timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.15. 00:09:45 (903
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Előled jobb menekülni mert ha lemaradsz a mögötted lévők a koromtól végelgyengülésben meghalnak nem véletlen, hogy állandóan nyersz Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (901)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.14. 09:08:36 (901
Felhasználói profil
12.73 @ 178
És ehhez tedd hozzá, hogy a Te kocsid legalább hasonlít egy autóra, amiben lehet potenciált sejteni. Esetemben M3-as gazdik szoktak értetlenkedni és a Lambósoknak sem természetes a mosolyuk amikor utcán 1 kocsival nyernek lámpától-lámpáig. Tudd be a sokkhatásnak! Széles vigyor

A legaljasabb dolog, amikor nem padlón tolod el, csak annyi gázt adsz ami ahhoz kell, hogy "versenyben maradj". Majd amikor megunod, jöhet egy kick down és nem érti mi történt. Széles vigyor Zokog Széles vigyor  
Re: (899)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!