timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.26. 11:14:46 (1496
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Kicsit világosítsatok meg a kiírást illetően!

Akkor most ha jól értem egy sima 2.0 szívó az Pro FWD-ben megy, együtt mondjuk egy 2.0 turbossal amibe akár még nitrot is lehet tenni ha az gyárilag turbós? De jól hangzik...

Az hogy az autó üzemi paramétereinek beállításához használatos computer használata a futam előtt és után engedélyezett közben nem.A futem ideje alatt a beállítások megváltoztatása és a computer hazsnálat egyaránt tilos. Akkor magyarul cseszhetem, ha nekem egy laptop állítaná az előgyújtásomat stb., aminek folyamatosan online rá kell csatizva lennie a gyári ECU-ra különben resetel, és visszaáll a gyári beállításra? És amennyiben ugyan ez a laptop logolná is a különböző paramétereket a futam alatt???
 
Re: (1366)
válasz erre 2007.02.24. 23:01:47 (1429
Felhasználói profil
12.25 @ 180
"Ami viszont a nagyon pozitiv, az a 2007 evi szabalyzat."

Félelmetesen hasonlít az általam tervezett, jól lehurrogott kategória besoroláshoz...
Érdekes, hogy talán pont ez lesz a megfelelő, a hozzáértők akik azzal vádoltak, hogy magamnak akarok kategóriát csinálni, ezek után benyalhatnak
 
Re: (1366)
válasz erre 2007.02.24. 22:50:54 (1426
Felhasználói profil
13.58 @ 164
Hát azt kell hogy mondjam le a kalappal a kiírás megírója előttt,ez tényleg iegn jó ahogy nézegettem az USA-ban nagyon hasonlóképpen vannnak a kategóriák.
A biztonsági előírások azok egy kicsit így elsőre nehezen teljesíthetőnek tűnnek viszont teljesen jogos minden ennyi minimum kell azért hogy ne legyen baj.
A kategóriák persze mindenkinek nem jók de úgy gondolom hogy több embernek jó mint az eddigiek,csak mostmár ez ne változzon az évek során.
A technikai leírások is nagyon pontosak és jók.....tényleg jó kiírás...
Viszont utcai autók "kiütve" de hát egyszer ezt is meg kell lépni.

Kiváncsi leszek milyen lesz ez az évad. 
Re: (1366)
 ESI
válasz erre 2007.02.24. 21:56:09 (1388
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hű!

1550-ig nekem is tetszik. Az is nagyon jó, hogy végre külön van turbós kat.
De hogy utánna nincs is több lépcső az igen furi:
Most akkor együtt megy egy gyári Corvette, egy E36M3 meg egy 320i, vagy valamit benéztem? 
Re: (1366)
válasz erre 2007.02.24. 20:48:41 (1377
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ez a szabályzat csak a futam.hu -s versenysorozatra vonatkozik - ugye ? (ez a G.A. féle és nem a K.Z. féle... - jól látom?) 
Re: (1366)
válasz erre 2007.02.24. 20:19:00 (1372
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Ja rám való tüzálló overált nem is gyártanak.
Megint fogynom kell 
Re: (1366)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!