timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.26. 14:32:04 (42
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI belsőkamera    (2007.02.24.)
Nincs más dolga. Ami az előnye, hogy minden sebesség leváltása azonos idő alatt történik , tévedésmentesen ( A mostani példa nem ezt mutatta ) Viccet félretéve minden autónál vannak lassabban váltható sebességek, pl. 2-ből 3-ba, 4.-ből 5.-be, itt ilyen nincs. Ezt is huzogathatnám kuplung nélkül de inkább kímélem a váltót. 
Re: (41)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.02.26. 14:08:02 (41
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Subaru Impreza WRX STI belsőkamera    (2007.02.24.)
Sziasztok!

Kérdésem az lenne azon kívül hogy a H válto utját alakitja át szekvenciálisra, azon kívül van vmi más dolga ennek a shifternek? Gondolom a cél az volt vele, hogy gyorsítsa a váltásokat nem? Vagy ez csak a móka kedvéért került a subaruba? Esetleg a jövőben egy szeretne egy pöckölös váltót? Pályaautóban már láttam ilyet ott azt hiszem a kuplung is csak elindulásnál kellett menetközben nem. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!