Egy régebbi hirdetést találtam igaz az tip-top állapotú gép 7500 dollár.
Azt nem mondtad múltkor hogy milyen állapotú, de gondold meg, ne pazarold el azt a verdát, ritkaság Nyilván nem ér 7500dodót, de azért 100-nál biztosan többet.
Segítséget szeretnék kérni, ebay-es amcsi csomag ügyben. Szemezek egy autórádióval amit nem találtam sehol csak amcsiban.
Típus: Boss Audio 638ua
Az érdekelne hogy mekkora értéktől vámköteles egy csomag? mennyi lehet a szállítási költség kb. Usá-ból jönne a holmi, vagy ha esetleg valaki tud magyar márkaképviseletet, elérhetőséget hozzájuk az mégjobb lenne.
Szerencsére én annak idején segédmotorra szerződtem csak a MÁV-val, abban az évben bukott minden, talán 2008 lehetett. Simán sikkasztások miatt buktak meg, amúgy nem lett volna gond velük
Arra gondol, hogyha becsődöl a biztosító (legalja biztosító= ami rendszerint becsődöl lásd, MÁV, meg idén is valamelyik), Nem érdemes ezeknél kötni, mert tényleg lehet bukni vele. Inkább 1-2ezer forinttal fizess többet de olyan biztosítód van akkor, ami nem lesz fizetésképtelen amikor szükség lenne rá hogy fizessen.
Nem vagyok híve annak hogy a számlámról vonják le, jobb szeretem csekken befizetni, mondjuk végülsi tökmind1 lenne mert kapom az sms-t minden pénzmozgásról. Valahogy a csekket jobban szeretem, régi vágású gyerek vagyok
Nem vagyok képbe nagyon ezekről a biztosítós dolgokról, de az miért jó egy biztosítónak hogy 8820 a negyedév, és a listában felette ott van hogy újrakötés, és az meg olcsóbb majdnem egy ezressel megintcsak?
Az újrakötés után végülis marad minden ugyanaz? csak olcsóbb lesz a díjam?
Nekem eddig az éves (kezdőként) 55920ft volt. 35280ft lett, (swift 1.3 50kw 1996/12)
37% megtakarítás, évi 20ezer forint, azért ez sem mindegy, no de sebaj elmegy benzinre, amennyit megyek (munkábajárós).
Mindenesetre végre valami pozitív dolog
A mindenit, hát akkor ilyen embereknek osztom én az észt? amikor már ennyi díjat besöpörtetek?
Én 2006 óta simsonozom, akkor széria volt 2007-ben lett széria 70-es aztán 2008-tól nicns megállás, a lépcsőket végigjártam. Azóta csak fejlődik a motor, néha vissazfelé
Volt membrános hengerem is, én hülye eladtam, a valaha volt legerősebb hengerem volt.
8-9 lovas volt 20.17-et ment 95-tel 1/4-en. Aztán azóta másik henger van és lehet 12-13 lovas henger is, akkor is csak 20 tetejét tudta mindegyik, az meg már szánalmas.
Ha összeáll jövőre a géped akkor valamelyik versenyen összefuthatnánk meccselni egyet majd
Az az igazság hogy amik tényleg rendben vannak azok 600ezer forintért mennek sőt még nem ez a plafon. Ezek rendszerint 20 év körüliek mert 89-94 közöttieket árulnak. Visszatekert órával szétrohadva csak kikozmetikázva, ehhez van szemem mert fater karosszériás.
Szóval egy összegányolt 20 éves autóért szerintem sok több mint fél millió forint.
A mostani ugyanaz a kasztni mint egy gti, ugyaúgy háromajtós csak nem spoilerezett.
Nincs rohadás rajta, a fent említett összegnek kevesebb mint a feléért vettem 96-os évjárat 1.3 8v.
tehát alapvetően jobban megérte ha a hétköznapi használatot nézem, van benne 155ezer km, én beleraktam kb 2ezret eddig, utóbbi egy hónapba 1000-et. Eljárok 90-100-as tempóval 5,2-5,5 literes fogyasztással városban akár 6,5-7 is lehet
Tehát közútra nekem elég ez. Viszont ha ezt hajszolnám (gondolkodok rajta hogy ebbe kéne gti motort rakni, ami még mindig olcsóbb lenne mint egy eleve gti-t venni) akkor mindig ott lenne a zabszem a seggemben.... hogy na mikor adja meg magát a kocsi a váltó vagy bármi más alkatrész, nem eshet ki a kocsi a hétköznapokból a munka miatt. Ha meg a versenygépben elszáll valami, akkor betolom a garázsba aztán amikor pénzem van meg kedvem akkor megcsinálom újra. Ami a legfontosabb hogy tudok dolgozni menni mert a gti szarik be nem az utcai melóbajárós.
Én sajnos soha nem voltam. Idén terveztem de nem tudtam szabadságot kivenni, egyszer megnézném, csak úgy.. a hangulat miatt is.
Aztán kocsira áttérve, mobile.de-n nézegettem swifteket. találtam egy szerintem elég korrodált mk2-es gti swiftet. 400euro. 142ezer km, alapnak jó lenne, kikönnyítve, egy nyitott rendszerrel, chippel, ha elérné a 110 lovat, akkor jó is lenne. 750-800 kiló üresen, azon még lehet könnyíteni is. Egész jó kis alap lenne.
