timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.01. 12:04:10 (1660
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Nem vált be az 1.6 ?
Te is többet faragod, mint amennyit használod  
Re: (1651)
válasz erre 2007.03.01. 10:01:13 (1653
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ja, és egy magas 12 a cél idénre! 
Re: (1651)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.03.01. 10:00:30 (1651
Felhasználói profil
13.20 @ 166
1,8VVC az idei projekt, estimated 185LE/195Nm, rendes alapjárat (!!!), legál zöldkártya meg ilyenek.
Viszont max. rpm 7500-7600, és nem is lesz több, mee a VVC nem bírja. Ez nem Honda, ebben a pontban mindenképp sajna.
Ja, természetesen az adatok főtengelyre vonatkoznak, majd meglássuk hogy a keréken mire lesz képes, így azok számítanak majd természetesen!
Gyári ECU lesz egyenlőre, VEMS kezeli majd a kijelzőt. Aztán majd ha megértettünk mindent a VVC dimenzióban is, ismét a VEMS fog irányítgatni.
De nem akarom tanulással, várakozással elkúúnni az időt (újra). 
Re: (1650)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!