Emberek elég érdekes képekkel teszik fel a hirdetéseket.Itt van egy gyöngyszem,amin megtalálható az összes eladó alkatrész,de még egyben.
Plusz a kedves tulaj.Fészbukk rulez...
Hasonló tapasztalat: Megvettem az audit,de még megvolt a fiat is,ergo B0-ba kellett biztit kötnöm.2 hét múlva elment a fiat,netrisknek küldtem az adásvételit,hogy vezessék át a bonust (b2 volt az uno).Na ezzel úgy elfociztunk fél évet,hogy utána már azt mondtam leszarom,nem éri meg a fáradságot.K&H oldalán le lehet kérni a kártörténeti igazolást online,volt akkor ilyen menüpont.Lekértem,pár nap múlva jön az e-mail,hogy fáradjak be valamelyik bankjukba,és igazoljam magam.Ha erre lenne időm,nem is baszakodnék online biztosítóváltással,elintézném személyesen...
22.173 volt idén 1 összegben átutalva,jövőre 24.xxx lesz,de váltani kell.Ha nem váltok,és nem is kötök újra,akkor meg 38000.Nem értem miért jó nekik,hogy a régi ügyfelek ha nem néznek utána,jól le lesznek húzva.Nekem úgy tűnik minden évben lépegetek K&H,Allianz,Uniqa között...
De az a durva,hogy 10cm szétvagdosott,széthajtogatott szemét koracél csőért van ember,aki pénzt kér,és tuti lesz olyan elmebeteg (főleg suzukis),aki még be is veszi,sőt,még működni is fog neki (az emberi agy azt hisz el amit akar...)
Innen elmentünk 2006.ban egy seggel lakitelekre (230km körül asszem),aztán egy nagy fos volt.Alig voltak,meg nekem nem jött be a síkság feeling.Másnap még 2. lettem a krosszversenyen meg 3. a gyorsuláson (kiszakadt gyertyával),aztán összepakoltunk,irány haza...
Nekem meg van egy fasza S50B-m 75-ből
Meg a polcon 2 db 2. helyezés (gyorsulás és krosszverseny) simsonálisokról,meg volt még egy 2. hely,hegyi felfutó kategóriában...
Ez nem általánosságban igaz,de jó példa. Én csak a constant driverektől borulok el.Na ők azok a többnyire Buzukival és hasonló egyéb járművel közlekedő egyének,akik egy fix, általában 70km/h-s sebességre álltak be.Gondolom olvasták az Auto-Motorban,hogy ilyenkor a legkisebb a fogyasztás. Ez annyit jelent,hogy békésen megyek kb 55-el lakott területen belül,utolérnek,3 cm-re a seggembe,majd megelőznek.Ok,hadd menjen ha siet.De miután kijutok a településtől,megyek 90-100-al,utolérem őket,és 70-el feltartanak.Visszaelőzök,következő településnél megismétlődik,és újra és újra.
VW is egy külön faj amúgy,szerintem nekik a legsérülékenyebb az önérzetük.Anno az unoval megelőztem egy golf 4-est, 2x2 sávos úton,szabályosan,mert a lámpáktól ő lassabban gyorsult.1000m-el arrébb újra lámpa,ami mindig zöld,de 70-es tábla van.Itt ért utol,majd a lámpa után elémállt,és satufék.Meg is lepődtem,majd én is megszopattam,csak épp nem 70-nél,hanem 160-nál ugyanígy.Nem mert utána megelőzni
Hát ez még csak az eleje,majd rájön,milyen tuti meló ez,mikor mindenki szarik majd a dolgára...
Egyébként felháborító ez a magyar helyzet.Pályázol,és arra se képesek,hogy szóljanak,hogy vettük a lapot,ekkor és ekkor lesz döntés.Ennyi elég is lenne,ha addig nem szólnak,akkor tárgytalan.
Mai adag: előny CAD/CAM ismeret,ma kiderült,hogy az előny követelmény,X tengelyes CNC masina programozás,meg munka vele...Pff...
Re: Belfegor (692)
összesen 41 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...