timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.01. 14:19:53 (1670
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Cry !

Figyelmedbe ajánlom a következő projektet

Fiat Uno 1.6 Turbo:
http://puntogt.hu/viewtopic.php?t=126 
Re: (1667)
 ave
válasz erre 2007.03.01. 13:56:27 (1668
Felhasználói profil
12.88 @ 175
de a 161km/h, az <> 172-vel
Ha mar "172-velt" irsz, akkor a helyes irasmod kerlek:
de a 161km/h, az != 172-vel  
Re: (1667)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.03.01. 13:29:59 (1667
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Értem, azt viszont kevésbé hogy egy 1.6-on hogyhogy csak 4-5e környékén indult meg a K04.
Mennyi volt a sűrítési végnyomásod ? (kompresszióviszonyod?)

A váltó áttételezése 1.3 TIE Uno-nál még rosszabb

A linkelt Punto nem rossz természetesen, de a 161km/h, az <> 172-vel
(nem hinném hogy 200LE-nél több lenne) 
Re: (1665)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!