timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.24. 22:29:51 (1407
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ez mekkora !!  
Re: (1402)
válasz erre 2007.02.24. 22:28:30 (1404
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Azt még eme szabályzat előtt feladtam!
Nem bánom hogy megépítettem, életem első saját építésű motorja volt, egy más világ volt az az 1,6-os, sokat tanultam belőle!
Szlalomból viszont teljesen kiütöttem magam vele sajna, főleg azért megyek vissza 1,8-ra.
Na meg az utcai használat kissé fura volt, állni 1300-as alapjárattal a pirosnál, stb...

Most újra lesz alapjáratom, az élet apró örömei!
Ja, és katalizátor is lesz majd benne, tényleg utcai lesz majd, full legál, mee öreg vagyok máá a basztatásokhoz, stb... 
Re: (1402)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.24. 22:24:28 (1402
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Yas!
azt észrevetted hogy butitani nem lehet a ccm-et,mert marad az eredeti kategóriában! 
Re: (1397)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!