Ez komoly?
Mi a fene ex simsonosok összejönnek a timeslipen?
Mostanra inkább hobbi lett már csak a motorozás, de valahogy amikor eladom vagy leteszem akkor elkezd hiányozni a 2t melyik évben nyerted a helyezéseket?
Örülök hogy nem csak engem érdekel ez a téma.
Gondoloma simson.hu-t nem kell ecsetelnem, régebben amikor belekezdtem ebbe az egészbe, akkor még a régebbi szakik írkáltak a fórumon, tök érdekes volt a 70-80-as évek versenyeiről olvasgatni, olyan emberektől akik tényleg kint voltak a kupás versenyeken és valójában ők is versenyeztek.
Ha gondolod nézd meg a képtáramat.
kep.tar.hu/dani1121
itt láthatod a hengert belülről a rezót ami van hozzá, a motort is festés után, viszont agyári ütött vert kipufogó belerondít az összképbe
Azóta fent vana rezó, és szó mi szó, alul is egész jó 2500-tól már lehet használni.
Most készülökfaragni a vezérlésen még picit. talán az a 13,6 ló nekem is kijön belőle.
Gyári tirisztoros gyújtás lesz 12000-ig bírnia kell. A megszakítóst meg polcra rakom, elmegy nyugdíjba Eddig 10800-at tudtam kicsikarni tőle, tehát a lóerőcsúcsot el sem érte a motor mert lekorlátozta a gyújtás. Babetta cdijével próbálkoztam de nem vált be nekem.
Péntekre talán megjön a CDI aztán nekilátok a faragásnak még tél előtt, tesztelgetek is, lesz talán videó is. Nyugodtan akarom letenni a motort télre, hogy tavassazl már csak apróságok maradnak verseny előtti utolsó hetekre.
Amúgy seráfütty hogy nincs autód, nekem is csak most lett idén július 1-én, pél évig güriztem mire összerakosgattam a pénzt, azért is fáj a szívem hogy gti swiftre nem építem ezt át, maradjon ez meg utcainak, aztán ha összejön akkor kinézek a "sógorokhoz" 400-500euróért valami szakadtabb példányt veszek. Most németeknél van egy 400euróért, csak hát messze van...és csak 142ezer km.
Amúgy motorra visszatérve:
s51 1984
70/4 felömlő
p20 karburátor 80-as fuvival de szerintem kéri a nagyobbat.
MZA-s német 5 sebességes váltó 24/32-es végáttétellel.
ugye jön a cdi gyújtás
70-es főtengely bele
Ha gondolod és van kedved msn-en folytathatjuk az eszmecserét
vagy ha csak kérdésed van akkor is.
dani1121@freemail.hu ez a mailem is meg az msn-em is.
Szoci kategóriába építek egy simson-t jelenleg a gyári 3,7 le-höz képest 12 le körül járok, még tavaszig 14-re felfejlesztjük , minden adott hozzá, héten még jön egy cdi gyújtás hozzá,igazából ilyen bevásárlós kismotor ez, robogó helyett nekem, amivel kilehet menni versenyre, meg is nézik azért mert nem szokványos. A végsebessége ha kész lesz a gyári 60-65-höz képest 105 körül várható, arra pont elég hogy a széria közeli mz-ket megfogjam vele
Igazából 22 éves vagyok szóval még megtehetem hogy "bohóckodok" kicsit. Gyorsaságira nem akarok ülni mert annyira nem tartom magam jó motorosnak, ez viszont egy 17-es időre jó lesz (ugye ez nem kapirgál rajtnál mint az autók tehát ilyen sebesség mellé kb ez a reális idő).
Végülis vagyunk páran akik kis ccm-es 2t-k tuningjában végzünk szárnypróbálgatásokat,egymással jókat tudunk meccselni,mégha külsőre unalmasnak is tűnik
Szimuláció szerint 11000-es fordulaton adja a motor a 12 lovat szóval ez is méhecske kategória
Viszont jó a szoci gépeket szorongatni relatíve kis költségvetéssel és 70ccm-el.
Energiát levezetni jó dolog, mellesleg két verseny között ha nem fejlesztek akkor nem is kell szitne költeni rá. Nagyon megbízható még kihegyezve is. Emellett meg tudom tervezgetni az autót is.Szó ami szó, lehetne ezt a motort húzni hogy 15-ös időt is menne talán 14 tetejét is, 2x lóerővel, csak arra annyit költenék már hogy még egy ilyen kaliberű swiftet vehetnék belőle mint amim van.
Egy swift gti-t akarok ausztriából behozni totál kikönnyíteni ez lenne a célom 2011-be ha sikerül, ha nem akkor 2012-ben már biztosan. Kint olcsók ezek az autók, alapból könnyűek, amit tovább tudok fokozni egy jó kipufogórendszerrel meg egy chippel ami a gti-sek körében elterjedt, esetleg hengerfej síkolással 110 lóig lehet húzni gyári cuccokkal, kell egy jó tapadós gumi és bele lehet szaladni vele 14 sec-be, kis kategóriába 1400ccm-ig ütőképes lehet.
Mintha magamat látnám a civiccel