ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tűnik első ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig.
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?
Az nem leesés. Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak. Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.
A GT váltóáttételezése nem volt ideális ehhez a konfighoz. Hosszabb egyes és rövidebb kettes kellett volna, 2. elején nagyon visszaesett a fordulatszám.
10.6-most a legjobb Tesla id?,amit találtam.