timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.01. 13:01:50 (1665
Felhasználói profil
13.76 @ 169
A dugó "csökkentett" kompressziójú volt, ezért elég sokat kellett dolgozni a blokkon és a hf-en ennek ellensúlyozására A "becsületes" töltés az 1.35bar volt - efölött csörgött mint a barom. Alul sem húzott rosszul, viszont 4500-5000 között lódult meg igazán, sajnos a váltóáttételezés miatt a 2-es kapcsolása után ezalá esett vissza a fordulat (4000-4200) és ott betorpant - ezért tűnt sokszor úgy, mintha "alul nem húzna".

Ja.. még valami.
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=5335
Ez egy gyári PGT(Balogh Barnabás) nagy turbóval, nagy intercooler-rel, SEB chip-pel.
Azért a célvonalija nem rossz !!!! 
Re: (1663)
válasz erre 2007.03.01. 12:49:58 (1664
Felhasználói profil
10.72 @ 207
formája , bocsi  
Re: (1663)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.03.01. 12:39:44 (1663
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Én úgy hallottam, hogy te növelted a kompressziót (nem is keveset), de ennek azért picit ellentmond, a dugó formálya,meg hogy te azért becsülettel töltötted és inkább felső ford tartományban jott meg az ereje. Legalábbis az időkből, látványból ítélve.
-> szóval SZABAD A GAZDA!

Kár hogy túl hamar bedobtad a törülközőt ezzel a projecttel kapcsolatban, bőven lehetett volna még javítani és nem utolsó sorban a konzisztencián javítani.

Akkor rosszul fogalmaztam, nem lehetetlen, csak ahhoz hogy közel 250LE-s legyen itthon egy 1.4 Punto ami nincs teljesen szétkönnyítve, ahhoz sokkal nagyobb módosításokat kell csinálni mint egy 1.6-on. Így értettem. 
Re: (1662)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!