timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.09.03. 14:21:58 (1170
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.07 @ 127    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   10.07 @ 127
1/4 ET:   15.14 @ 157
0-100 km/h:   7.09
80-120 km/h:   4.11
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Így igaz!
Bár az én szarom a legutobbi mérésen jobbat ment, mint Bodoba mostani mérése, de ez az esi kétségtelenűl erősebb!
És a Te "szaroddal" mi a helyzet? Vagy az szóra sem érdemes, pont, mint te!? (ennél kisebb t-vel nem tudtam írni)
Remélem jobb lett a napod, most, h beszóltál! Széles vigyor  
Re: (1169)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.09.03. 14:17:33 (1169
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.07 @ 127    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   10.07 @ 127
1/4 ET:   15.14 @ 157
0-100 km/h:   7.09
80-120 km/h:   4.11
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akko eszerint jobbat megy mint a te szarod 
Re: (1168)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!