről mint én. NE MODOSÍTSD! Kacsint  
Re: Fapuma8 (1710)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:46:34 (1710
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Szentpéteri Zsolt barátom egy S3-as jár manapság, ami ugye nagyban hasonló technika (jut eszembe rá kellene beszélnem, hogy tolja ki egy mérésre), ott pl ha a jármű áll, akkor nem engedi a fordulatot 3000 rpm fölé. Gondolom a brutál rajtokat kerülendő..."

Na szép , első chippelésnél lehet kiszedni a tiltást is egyből Széles vigyor  
Re: Falco (1709)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:23:28 (1709
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Daily duty-ban nem érzem, hogy rossz lenne, de már a helyszínen is beszéltük Ave-val, hogy váltások után az elektronika nem engedi rá az egész power-t azonnal. Jó eséllyel ezt az elektronikus gázzal csinálja.

Szentpéteri Zsolt barátom egy S3-as jár manapság, ami ugye nagyban hasonló technika (jut eszembe rá kellene beszélnem, hogy tolja ki egy mérésre), ott pl ha a jármű áll, akkor nem engedi a fordulatot 3000 rpm fölé. Gondolom a brutál rajtokat kerülendő... 
Re: Atommanó (1706)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:23:17 (1708
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én azt mondom, h ez egy 13mp-es autó, így gyáriban is!
Csak gumi kell rá, és ennyi! 
Re: Falco (1707)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:19:24 (1707
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Pozitív kommenteket megint csak mindenkinek köszönöm. Őszintén szólva inkább érzésre váltottam, mint nézve a ford. számot, de vmikor majd megnézem, hogy megy e a 2-es 100-ig.
---
Szerintem 14.3-4-et talán lehet vele menni. Nem tudom, hogy ezt valaha ki fogom e próbálni, ha már 1/4 akkor inkább a Sy-t erőltetném... Mosolyog  
Re: voszi (1704)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:03:20 (1706
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Amúgy érdekes, hogy anno én is említettem, hogy az elektromos gázpedál mennyit hezitál mielött jönne a kraft...itt pontosan látszik is... Szemforgató  
Re: voszi (1704)
válasz erre 2008.11.06. 16:58:31 (1705
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula, jól megy. De szerintem lazán benne van a 14 alja, már csak a célvonali sebességen is látni!  
válasz erre 2008.11.06. 16:44:50 (1704
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
gondolom be lehet forgatni kettesben 100-ba, és akkor a gyári 6,4mp 0-100-as idő éppen meg is lenne. 
válasz erre előzmények 2008.11.06. 11:41:48 (1703
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, én is figyeltem a progozott cupra mk2-ket és én is azoktól láttam ilyen célvonalit, mint Falcotól és kb. 14,2-t. Úgyhogy ez mindenképpen szép. 
Re: Themiamivice (1702)
válasz erre 2008.11.06. 11:35:36 (1702
Felhasználói profil
13.53 @ 162
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Lacházán mentem egy Citromsárga Cupra Mk2 vel,ami állítólag valami német ecu val ment,és az 14.4@163 at ment ugyanígy mint a tied gyárilag.Grat 
válasz erre előzmények 2008.11.06. 11:32:30 (1701
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valóban szép eredmény...Ami valóban érdekes, hogy én pályán (x rollouttal szintén 18-as kerékkel) megyek 14.6-ot...én is 1470kg vagyok autóstul...
Igen, ezekben van potenciál szépen, a chippelés terén...300 ló fölé lehet őket írni biztonsággal, és akkor tolják a 13.8-9-es időket...ami nem rossz eredmény egy utcai verdától...(tekintsünk el Fapuma 9-es melóbajárósától... Széles vigyor )
Én is agyalok a hogyan továbbon...de igazából jó így is...és nekem az upgrade-hez kéne turbót is cserélnem, és fix progi nyista...így újra kéne íratni az egészet...és ettől már fosok... Szemforgató

Na de szó mi szó...szép eredmény...jól megy... Kacsint Grat... Kacsint  
Re: voszi (1691)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 11:15:02 (1700
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Méressétek meg Ave-val, aztán egymásnak eresztjük őket... Mosolyog

----
Gomb,

Utánna jártam egy kicsit a multkorjában, 300-310 lóerőt ígérnek csak elektronikával. Revo-t néztem, ahogy számolgattam 13.8-at mehetne a jármű 170+-al. Volt egy román Cupra az utolsó elötti Lacházán ami tudta is ezt, de beszélni nem beszéltem vele. 
Re: Boci01 (1698)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 11:00:49 (1699
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor maradok továbbra is kiváncsi... Cool  
Re: Falco (1695)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 10:59:51 (1698
Felhasználói profil
11.20 @ 193
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ahogy nézem az eredményt az s2000rel egész jó kis csatákat vívhatnánk Széles vigyor  
Re: Falco (1695)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 10:03:37 (1696
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
WHP... Szemforgató  
Re: Falco (1695)
válasz erre 2008.11.06. 10:00:25 (1695
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Avenak köszi a mérést, meg a pozitív kommenteket is. A jármű kopp gyári és így is marad, bőven elég utcára. Biztos lehetne rajta csinálni ezt-azt, de magán a futamon is lenne mit javítani, de egy probálkozásból talán elmegy. Rajtot itt probáltam először, azóta se többet. Másik oldalról lehet látni, hogy a gyári 240 lóerő underrated egy kicsit, tekintve a 210+ WHO-t.  
válasz erre 2008.11.06. 09:46:15 (1694
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szép! Kiváncsi vagyok, mit megy majd csippelve. Kacsint
Sokat gondolkoztam, hogy ilyet vegyek-e, vagy a 330Cd-t... 
válasz erre 2008.11.06. 06:36:41 (1692
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
betyáros kis déjli drájver Mosolyog  
válasz erre 2008.11.06. 06:09:17 (1691
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon szép idő, gratulálok hozzá! főleg a súlyát is figyelembe véve.

érdekes, hogy jobbat megy, mint az mk1-ek stufe-2-vel (250LE), pl. anti (atommanó) sose tudott menni 14,8-at 0 rollouttal, pedig nem keveset próbálkozott. az mk5 OPC (astra h) közelébe se fér az mk4 (astra g) stufe-2 OPC-nek. pedig ott az arányok teljesítményben és súlyban pont azonosak. lehet, hogy ez már Falco extra tudománya? 

összesen 46 bejegyzés
Előző  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!