timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.05. 13:56:04 (594
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Jó olvasmányok! Kacsint  
Re: (588)
válasz erre 2010.01.05. 12:33:20 (590
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szia!

Köszi a válaszokat!
Tudnál adni egy telefonszámot, amin a továbbiakkal kapcsolatban zargathatnálak?

Köszi:
Ollah 
Re: (588)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.01.05. 11:09:32 (588
Felhasználói profil
11.64 @ 221
"hidegben kotyorászó"- hideg indítási- bemelegedési fázis-ban billegő, ebből a billegésből később egyre nagyobb kopás, végül melegen is kotyogás.

Ez elfúrásból" is adódhat, de olyan is elő fordult már, hogy rendel a paraszt egy gyári használt alap furathoz, és csak 2-3 századdal kisebbet küld, amihez már hónolni kellene pl álltalában még 5századot.Ez elmarad, melegen meghúzza a támasztó felületet, sok esetben nem is a szoknyát, hanem a gyűrűk feletti fejmagasság szakaszát, mert alul kúpolt a dugattyú, és-vagy egyszerűen szűk maradt a furat. De nem szorul meg csak kihordódik egy sávban a dugattyú anyaga, majd viszonylag rövid idő elteltével elkezd fokozatosan kotyorogni.
Szinte minden reggel , első indításkor egyre jobban lehet hallani. Na ezek nem érik meg a 2000km-et sem.
Szerintem egy jó dugattyút úgy lehet csinálni, mind házilag, mind manufakturálisan (kis-közepes  külföldi cégekre gondolok), hogy a szoknyát nem illesztjük 3-4századnál nagyobbra, de jóval jobban kúposítunk a nagyobb hőterhelés miatt. A szoknya nem tágul akkorát, mint a koponya.
Nagyon sok " túlillesztésel találkozunk külföldi fórumokon is, nem egyedi az eseted.
úgyhogy csak  fenntartással.....

esetleg egy rovat ilyesmikről a powerről több szakmai mellett speer bácsi írása a dugattyúkról :

http://www.bmwpower.hu/forum/viewforum.php?f=11
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!