De basszus, lehuppant úgy az egész, hogy az ablakok se törtek ki!
Lehet a manhattani magas épületeket akarták koppintani, csak elfelejtették, hogy az nem löszös talajon állt, hanem asszem grániton...
Nagyon nem mind1!
Nekem 14500-at kért a Wabard egy évre a Lottira (B10, nem megyeszékhely, autó típusa egyéb, szine szürke... )
2010-re valamiért 20e körül lett...
Az Aegon (talán?) vagy valamelyik, mégcsak nem is noname jövőre ismét 14000 körül kötne velem, úgyhogy lépek akkor. Okés, hogy jövőre már 40 leszek, így eddig "tabu" biztik jöttek elő a felszínre...
Láttam élőben Angliában az egyik pályán mentek vele...
A motortér az tényleg fullfull, mintha köré építették volna a bódét!
Sajna az autó a vezethetetlenség határát surolja, középszerű és még attól is szarabb időket mentek vele, egyszerűen nem bír kanyarodni! Tipikus űber autó, ahol félúton maradt az autó valós értéke.
1,6 tonna + Li-ion...
Mi ebben a környezetbarátság???
Csak az, hogy Hollywoodban nem érzik a kipuffszagot az autó után?
Ha jól tudom, egy jól beállított benyás gép 10 év alatt kisebb környezeti károsítással bír, mint ez a sok new shit!
Amúgy tök jó lenne egy elektromos autó, de nem ilyen áron!
Re: Mobi (236)
összesen 12 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Most még nem kerül sokba a gyerkőc, majd később, amikor már meg is tudja nevezni, hogy mire volna szüksége...