timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.24. 17:14:17 (1538
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A turbót szerintem azért viszik ilyen távol,hogy a henger cm3 -ben megfelelő leömlője legyen ,ne fújjon "falba"persze ez csak az én véleményem!Igaz,hogy ami leömlőt így készítettem az is működig! 
Re: (1535)
 ave
válasz erre 2008.10.24. 10:55:22 (1536
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A metanol az jo anyag. Igaz sok kell belole, de joval nagyobb teljesitmenyt lehet vele elerni.
Sokszor meg IC-t sem hasznalnak, olyan frankon hut.    Nagyon magas a kompresszioturese.
Mellesleg nem is drága, mint a toulol vagy a versenybenzinek.

A turbot minden igazan gyors 4hengeresen (7-8 mp) ilyen messzire viszik, a pontos okat en mondjuk nem tudom. 
Re: (1535)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.10.24. 08:30:50 (1535
nekem csak egy gt2876r lesz, az sokkal moderátabb, nem kell lemetszeni a kocsi elejét.
a zombi specijében azért vannak meglepő dolgok:

- a teljes vezérmű OE, portolva polírozva van mondjuk az igaz -> legalábbis főtengelyen olyan 450LE volt a gép, amikor még így volt (+ nitro shot, akkor még csak 100LE), a legfrissebb konfiget nyilván nem köti az orromra
- delphi injektorok 1200ccm -> azt írja, hogy a NOS miatt ilyen rettenetesen nagy, meg azért, hogy alacsonyra legyen kiírva. nem tudom van-e értelme, biztos
- 1100cfm IC, egyedi beépítéssel (ezt látjuk)
- CO2 kriokondenzációs elvű IC hűtés
- Aquamist vízbefecskendezés
- a turbót (GT35R BB) is valami okból ilyen messzire vitte a blokktól, ezt se vágom konkrétan miért
- Autronic SM4 ECU - nem ismerem, de sok jót ír róla
- spéci benyakeverék -> 100oktános az alap 10% toluollal keverve, meg van metanol alapú programja is, asszem most azzal megy. nem tudom miért jó a metanol, mert az égéshője elég alacsony a benzinhez képest (kb. a fele), a forrpontja meg még inkább alacsony (65 fok körül). ezt megírhatnátok, biztos van valami spéci oka. a toluol rendben van, annak k. magas az égéshője, és nagyon jól ég, a forrpontja meg 110 fok körüli. 
Re: (1532)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!