timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.13. 10:46:32 (432
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Akkor még nem láttál hajó motort ami igazán ngy amugy a M63-asok V18-as dízele elég kotvány konstukció volt, forgórészek szétrepültek benne meg hasonló, nem is voltak hosszútávon állományban 90-ig az összeset kiselejtezték a francba.
Alábbi linken látható egy elég komoly dízel mocika.
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/ 
Re: (426)
válasz erre 2009.11.10. 21:57:04 (428
Felhasználói profil
15.47 @ 141
Egy konténerszállító teherhajóban pl. 97000Le/105rpm. 
Re: (426)
válasz erre 2009.11.10. 21:30:16 (427
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha jól emlékszem 250000cm3 űrtartalom amit linkeltem! Mosolyog
A hangja sem volt semmi! Kacsint  
Re: (426)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.11.10. 21:18:33 (426
http://dvm10.freeweb.hu/start.html

,,1981-82ben a Diesel-motor teljesítményét egységesen 2208 kW-ra (3000 Le) növelték." Hö?

Akkor mekkora motor lehet egy óceánjáróban? Széles vigyor  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!