timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Punto GT (RAFi)
2004. december 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy épülő 1.4-es turbós autó, jelenleg még csak a mechanikai változtatások vannak készen, a motorvezérlés még "szűz". Izgalmas lesz, az biztos, már most is remekül megy.
A körülményekhez képest egész kitünő volt a rajt is. Nyári gumik, 0 C közeli hőmérsékleten, mégis egész jó a tapadás. Épphogy eltekerte a kerekeit, így tudott egy ponton picit több, mint 0.58 g-t összehozni, de a lényeg, hogy nagyjából végig 0.55 g felett van egyesben. Az első másodperc sajnos az ára az ilyen rajttechnikának. Ha "hirtelen" próbál indulni, akkor nem lehet ilyen szépen a csúszáshatáron tartani a gumikat. Mértük úgy is, akkor 0.4 g-ről "mászott fel", már az első 60 lábon 1 tizedet veszítve ezzel.
Jól látható, hogy a 100 km/h-t pont nem sikerül megütnie kettesben, ennek figyelembe vételével a mért 6.46-os adat igazán remek.
Bővebben olvasni és kérdezni az autórol a carstyling linken lehet.
fotó 1

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2018.04.07. 09:22:19 (2179
Felhasználói profil
12.69 @ 172
http://dragtimes.com/Tesla-Model-S-Timeslip-29052.html
10.6-most a legjobb Tesla id?,amit találtam. 
Re: (2178)

válasz erre előzmények 2017.12.21. 22:01:03 (2178
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Most, hogy mondod... egyet tudok, de nem tudom, hogy melyik változat... majd rákérdezek 
Re: (2177)

 ave
válasz erre előzmények 2017.12.15. 00:35:15 (2177
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Majdnem osszejott mar, de az egy alap hatsokerekes volt, az meg nem igazan performance...

De ha tudsz Ludicrous modot is tudot, szolj!  
Re: (2176)

válasz erre előzmények 2017.12.04. 23:37:05 (2176
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ave! Kellene mérni már egy Teslát ;-) nem??? 
Re: (2175)

válasz erre 2017.12.04. 23:34:07 (2175
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Hihetetle hogy rohan az id?... ez a mérés is már 13 éves... 😕 


 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 20:03:34 (49
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tenyleg tol, amig elforognak a gumik.   
Re: (47)

válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:25:51 (48
pl. a hármas elején a tüske jól kivehető, messze kiemelkedik a környezetében mérhető tényleges gyorsulási értékekből.

mindig tanul vmit az ember.  Mosolyog  
Re: (47)

válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:23:46 (47
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tűnik első ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig. 
Re: (43)

 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 16:01:27 (46
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pontosan. 
Re: (44)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!